top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

פרש דה מרקט- מסעדת שף כשרה, חוויה קולינרית לכול המשפחה



מסעדת שף ים תיכונית, מסעדה עכשווית עשירה בטעמים המשלבת מטבח איטלקי ובלקני, סטנדרט קולינרי חדש.

מסעדת פרש דה מרקט הממוקמת במתחם ביג קריית-אתא, היא מסעדה חלבית כשרה, שונה מכל מה שהכרתם, אשר תפתיע אתכם מהשנייה הראשונה.

המסעדה מושקעת ברמה הגבוהה ביותר בעיצוב אורבני המספק אווירה ייחודית, שלא תמצאו בשום מקום אחר ומתוך שאיפה לספק לסועדים חוויית בילוי משותפת לכל אורך שעות היממה.



מסעדת פרש דה מרקט הינה ייחודית בקונספט שהיא מציעה, שכן מדובר במסעדה שמשלבת מספר מטבחים תחת קורת גג אחת במקצועיות, התמחות והתמקצעות ברמה האיכותית הגבוהה ביותר.

אוכל ים תיכוני המשלב מנות מן המטבח הישראלי, האיטלקי, היווני, האסיאתי, אספרסו בר, קוקטיילים, שייקים וקינוחים איכותיים, כשגולת הכותרת של המסעדה היא כמובן הטאבון הממוקם בה, עם הבצקים המיוחדים שנאפים במקום, מה שהופך כל מנה למעדן איכותי.


המסעדה מציעה תפריט עשיר ואיכותי שאותו בדרך כלל מוצאים רק במסעדות שף יוקרתיות במרכז הארץ.

אילן ברמלי, הוא השף של המסעדה אשר מפקח ומחדש את כל המנות, מתוך רצון לשאוף לחדשנות קולינרית ולחוויית אכילה שלא תמצאו במקום אחר.


מימין / אילנה בילר, אילן ברמלי צילום:אלבום פרטי


המסעדה מגישה ארוחות בוקר, חלקן מוגשות עד השעה 12:30, מנות ראשונות - חציל שרוף בטאבון מוגש על טחינה עם אגוזי מלך מלוחים, עשבי תיבול, סילאן ופוקאצ'ינה בצד, פטריות צלויות בטאבון ממולאות בגבינת עיזים עם מוצרלה מעל, מוגש על צזיקי, שמן זית ועשבי תיבול מעל, מגוון ירקות צלויים בטאבון: זוקיני, פלפל אדום, סלק ובצל סגול, מוגש על קרם פטריות ועשבי תיבול מעל.

סלטים - סלט על בייגלה, סלמון מהמחבת, קפריסאי, ירושלמי, חלומי קריספי וקינואה עדשים.

פסטות - פנה עגבניות בזיליקום, רביולי רוזה, פטוצ'יני אוליו ריקוטה, פטוצ'יני אלפרדו וניוקי בטטה ערמונים ועוד מנות מדהימות.

פוקאצ'ות, פיצות ישר מהטבון, דגים, מנות שמתאימות לאורך כול היום והלילה ולסיום הארוחה אי אפשר בלי המנה האחרונה, הקינוחים המדהימים.



המסעדה נמצאת בבעלותה של אחת מקבוצות המסעדות המובילות בצפון הארץ שמנוהלת בשיתוף פעולה של אבי פרץ, ספיר ממן והשף אילן ברמלי, שהוא השף המפקח על כל קבוצת המסעדות.


קבוצת המסעדות ובפרט פרש דה מרקט מתחייבת לפעול בהתאם לתפיסת עולם ערכית אשר כוללת התחייבות ל:

אהבה – פרש דה מרקט מתחייבת לפעול מתוך אהבה לתחום המזון ואהבה ללקוחות!

חוויית לקוח – כחלק מתפיסת פרש דה מרקט, המסעדה מתחייבת לספק לכל אורח במסעדה את חוויית האירוח והבילוי המשותף המובילה בישראל.


איכות קולינרית – פרש דה מרקט מתחייבת לספק ללקוחות מנות חדשניות ומפתיעות אשר מבוססות על חומרי הגלם המוקפדים והטריים ביותר.


על יחסי הציבור והליווי התקשורתי אמון משרד יח"צ לימור כרסנטי / לימור כרסנטי ויד ימינה מירי אברהם.

תודה למסעדת פרש דה מרקט וצוות המסעדה על האוכל הטעים, האירוח שהיה חוויה בפני עצמה.


פרש דה מרקט

מתחם ביג קריות, הסולל 8, ק. אתא

טלפון: 04-6300063


חוויה שלא תוכלו למצוא בשום מקום



 

קרדיט לכל הצילומים: שרה איקו

צילום פרטי: אילנה בילר

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page