top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

פילינג גוף


כאשר אנו קופצות למקלחת, לרובנו יש מגוון רחב של מוצרי טיפוח לשיער ולעור בשורה לאורך המדף, כל הדבר החל משמפו קונדישנר לשיער, קצף אמבט, סבון נוזלי וקרם לחות מרגיע לאחר גילוח, אבל בין כל האפשרויות האלה, אני מאוד מאוד אוהבת פילינג לגוף לשימוש באמבטיה.

הפילינג מעניק לחות לעור, משאיר אותו רך, ונעים למגע. השילוב של ניקוי, פילינג ועיסוי מספק יתרונות שמעבר שהסבון יכול לעשות. אבל גם יתרון נוסף החשוב של שימוש בפילינג גוף, הוא כמה טוב הוא יכול להרגיש באותו הרגע. להיות ערים למרקם מרענן על העור, הריח הטוב הממלא את המקלחת, המאפשר ליהנות מהטיפול כפי שהוא קורה, ניסיון שיכול לשנות את מצב הרוח המשפיע על המשך היום או הערב.

Kiehl's Since 1851Grapefruit Gentle Exfoliating Body Scrub

הוראות לשימוש:

יש להרטיב את עור הגוף ,למרוח כמות רצויה של הפילינג עם כף היד ולעסות את האזור בעדינות בתנועות סיבוביות תוך כדי הרטבה הדרגתית של הפילינג כדי להמיס את גרגרי המינרלים ולשטוף היטב. אם אתם קצרים בזמן, לעסות את כל הגוף ולשטוף במהלך שגרת המקלחת הרגילה שלכם. אם יש לכם כוויות שמש או פריחה בגוף או כל מצב אחר של העור, רצוי לא להשתמש בפילנג גוף ולתת לגוף לנוח. רצוי לא להשתמש אחרי הגילוח אם פילינג הגוף מכיל מלח או כל מרכיבים כימיים אחרים. מומלץ להשתמש פעם בשבוע.

Clarins Smoothing Body Scrub

הריחות האהובים עלי מחברת ללין Ocean

ומחברת סבון של פעם פטשולי לבנדר וניל, ולבנדר תפוח.

Foot Scrub SABON

L'OCCITANE Shea Butter Rich Body Scrub

רצוי לקנות כפית לפילינג שעוזרת מאוד להוציא את המרקם מהקופסא.

תהנו ממקלחת מרגיעה!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page