top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

הכירו את טרנד 'קוקטייל המסקרה' המככב ע"י אושיות אופנה ב - TikTok


הכירו את  טרנד 'קוקטייל המסקרה' המככב ע"י אושיות אופנה ב - TikTok

צילום: יחצ


ריסים ארוכים ונועזים לעולם לא ייצאו מהאופנה, כך עולה מהטרנד שסוחף את אושיות האופנה, המשפיעניות והיוטיובריות בהמוניהן וגורם להן לעפעף מול המצלמה. אז למי שלא ממש מוכנה להתעסק בתוספות ריסים מלאכותיים, תכירו מונח חדש הנקרא: קוקטייל מסקרה, המסייע  לקבל את המראה הנכון של  הריסים.

 

צילום: יחצ


מומחי האיפור של המותג הבינלאומי 'לוריאל פריז' מעניקים טיפים ועצות כיצד ליצור את טרנד קוקטייל המסקרות

 

אז מה זה קוקטייל מסקרה? קוקטייל מסקרה היא האמנות של שכבות מסקרות מרובות עם אפקטים שונים ליצירת מראה ריסים היברידי מלא. לדוגמה, רבים בוחרים לשלב מסקרה מאריכה עם מסקרה עוצמתית כדי לקבל את שתי ההשפעות.

 

כמה שכבות של מסקרה כדאי ללבוש? הכללים של שכבות מסקרה הם פשוטים - אין כללים. בחרי שתיים עד שלוש מסקרות לכלול בקוקטייל  בהתבסס על האפקטים שאת  רוצה ליצור.  החוכמה היא לאזן נוסחאות כך שתצאו עם גימור נטול גושים.

 

מה קודם: מסקרה מאריכה או מעניקה נפח? אין נוסחה לאיזה סדר הוא הנכון ביותר עבור מראה הריסים השכבתי. בדרך כלל אנו רוצים למרוח את המסקרה המאריכה תחילה כדי להפריד ולהגדיר כל ריס, ולאחר מכן לצפות את הריסים במסקרה המעניקה נפח, כך שהיא תופסת את המראה של כל ריס מהשורש.

 

מהן המסקרות הטובות ביותר לשכבות? מומלץ להשתמש במסקרות שאינן יוצרות גושים. כמו כן  לשלב בין מסקרות  המעניקות לריסים אורך, נפח ועובי.  

   

קוקטייל מסקרה: כיצד לשים מסקרה – ראשית מומלץ  להכין את הריסים כדי להקל על מריחת המסקרה. יש   להכין את  הריסים  עם  מריחת פריימר אשר  עוטף את הריסים, יוצר משטח חלק לשכבת המסקרה הראשונה ומגביר את ההשפעה של כל מסקרה שאחריה. לאחר מכן לבחור את הנוסחה הנכונה לקוקטייל: מהארכה דרך נפח ועד לסלסול. ישנם סוגים רבים ושונים של פורמולות מסקרה בשוק.  מומלץ להשתמש במסקרה משולבת, לדוגמה: מאריכה ומעניקה נפח.  

 

לאחר שבחרת את המסקרות יש לנקות עודפים לפני המריחה – יש להקפיד ולהיפטר מכל עודפי מסקרה על המברשת לפני משיחת הריסים. כל שעליך לעשות הוא לגרד את המברשת כולה אל שפת הצינור לפני מריחת  כל שכבה. זה יעזור למנוע  גושים ויבטיח שכל שכבת מסקרה תימשח קלה וחלקה.

 

להתחיל מהשורש - השכבה הראשונה של המסקרה עוסקת בהפרדה והגדרת הריסים. לשם כך, יש להתחיל עם מסקרה בסיס שיש לה אפליקטור דק. יש להניח את מברשת המסקרה קרוב ככל האפשר

 

לשורש הריסים ואז סובב את האפליקטור מצד לצד, ולמשוך כלפי מעלה. יש לחזור על שלב זה על גבי הריסים ולמרוח משורש קו הריסים העליון לקצה. מומלץ להמתין  לייבוש השכבה הראשונה   לפני שמוסיפים את השכבה הבאה.

  

טיפ להימנעות מגושים  - המפתח  להצלחת קוקטייל המסקרה. יש להשתמש בשכבה דקה של מסקרה ולהמתין עד שכל שכבה תתייבש לפני שממשיכים לשכבה הבאה. המשיכי לשלב את המסקרות  עד שהגעת למראה הרצוי.

 

לסיום מה עם הריסים התחתונים  - רובנו שואלות את עצמנו האם לשים מסקרה על הריסים התחתונים? אז התשובה היא: כן, כן וכן. מכיוון שהריסים התחתונים בדרך כלל דקים יותר מהחלק העליון, זה לא רעיון טוב להכביד עליהם עם מספר שכבות, אבל מתן מברשת מהירה עם מסקרה בסיסית יספיק כדי ליישר את המראה הנכון לריסים.

 

בהצלחה!

 

 

 

 

 

בר אייכנבוים תייר / דניאלה רייבנבך תקשורת 03-6360010

צילום: יחצ

תגובה 1

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page