top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

ניו יורק שבוע האופנה לאביב 2021


ברוכים הבאים לשבוע האופנה בניו יורק שמתחיל 13 בספט׳ 2020 – 16 בספט׳ 2020.

ניו יורק שבוע האופנה היה הראשון -"שבוע האופנה", שהתקיים בשנת 1943 ומאז לאור ההצלחה הכבירה שבוע האופנה הוא אחד תאריכי מפתח על לוח השנה של כל עיתונאי, גדולי תעשיית האופנה, מובילי הטרנדים החדשים, דוגמניות נחשבות ו Fashionista.

שבוע האופנה לקראת אביב 2021 בניו יורק נערך השנה לשלושה ימים בלבד. CFDA (מועצת מעצבי האופנה של אמריקה) הודיעה כי המופעים יערכו בין יהיו בתאריכים 14 עד 16 בספטמבר בלבד, עם אפשרות להמשיך ל -17 בספטמבר אם יהיה ביקוש.


לוח זמנים מקוצר זה מתאפשר בין השאר בשל העובדה, שאף אחת מהתצוגות לא צפויה להיות בשידור חי, עם קהל.

"אנחנו יכולים להתאים את אותה כמות הופעות לשלושה ימים בגלל שלא צריך זמן נסיעה בין המופעים", אמר סגן נשיא השיווק והאירועים של ה- CFDA, מארק בקהאם, ל- WWD. הוא המשיך והבהיר כי לוח הזמנים לשלושה ימים רק מוצע לעונה זו, וטרם התקבלה החלטה כיצד לטפל בשבועות האופנה הניו יורקיים העתידיים.


את האמת כמו שהקורונה מבלבלת את העולם, כך גם האתרים בעולם מפרסמים ימים שונים לסדר התצוגות והמופעים. בכול מקרה אעקוב אחר התצוגות, ואחר השינויים, שיתעדכנו באתר הרשמי ואבחר את התצוגות שאהבתי במיוחד.


האתר http://newyorkfashionweeklive.com מספק Live את שבוע האופנה בניו יורק באינטרנט, מספק חדשות ומאמרים במדינת ניו יורק בשבוע אופנה, ראיונות עם קובעי מגמות ותוכניות מסלול זרימה בשידור חי.

NewYorkFashionWeekLIVE הוא חלק מ "FashionWeekOnline.com, "All-in-One המשאב המקורי של שבוע אופנה.


הקיץ אולי מתחיל להירגע, אבל אין כרגע פתרון לוירוס הקורונה למרות שתעשיית האופנה משלימה את תוכניותיה להציג לעולם את מה שיהיה בחנויות באביב/קיץ 2021.

כשהעולם מתמודד עם וירוס הקורונה, בירות אופנה שונות מחפשות פתרונות לשאלה: מה צריך לעשות בשבוע האופנה?


שבוע האופנה בניו יורק הוא זמן בשנה כאשר קולקציות האופנה בינלאומיות מופיעות בהופעת בכורה בניו יורק. בחודש פברואר, המעצבים מציגים אוספים האמורים להופיע בחנויות בסתיו. בחודש ספטמבר, המעצבים מציגים אוספים המגיעים לחנויות באביב.


בקהאם ציין גם כי לחצים הפיננסיים שגרמה המגיפה "עשויים לגרום למעצבים מסוימים לדלג על העונה." יש לציין כי גם מארק ג'ייקובס וגם מייקל קורס - שניים מהשמות הגדולים של שבוע האופנה בניו יורק - כבר הכריזו על כוונתם שלא להופיע על לוח הזמנים בספטמבר הקרוב. (קורס מתכנן לערוך אירוע מסוג כלשהו לקידום קולקציית אביב 2021 שלו באוקטובר). על פי הדיווחים, CFDA מתכננת לספק לכל המותגים שיבחרו להשתתף "משאבים דיגיטליים" להצגת הקולקציות שלהם ול"חשיפה מקסימאלית]." כל המותגים המשתתפים יוכלו לרשום בחינם את המופעים או האירועים שלהם ביומן CFDA הרשמי, בין אם הם חברים ב- CFDA ובין אם לאו.


המופע של המותג Flying Solo ניו יורק אמור יהיה להתחיל את התצוגות ב - 13 בספטמבר בשעה 16:00.


התמונה מתוך: fashionweekonline


התמונה מתוך: fashionweekonline


אחרון התצוגות יהיה כנראה המותג CHULO Underwear SS 2021 כאן

מותג ההלבשה התחתונה CHULO חוזר שוב עם מופע צדקה בשבוע האופנה בניו יורק - NYFW ביום רביעי, 16 בספטמבר 2020.

המופע יארח את BAAD האקדמיה לאמנויות ולמחול בברונקס, המופע יועבר בטלוויזיה בשידור חי על זום, ויפעל בין השעות 21:00- 20:00 שעון EST/NYC. המופע יכלול שלל דוגמניות יפהפיות ומופיעים מדהימים מרחבי העולם שפועלים יחד לגיוס כסף עבור מקלט LGBTQ+ young people, מקום בטוח המספק דיור חירום לצעירים LGBTQ +.

בואו לראות למה כולם אוהבים את המותג CHULO Underwear ואת העבודה הקהילתית שהמותג עושה.


CHULO-Underwear-SS-2021-Charity-Show-for-Trinity-Place-Shelter

תמונה מתוך: fashionweekonline.com


תוכלו להתעדכן באתר הרשמי כאן וברשימת התצוגות כאן


MILAN SCHEDULE OF SHOWS 22.09.2020 – 28.09.2020


שבוע האופנה בפריז

שבוע האופנה בפריז בירת צרפת לתצוגות אופנה לקולקציית אביב 2021 ימשיכו אחרי הכול, למרות החששות של וירוס הקורונה ולמרות שמעצבים נוספים נטשו את לוח השנה האופנתי המסורתי.

ה- Fédération de la Haute Couture et de la Mode, הגוף המנהל של תעשיית האופנה הצרפתית, הודיע, ​​ ששבוע האופנה בפריז אכן יתקיים - תצוגות מסלול פיזיות - החל מה – 28 בספטמבר ועד ה - 8 באוקטובר, לקראת אביב 2021.


כך או כך, תצוגות האופנה בבירות העולם לעונת אביב 2021 לא תהיה דומה לשום דבר שתעשיית האופנה חוותה בעבר.


קריאה מהנה!




 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page