top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

Chanel CHANEL - COCO MADEMOISELLE Eau de Parfum


Chanel CHANEL - COCO MADEMOISELLE Eau de Parfum

קוקו מדמואזל הוא בושם נצחי, בעל *תווים ארומאטיים לא מתוקים, אלגנטי, אופנתי, עכשווי מתוחכם ונוצץ. הבושם פשוט וחושני לנפש הצעירה והחופשייה. אופק של ריחות יוקרתיים חגיגיים, מסתורי משום שהאקורד בעצמו לא מריח כמו שום דבר אחר שאנחנו מכירים. בושם קלאסי ונפלא, נשאר זמן רב על הגוף ויחד עם זאת צעיר ונעים. ניחוחו משלב תווים של תפוז ברגמוט, ורד, יסמין ופצ'ולי.

Chanel CHANEL COCO MADEMOISELLE The Essentials For The Weekend

*התווים העליונים הם כוסברה, פריחת רימון, מנדרינה כתומה, אפרסק, יסמין ושושנה בולגרית. התווים האמצעים הם מימוזה, ציפורן, פריחת תפוז, תלתן וורד ואילו בבסיס התווים הם ענבר, אלגום, חתול הזבד ווניל.

קוקו מדמואזל הוא אחד מהבשמים הקלאסיים והמובילים ביותר בשוק הבשמים בעשרים השנה האחרונות. אין זה מקרי כי רבים קוראים לבושם זה 'אגדי'. בושם זה זכה למקום חמישי ברשימת הבשמים הנמכרים ביותר ברחבי העולם. ריח הבושם הכובש המשלב תפוז ברגמוט ורדים יסמין ופצ'ולי שמצליח לכבוש נשים רבות מדי שנה.

הבושם המושלם לטעמי.

COCO MADEMOISELLE TRAVEL SPRAY SET


Chanel CHANEL COCO MADEMOISELLE Foaming Shower Gel

Coco Mademoiselle Bath Soap

תנצלו את החגים לקניית בשמים האהובים עליכם.

האתר של שנל כאן

פריטים מהמותג שנל באמזון כאן

*בדומה לפירמידה ב​ושם מורכב משלוש שכבות: תווים עליונים, תווים מרכזיים ותווים בסיסיים.

התווים העליונים, המכונים גם תווי ראש, מתנדפים תוך 20 דקות מרגע ההתזה, בדרך כלל ריחות קלילים המופקים מפרי הדר. התווים המרכזיים, המכונים לב הבושם, מתפתחים עם הזמן והם יאפיינו, יגדירו את משפחת הבושם, עמידים במשך שעתיים עד ארבע שעות. התווים הבסיסיים, המכונים נשמת הבושם, העשירים העמידים ביותר ומעניקים לבושם את העומק. בדרך כלל מתבלינים, פטריות, טחב ועוד. עמידים לאורך שעות.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page