top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

הפינה של Taty אופנה וסטייל


צילום: אילנה בילר

בוטיק האופנה של אשת העסקים טטי שטרן חוגג 5 שנים להשקתו ומשרת נאמנה לקוחות פאשניסטיות בכל רחבי הארץ. הקונספט הייחודי של טטי הוא הזמינות 24/7 של "טוטאל לוק לאירועים" שהתקבל באהדה גם על ידי ידועניות ארצינו.


טטי היא אשת עסקים מופלאה, העוסקת בתחום האופנה והסטיילינג מעל 15 שנה. טטי מייבאת מותגי ביגוד ואקססוריז מצרפת, איטליה וקנדה, לפי הטעם האישי ואמות המידה המקצועיות שלה. טטי טסה פעמיים בשנה לתערוכות והתמחויות בנושאי טקסטיל ואופנה עם צוות מומחים, "כל פריט המיובא לבוטיק החיפאי הוא ייחודי ואין שני לו. הכול נבחר בקפידה ובמקצועיות, תוך התאמה לאקלים הישראלי, טרנדים ועוד"

טטי, אם ל 2 ילדים, עלתה לארץ בגיל 19 מאוקראינה בעקבות האהבה ונשארה בעקבות האהבה למדינה והחיבור לאנשים, כאן בחרה טטי להגשים חלום ולפתוח את חנות הבגדים הראשונה שלה. בעקבות השגשוג והביקוש הרב בקרב לקוחות ביניהן ידועניות ארצנו, הרחיבה טאטי את שירותי העסק ופתחה בוטיק אופנה בכרמל חיפה - "הפינה של טטי"- שחוגג 5 שנים להשקתו.

הבוטיק של טטי מציע מותגי יוקרה המובילים בעולם ומגיעים בייבוא אישי של טאטי לארץ, החל מביגוד קלאסי לאירועים ולבוש ספורט - אלגנט ועד נעליים ותיקים של מיטב בתי האופנה כגון: כריסטיאן דיור, שאנל, איב סאן לורן, לואי ויטון ועוד. בנוסף, הבוטיק מציע קונספט ייחודי של "טוטאל לוק לאירועים"- חבילת סטיילינג ממיטב הביגוד והאקססוריז וכן איפור, מניקור ועיצוב שיער המתבצעים על ידי אנשי מקצוע, המגיעים ישירות לבית הלקוחה, בכל רחבי הארץ, ביניהן גם ידועניות המבקשות לשמור על פרטיותן.


לדברי טטי "אני מציעה זמינות וטוטאליות 24/7 למען לקוחותיי, מה שלא ניתן למצוא באף מקום אחר. השירות מתחיל בשיחת התאמה אישית, אפשר גם טלפונית, ואז אני מרכיבה עבור הלקוחה את החבילה במועד לבקשתה. מתאים במיוחד לנשים עסוקות ולכל מי שחפצה בנוחות מרבית"


המסיבה המקסימה לוותה על ידי דוגמניות, שלבשו את הקולקציות העכשויות ועברו בין האורחים, אוכל טוב, אוירה מיוחדת והרבה שמפנייה, שמחה ומוסיקה, שריגשה את כול האורחים והדיירים בשדרות מוריה בחיפה.


אפשר היה להרגיש את טטי מתרגשת, עוברת בין כול המוזמנים עם החיוך המקסים שלה ומודה לאורחים שהגיעו לחגיגת יום ההולדת חמש של הבוטיק המיוחד שהוקם על ידי אישה מיוחדת במינה.

טטי שטרן, לימור כרסנטי צילום: אלבום פרטי אילנה בילר


מימין - מירי אברהם, לימור כרסנטי וכלת הערב טטי שטרן צילום: סטילס צילום באהבה משה מעוז

על היח"צ והליווי התקשורתי אמון משרדה של לימור כרסנטי/לימור קרסנטי שלידה מירי אברהם יד ימינה.



בוטיק "הפינה של טטי"

שד' מוריה 124 חיפה

tatyshtern_boutique :אינסטגרם

נייד- 050-5908121


בואו כמוני לבקר ולהתאהב בשיק הבא למלתחה שלכן!


 

קרדיט צילום: סטילס צילום באהבה משה מעוז אלבום צילומים של שרה איקו

אלבום פרטי אילנה בילר




 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page