top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

צבע השנה 2022 של חברת הצבעים PANTONE


PANTONE 17-3938 Very Peri /Image: pantone.com


זה הזמן בשנה ששוב בוחרים את צבע השנה לשנת 2022. חברת Pantone היא הסמכות העולמית הנותנת את הטון, הגוון והמרקם לתעשיות העיצוב ותעשיית האופנה.

צבע השנה לשנת 2022 Very Peri שמספרו במניפת הצבעים PANTONE 17-3938 הוא צבע חדש לגמרי "שנוכחותו האמיצה מעודדת כושר המצאה ויצירתיות אישית".


הגוון נופל תחת משפחת הצבעים הכחולים אך עם גוונים אדומים סגולים, הממחישים את ההתמזגות של הזמן המודרני שלנו וכיצד העולם הדיגיטלי השתנה עם העולם הפיזי שלנו.

"צבע השנה משקף את המתרחש בתרבות הגלובלית שלנו, ומבטא את מה שאנשים מחפשים בצבע הזה שיכול לתת את התשובה". הוסיפה Laurie Pressman, סגנית נשיא Pantone Color Institute.


יצירת צבע חדש בפעם הראשונה בהיסטוריה של תוכנית הצבעים החינוכית של Pantone Color of the Year משקפת את החדשנות והטרנספורמציה העולמית המתרחשת. כשהחברה ממשיכה להכיר בצבע כצורה קריטית של תקשורת, ודרך להביע ולהשפיע על רעיונות ורגשות ולעסוק ולהתחבר, המורכבות של הגוון הכחול האדום והסגול החדש הזה מדגיש את האפשרויות הרחבות שעומדות בפנינו. Laurie Pressman

PANTONE 17-3938 Very Peri, the Pantone Color of the Year 2022

באדריכלות, גוונים ממשפחת הכחול סגול והלבנדר שימשו זה מכבר במתקנים, חללים מסחריים ותאורה, מה שמשרה השפעה כללית מרגיעה, אופטימית וחיובית על המוח האנושי.

OMNOMNOM Vegan Cafe / replus design bureau Image:archdaily.com

Hotel ENCANTO Acapulco, Mexico/Image: encantoacapulco.mx


"הגוון Very Peri באביזרי אופנה והלבשה הוא גוון כחול חם וידידותי עם ביטחון חסר דאגות וגישה משמחת, מעצים הבעה וניסויים חסרי עכבות. מציג נוכחות דינמית, Very Peri הוא גוון כחול נלהב שהגחמניות שלו מעניקה את עצמה להרמוניות צבע בלתי צפויות והצהרות צבע ספונטניות. מאמין בקדמה וחדשנות, PANTONE 17-3938 Very Peri מקבל מראה מובהק באמצעות יישום על חומרים, גימורים ומרקמים שונים, ממטאליים מנצנצים, ברק זוהר וחומרי היי-טק ועד למראה בעבודת יד וסיבים טבעיים".

Valentino Spring 2022 l Image: toysmatrix.com


Herschel Supply Co. Nova Small Dusted Peri One Size Amazon


EÉRA Lock Small 18kt white gold single earring with diamonds


Palm Angels Palm Angels Mini Padlock Bag

Balenciaga Eyewear Invisible Oval Sunglasses


Swarovski Dulcis Cip Earrings

הצבע Very Peri ממש יפה לשים על העיניים הציפורניים ובמיוחד בשיער במגוון גימורים ויישומים מנצנצים וגלאם ועד מאט מאובק. נכתב בהודעתו של Pantone. כרגיל, מתקיימים שיתופי פעולה עם מותגים במגוון תעשיות, אבל אתן לא צריכות לחכות לשיתופי הפעולה של תעשיות היופי כדי להתחיל לשלב את הצבע במראה שלכן.

אחת הדרכים שבהן ניתן לשלב את הצבע Very Peri היא בתור אייליינר. Wet n Wild MegaLiner נוזלי אייליינר בצבע כחול נראה מדהים עם מסקרה או על עין חשופה בגלל העוצמה המיידית שלו. לאופציה נוספת ניתן לשים אפילו כצללית, נסו את J. Cat Beauty The Big Eye Pencil בצבע Violet. גם הגוון Vanilla Sky די דומה ל Very Peri, אם כי בצורה רכה יותר ונוטה יותר לכחול.

Wet n Wild MegaLiner


J. Cat Beauty The Big Eye Pencil


הצבע אולי נראה כמו בחירה נועזת במיוחד לשפתיים, אבל יש דרך עדינה אך בולטת למרוח: Pat McGrath Labs Lust: Gloss in Astral Moon Flower. הצבע מוסיף פנינה ארוזה לשפתיים חשופות תוך שהוא נותן לצבע השפתיים הטבעי שלכן עדיין להופיע.

Pat McGrath Labs Lust: Gloss


Gucci Rouges à Lèvres Mat Lipstick

All About Shadow Quad Eyeshadow Clinique


הצבע כמובן הולך להיות הכוכב במכוני ציפורניים, ואם בא לכן להוסיף את הגוון לארסנל הלקים שלכן, יש כמה אפשרויות זמינות. OPI Nail Lacquer ב Show Us Your Tips, צבע מהמם עם הרבה ניצנוץ. למניקור שקט יותר, בדקו את הקרמי של Sally Hansen Miracle Gel ב Crying Out Loud.

OPI Nail Lacquer


Sally Hansen Miracle Gel


בשימוש בעיצוב הבית ובעיצוב פנים, Very Peri מחדיר תחושה של "רעננות שובבה לתוך פנים הבית, מחייה את החלל באמצעות שילובי צבעים יוצאי דופן", Pantone. הגוון הרב-תכליתי הזה מתאים למערך של חומרים, טקסטורות וגימורים שונים, ומספק "הקפצה של הצבע, בין אם מוכנס דרך קיר צבוע, רהיט או פריט עיצובי לבית, או פועל כמבטא מסקרן ומושך את העין בדוגמה" Pantone.

Graham-Brown-room-Tanzanite-Paint l Image: Graham & Brown


Colonial Mills Simply Home Solid Indoor Outdoor Rug


LUZIA 8 Piece Towel Set - 100% Turkish Cotton, Premium Quality - 2 Bath Towels 2 Hand Towels and 4 Washcloths (Lavender)

הגוון הכחול סגול יכול להיות עוצמתי למדי ולתת השראה בכל הנוגע להגדרת כוונות לשנה הקרובה.

אחרי שנתיים אינטנסיביות ובלבול עקב מגיפה משנה חיים, אפשר לומר בוודאות, שכולנו יכולים להשתמש בצבע כהתחלה חדשה. האווירה הזו כל כך נחוצה כדי להוביל אותנו לתוך 2022 עם קצת אופטימיות.


לצבעים יש השפעה אדירה על מה שאנחנו מרגישים ועל עוצמת הרגשות והתחושות שלנו. לא רק שהם מסוגלים לשקף את תחושותינו הפנימיות, הם גם יכולים לשנות את מצב הרוח שלנו לטובה או לרעה.

אנשים רבים מאמינים כי לצבע יש השפעה רבה גם על מצב בריאותינו, והאושר שלנו.

בעזרת הצבע ניתן לבטא את הרגשות שלנו, מצביע רבות על האישיות שלנו מבלי לומר מילה.

אם בא לכם להעלות את מצב הרוח או אם סתם בא לכם להתחיל את היום עם כמה תמונות שעושות מצב רוח, התמונות והצבעים הללו הן במיוחד בשבילכם.





 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page