top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

"ציירי לך גבות" רשת סקארה


סקארה - נטע אלחמיסטר- צילום טל עבודי

רשת סקארה השיקה ליין מוצרים ייעודי לעיצוב ואיפור הגבות הכולל 5 מוצרים חדשים

גולת הכותרת החדשנית -פריימר לגבות!

נטע אלחימיסטר, הפרזנטורית של רשת סקארה, הגיעה ביום חמישי ה 12 לספטמבר לסניף קניון עיר ימים לכבוד השקת ליין מוצרים חדש לעיצוב ואיפור גבות.

צילום:אילנה בילר

נטע אלחמיסטר הפרזנטורית של רשת סקארה, איתי זמיר מנכ"ל רשת סקארה צילום:אילנה בילר

גבות מעניקות מסגרת והבעה לפנים. מאז ומעולם לאורך כל ההיסטוריה היו הגבות בעלות חשיבות בשגרת איפור הפנים, החל מגבות חוטניות בשנות ה 20 המשוות מראה רך ובובתי ועד גבות זוויתיות במראה סקסי של מרלין מונרו בשנות ה 50 ואיך לא, ברוק שילדס עם גבות עבות ומלאות. כיום, טרנד עיצוב הגבות הפך כבר למגמה, נשים רואות בגבות חלק בלתי נפרד ממסגרת הפנים ומחפשות פתרונות יצירתיים לעיצוב נכון ואופנתי של הגבות.

רשת סקארה השיקה ליין מוצרים נרחב לעיצוב, שרטוט והדגשת הגבות, עם גולת הכותרת -חידוש בתחום הגבות: פריימר לגבות!

פריימר לגבות

עד היום הפריימר היה ידוע כמוצר מקבע, שמניחים על הפנים לפני הנחת מייק אפ, שפתון או צללית, עכשיו מגיע הפריימר גם לגבות! פריימר הגבות עשוי שעווה רכה ושקופה במרקם רך וקטיפתי, בעלת סילקונים רכים ומיועד לסידור עיצוב וקיבוע לפני שרטוט הגבה.

סקארה - מסקרה גבות - צילום: קית גלסמן

כיצד משתמשים בפריימר לגבות?

ראשית יש לסרק את הגבה כלפיי מעלה והצידה, יש לקחת מעט מהחומר בעזרת מברשת זוויתית מחודדת, לעבור על הגבה לאורכה ולעצב בסגנון הרצוי עד לקיבוע מקסימלי, לאחר מכן יש לבחור את הגוון המתאים והמרקם הרצוי יבש או קרמי לאיפור הגבה ולהניח על הגבה. הפריימר מקבע ומעצב את הגבה למשך כל היום.

תכולה - 4.5 גרם, מחיר - 5.90 ₪

סקארה - ג'ל גבות - צילום קית גלסמן

בנוסף, סדרת מוצרי הגבות החדשה כוללת: עיפרון גבות סטן מקצועי עם מברשת עיפרון דו צדדי בעל קצה עם מברשת, תחילה יש לסרק את שיער הגבה מעלה והצידה, לבחור את הגוון הרצוי (בגוון השיער או טון אחד מעליו) לא מומלץ לייצר פער בגוון הגבה והשיער. עפרון עמיד ניתן לחמם מעט על גב היד ואז לעבור על הגבה. העיפרון עשוי משעוות מיקה ועמיד לאורך היום גם בתנאי חום וזיעה. מוצע ב- 5 גוונים. תכולה 1.8 גרם.

סקארה- עיפרון גבות סטן מקצועי עם מברשת - צילום קית גלסמן

פלטת גבות מקצועית - PRO EYEBROW- פלטה בעלת 3 גוונים ומרקמים כולל מברשת עיצוב גבות קטנה. שלב א- שעווה בגוון חום/טבעי - לייצב ולסדר את הגבה - יש לעבור על הגבה בעזרת המברשת הדקה. שלב ב- יש לבחור את הגוון הרצוי ולעבור על הגבה בתנועות עדינות, זה הזמן להשלים להאריך ולעבות. על מנת לייצר אפקט של עומק לגבה הניחו את הגוון הכהה במסגרות הגבה והבהיר על הגבה. מגיע ב 5 גוונים.

סקארה - פלטת גבות מקצועית צילום קית גלסמן

מסקרה לגבות - מסקרה ייחודית המתאימה לגבות, בגוונים טבעיים ואופנתיים כולל גוון שקוף, מתאים לבעלות שיער גבה המעוניינות להדגיש ולצבוע, לסרק ולעצב. מגיעה ב 4 גוונים.

תכולה 10 מ"ל.

מסקרה לגבות מסקרה לעיצוב ומילוי גבות. נוסחה מקבעת ועמידה.

ג'ל לגבות- EYE BROW GEL - בעל פיגמנט עוצמתי לאוהבות מראה מדויק, דומיננטי יותר ויציב. יש להיעזר במברשת אלכסונית המתאימה לגבות, לקחת מעט מהחומר ולשרטט ולהדגיש את צורת הגבה הרצויה. מגיע ב7 גוונים.

תכולה- 3.4 מ"ל.

להשיג בלעדית בסניפי רשת SACARA ברחבי הארץ ובאתר און ליין:

www.sacara.co.il

צילום:אילנה בילר

 

משרד תקשורת בר אייכנבוים / דניאלה רייבנבך

צילום: קית גלסמן

צילום: טל עבודי.קית

מאושר לשימוש בתמנות ללא תמורה

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page