top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

הגלריה החדשה לאמנות ישראלית FUN ART GALLERY משיקה תערוכה חדשה : 'הרמוניה של היקום'


הגלריה החדשה של יוניטי ארט בחצרות יפו l צילום: אלכס דונין


הגלריה החדשה לאמנות ישראלית שניפתחה לאחרונה בחצרות יפו, ע"י איגוד אמנים 'יונייטי ארט', תציג החל מה 18.6 עד ה 20.7 תערוכה חדשה לקהל הרחב, תחת השם: "הרמוניה של היקום".

הגלריה החדשה של יוניטי ארט בחצרות יפו l צילום: אלבום פרטי


התערוכה עוסקת בהרמוניות של היקום, שהיא דרך נוספת לראות כיצד האומנות משנה את העולם, משפיעה על התפיסות, עוזרת ללחוש את תרחישי העולם בצורה עמוקה יותר ולמצוא הרמוניה. התערוכה עוסקת באנרגיות, מדיטציה, תחושות ואהבה.


בתערוכה מציגים אמנים ישראלים המשלביםעבודות צילום, ציור, זכוכית וקרמיקה. כמו כן בתערוכה החדשה יציגו אמני בובות ובעלי מלאכה נוספים אשר יספרו את סיפורם דרך אבסטרקציה, שילוב של חומרים שונים, משחק של צבע וצורות חדשות של אמנות, שחיים בהרמוניה ומשרים אנרגיה חזקה של שמחה, אהבה ויצירתיות.

לצד התערוכה, תציעה הגלריה מגוון סדנאות באמצעות למבוגרים, כיתות אמן ומפגשי יצירה.בין הסדנאות ניתן למצוא: סדנת ציור אינטואטיבית, סדנת עיצוב נרות, סדנת בובות, סבונים, סדנת מיסטיקה ועוד.


רקע על הגלרייה החדשה: FUN ART GALLERY

הגלריה החדשה :FUN ART GALLERY משתערת על שטח של כ 250 מ"ר והיא כוללת חלל אופן סייפס ענק במסגרתו יוצגו תערוכות מתחלפות מידי חודש לקהל הרחב. התערוכות יעסקו באומנות מודרנית, בתערוכות ציורים, אמנות פלסטית, תערוכות פיסול, תערוכות דיגיטליות ועוד, רק של אמנים ישראלים.


כמו כן הגלרייה כוללת מתחמים מיוחדים המיועדים לירידי אמנות, כיתות אמן, סדנאות, מפגשים יצירתיים, פסטיבלים ועוד. בהמשך, הגלריה תשמש גם לאירועים/ כנסים עד 100 איש.


מריה פרייגר ממקימי הגלרייה ומנכ"ל איגוד האמנים Fun Art CommUNITY מסרה: "לרגל חגיגות 10 שנים לאיגוד האמנים הישראליים, החלטנו להקים גלריית אמנות שתהווה פלטפורמה לקידום היוצרים והאמנים בארץ. אנו מאמינים כי הגלריה החדשה בלב יפו תהפוך למרכז אמנויות שמטרתו להנגיש תרבות לקהל הרחב ולחשוף אמנים יצירתיים." לדבריה: "עבור האיגוד זהו ציון דרך משמעותי בהנגשת התרבות לקהל הישראלי".


איגוד האמנים FUN Art CommUnity נוסד לפני 10 שנים כאגוד חברתי לא מסובסד, ביוזמת הגב' מריה פרייגר, המוקדש לעשייה וקידום יוצרים ואמנים, אשר חרט על דגלו שתי מטרות עיקריות:לתת במה והזדמנות ליוצרים להציג את עצמם ואת כישוריהם ולהעניק לאנשים חופש אמיתי של יצירתיות, השראה ושמחה.

טל קיסטרסרי הרמוניה של היקום

טל קיסטרסרי הרמוניה של היקום


לוסינה סהקיאן הרמוניה של היקום

לוסינה סהקיאן הרמוניה של היקום


נטליה נובצ'נקוב תערוכת הרמוניה של היקום

נטליה נובצ'נקוב תערוכת הרמוניה של היקום


גלריית האמנות Fun Art Gallery ממוקמת בחצרות יפו - רח' שלמה 2 יפו.

שעות פעילות הגלריה: ימי ב - ה בין השעות 20:00 - 12:00

ביום ו מ 10.00 עד 18.00


תערוכת 'הרמוניה של היקום' פתוחה לקהל הרחב החל מה 18.6 עד ה 20.7

פייסבוק כאן


תמונות באישור משרד בר – דניאלה רייבנבך תקשורת



 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page