top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

ציפית משי עבור אנטיאייג'ינג


IMAGE: QUNELCOM.TUMBLR.COM VIA PINTEREST

החלפה לציפית משי היא הדבר הטוב ביותר, שאתן יכולות לעשות עבור האנטיאייג'ינג.

למעשה, הדבר הטוב ביותר לעשות הוא לא לישון על הפנים.

אבל הרבה מאתנו הפכו את השינה על הפנים או על הבטן להרגל. את ההרגל קשה לשנות בזמן שאנו ישנים. עם בכול זאת, תוכלו לשנות ולישון על הגב, זה יהיה הדבר הטוב ביותר עבור עור הפנים.

שינה על הפנים יוצרת קמטי שינה, מכוון, שאתן במצב הזה במשך כמה שעות והפנים שוקעים בתוך הכרית, עם הזמן יתכן, שקמטי השינה יהפכו בעתיד לקמטים. עם השנים לוקח לקמטים האלו יותר זמן להיעלם, כי העור מאבד את האלסטיות שלו כחלק מתהליך ההזדקנות והמחסור בקולגן.

לדברי ד“ר מרינה לנדאו, מומחית ברפואת עור מהמרכז הרפואי וולפסון בחולון, ישנם קמטים שחוצים את הלחי ונקראים קמטי שינה. "אי אפשר להסביר את הקמטים האלה, ולכן ההנחה היא שהם נוצרים בגלל שכיבה על הלחי,“ אומרת ד“ר לנדאו. "שכיבה על הגב היא הפעולה הכי נכונה מהבחינה הזו. לנוחרים, אגב, עדיף לישון על הצד". ד“ר לנדאו

"על עור צעיר יותר, קמטי שינה נעלמים מיד, אבל, מאחר שהכמות של קולגן ואלסטין הולכת ופוחתת ככל שאנו מתבגרות, עור מבוגר לא מתאושש וחוזר למצבו התקין כל כך מהר". VICHY Laboratories

הדבר השני הטוב ביותר יהיה לישון על ציפית משי. ציפית המשי לא יוצרת קמטים על הפנים במקרה שאתן מתגלגלות מצד לצד. הציפית מחליקה על הפנים וכך מפחיתה את נראות הקמטים על העור.

יתרון נוסף לציפית המשי, שהיא אינה סופגת את הלחות הטבעית מפניך או מחומר הלחות הלילי כמו ציפית הכותנה, וזה עוזר לפנים להישאר לחים. אנחנו יודעות שבגיל הזה כולנו צריכות קרם לחות טוב בלילה כדי לשמור על הפנים שלנו חלקות וכמובן מטופחות.

זאת הציפית הכי נעימה שהייתה לי אי פעם, העור נראה טוב.

sericumsilk pillowcase

לקנייה כאן

ציפיות ממשי הן האנטי אייג'ינג המושלם!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page