top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

רוז קוורץ רולר & מסכה לעיניים לשינה ממשי


שדרגו את שגרת ההכנה לשנת יופי עם הרוז קוורץ רולר וכיסוי לעיניים ממשי. השתמשו ברולר לפנים כדי לעסות את הפנים והצוואר, ולשחרר שרירים נוקשים ומתוחים. את הרולר ניתן להניח במקרר למספר דקות לפני השימוש לאפקט קירור נוסף. כיסוי העיניים ממשי מעודד שינה בריאה ומרעננת, ובנוסף לכך, נוח מאוד לשימוש במיטה.


ערכת שנת יופי יוקרתית - הערכה כוללת מסכה לעיניים משי לשינה, עשויה 100% משי באיכות גבוהה 6A ובצפיפות 22MM. יחד עם המסכה ממשי מגיע רוז קוורץ רולר איכותי לעיסוי פנים. מסכת עיניים ממשי לשינה טובה ואיכותית - מסכת המשי מסייעת בחסימת האור, מסייעת במניעת קמטים על ידי הפחתת חיכוך עם ציפית מכותנה. מומלץ להחליף את ציפית הכותנה לציפית משי. משי היפו אלרגני אידיאלי לכל סוגי העור. מסכת השינה מרופדת במלואה במשי גם חלק האחורי והחלק הקדמי ממשי. סרט הראש האלסטי, שמצופה גם ממשי הופך את המסכה לעיניים ממשי לנוחה יותר. המסכה לעיניים ממשי מושלמת לטיולים, מדיטציה, יוגה וכמובן לשינה עמוקה ושלווה.



הרולר לטיפוח העור והיתרונות לאנטי אייג'ינג - האמנות הסינית העתיקה של עיסוי פנים עוזר לקרר ולהרגיע את העור, תוך הגברת זרימת הדם מתחת לפני השטח. הרוז קוורץ רולר מסייע להחלקת קווים עדינים וקמטוטים בפנים ובצוואר, בהפחתת נפיחות ועיגולים כהים מתחת לעיניים, שיפור גמישות העור ולעור זוהר וצעיר.

כיצד להשתמש ברולר היופי - ניתן להשתמש בקצה הרחב של גלגלת רוז קוורץ לעיסוי קריר על הפנים והצוואר. הקצה הצר סביב עבור עור העיניים העדין.

ערכת החלומות מושלמת לעזור לכם להירגע בסוף היום. התחילו ברולר הפנים הרוז קוורץ כדי לעסות את הפנים והצוואר כדי להקל על הנוקשות והמתח בשרירים. הרולר מגביר את זרימת הדם ואת אספקת החמצן לעור, עוזר בשיפור הגמישות, גוון העור והנפיחות מתחת לעיניים.

מכניסים למקרר לכמה דקות לאפקט קירור נוסף, לא חובה.

תשנו עם מסכה ממשי לקידום שינה משקמת ובריאה. בד המשי מפחית את החיכוך כדי לשמור על טיפוח העור בשעות הלילה ומגן על העור מפני קמטוטי שינה בפנים.

המסכה ממשי טהור מציעה את כל היתרונות של משי ובתוספת נטולת משקל לנסיעה לחופשה, יוגה וטיולים.


מידה אחת מתאימה לכולם, רצועת גומי בציפוי 100%משי

החבילה כוללת: מסכת משי 22 MM ורוז קוורץ רולר

הרוז קוורץ רולר מגיע בקופסת מתנה עם מגנט כדי לשמור על האבן. מסכת המשי מגיעה בשקית מבד סאטן באותו צבע של המשי הניתנת לשימוש חוזר.



התחילו את שגרת השינה באמצעות רולר הפנים עם שמן הלילה, הסרום שלכם או קרם הלילה, ואז התכוננו לשינה הטובה ביותר שלכם עם מסכת משי באיכות 6A בצפיפות 22MM.


Image: kiehls Instagram


מנוחה של לילה טוב ממריצה אושר ובריאות. לשינה איכותית יש גם יתרונות מדהימים לעור הפנים, מכיוון שהתאים שלנו עובדים שעות נוספות כדי לתקן נזקים.

הפכו את השינה שלכם למשהו שאתם מצפים לו.

לקנייה כאן


'תנו לי לישון'


 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page