top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

האם יש דבר כזה טי שרט לבן מושלם?



כשאני חושבת על הבגדים היומיומיים שלי, יש פריט אחד שאני לא יכולה לחיות בלעדיו. כן, אני מדברת על הטי שרט הלבן שלי שאני לובשת עם ז'קט או מעיל וג'ינס באופן קבוע.

לא יכולתי לעבור את חיי בלי הפריט הבסיסי הזה. למעשה, אני בעצם מחשיבה את הטי שרט כמציל חיים בארון הבגדים שלי, כי זה עובד כמעט עם כל דבר בארון שלי ונותן מיד לכל מראה את האווירה "המגניבה" הרצויה ביותר, ללא מאמץ רב.


Magda Butrym Stretch-Jersey T-Shirt


למצוא את הטי שרט הלבן המושלם יכול להיות ממש מסע לפחות עבורי.

לפעמים פריט בסיסי בארון הבגדים שלנו הוא זה שהכי קשה להיות הפריט המושלם. יש הרבה תכונות שיש לקחת בחשבון; הגזרה, השרוולים, האורך, המחשוף וסוג הבד. כל אלה הם הגורמים החשובים במציאת האחד המיוחד.


Jassie Line White Leopard Bowknot Tulip Skirt


טי שרט מהווה מצרך חשוב למלתחה עבור רבים מאיתנו; הרבגוניות של הטי שרט מדברת וזהותם חסרת העונה הופכת את החיפוש למשתלם ביותר.

ככל שפריט הלבוש בסיסי יותר, כך עלינו לעבוד יותר. זה נכון במיוחד לגבי הטי שרט הלבנות, שתפקידן להתאים באופן מושלם, להיראות חסרי מאמץ ולהשתפר עם הגיל. אולי זה מסביר את הווריאציות האינסופיות של הטי שרטים הלבנים ה"בסיסיים", שנמצאים בשוק בכל זמן נתון, שכן גם אנחנו הקונות וגם המעצבים ממשיכים לחפש את הטי שרט המושלם.



מה הופך את הטי הלבן למושלם?

המחשוף

צווארון עגול יתאים במיוחד לאלה עם גוף קצר יותר וצווארון V יחמיא לחזה גדול יותר. הכלל הוא ככול שאורך הגוף קצר יותר כך המחשוף יהיה גבוה יותר כשמדובר בחולצת טי. הוויזואליות של מחשוף גבוה יותר משלה את העין כך שהוא מראה קו דק יותר וארוך יותר. באותה מידה גוף ארוך יותר וצורת רגל קצרה יותר עובדים עם צווארון בצורת V כדי להשוות את הפרופורציות.



החומר

בד הכותנה נוח, יציב ועמיד לאורך זמן. תערובת כותנה ופוליאסטר תשמור על צורת הטי ותעזור לה להישאר איתנו זמן רב יותר. תערובת הבד תגרום גם להידוק של הטי או לא על הגוף, תלוי בהעדפה שלכן. אוהבת צורה שתחמיא יותר לגוף.

השרוולים

חתך ישר ואופקי של השרוול הוא קלאסי ומתאים לרוב הנשים; שרוול כובע עשוי להתאים לכתפיים צרות יותר.



הצבע

טי לבן הוא מעורר, בהיר, נקי ומתאים לכול גווני העור בעוד שטי בצבע שנהב, אייבורי או קרם עמוק לא תמיד הולכים עם כול הצבעים בארון הבגדים. התחילו עם אוסף של טי הלבנים האהובים עליכן ומשם תמשיכו.

אין דבר כזה חולצת טי אחת בארון הבגדים. הטי כמו כול הבגדים החיוניים בארון זקוקים לרענון לאחר שלובשים הרבה פעמים ואם יש פריט לבוש אחד, שנלבש לעיתים קרובות הוא הטי לבן.


Photographed by Mikael Jansson, Vogue, November 2019

האורך

גזרה דקה באורך הירך עובדת היטב עם רוב הבגדים וקל יותר להכניס אותה למכנסיים או לחצאיות גבוהות ומתאימה לרוב הגבהים. זה עובד טוב מתחת לג'קט או מעיל.


סגנון ארוך יותר ורופף יותר נותן אפקט של ללא מאמץ והוא מזדמן יותר. זו צורה נהדרת כאשר לובשים אותה לבד.


Low key: She’s known for her bold style statements, but Victoria Beckham kept it simple as she stepped out in Paris on Sunday afternoon Image: kcspresse


הטי הוא פריט להרבה זמן בארון ולמרות שהוא עשוי להיות פשוט ולא מרגש זה יכול להיות גם משחק מחליף עם האביזרים הנכונים.


טיפ: כשאתן מוצאות את הטי שרט הנכון, קנו בכפולות.


הטי שרט אידיאלי במהלך עונות המעבר. אוהבת צווארון עגול ושרוולים ארוכים. לובשת את הטי שרט הרבה עם מכנסי ג'ינס לפני שלובשת סוודר, ג'קט או מעיל רוח.


אהבתי!



 

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page