top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

איך למנוע סימני מתיחה בהריון?


עברו הימים כאשר נכנסים להריון ומבקשים המלצות מהחברות של אימא על איך מונעים סימני מתיחה בהריון, שנוצרים בבטן בחזה ולפעמים גם בירכיים ונשארים גם לאחר ההיריון.

הזמן הטוב ביותר לטיפול בסימני מתיחה הוא לפני הופעתם, כבר כשהבטן מתחילה לגדול.

קשה למנוע לחלוטין את היווצרותם של סימני המתיחה, אך מריחת העור בקרם ייעודי כל יום עשויה להקל.

בשנת 2011, כאשר Ariane Goldman הייתה בהריון עם ילדה הראשון, השיקה Goldman את קולקציית HATCH, קו בגדים לנשים בהריון, Goldman רצתה ליצור מערכת בגדים סופר אופנתיים כדי לפשט את רכישת בגדי הריון ולאפשר לנשים ללבוש את אותן בגדים לפני ההיריון, בזמן ההיריון ואחרי ההיריון.

עכשיו, המותג מציע גם שורה של מוצרי יופי, המכונה Hatch Mama אשר ידידותי לנשים בהריון ושואף לתת את אותו מענה לעור ולשיער.

עבור Goldman, המוטיבציה מאחורי יצירת שורת מוצרי יופי של המותג נולדה מתסכול. "קיבלתי המלצות למוצרי יופי מחברים, קראתי בלוגים, וניסיתי להבין מה אני צריכה כדי לעבור את ההיריון בבטחה, אבל אף אחד לא יכול היה לרכז את השיחה", אומרת גולדמן. היא לא לבד: מחקר, שנערך לאחרונה מצא כי 65 אחוז מהנשים רוצות לקבל עצה כאשר מדובר באיזה מוצרי יופי הן יכולות להשתמש וממה הן צריכות להימנע במהלך ההיריון.

Goldman החליטה לצאת עם התשובה. היא יצרה את מגוון מוצרים אשר פותר את הטענות ששמעה מנשים רבות, שהיו בהריון כשדיברה איתן. "רציתי לגשת תחילה לבעיה", אומר גולדמן. "ממה אנחנו סובלות? מה גורם לנו להרגיש טוב יותר? איך המוצרים יכולים להיות מקסימים ויעילים? "

כדי לעשות זאת, Goldman שאלה עשרות נשים על הרגלי ההיריון הקשורים ליופי ועל הבעיות לאחר הלידה.

התוצאה? תשעה מוצרי טיפוח טבעיים ושמנים ארומתרפיים מכוונים לנשים בהריון, הכוללים מסיכת בטן מדהימה, שפותחה עבור סימני מתיחה, שמן לוקס/ luxe oil לשיער יבש, וארומתרפיה roller balls המתיימר לבלום בחילות.

בעוד המוצרים פותחו עבור אותם תשעה חודשים של הריון, ניתן להשתמש במוצרים זמן רב לאחר תאריך היעד/הלידה. "זה הערך העיקרי של HATCH הכולל - מוצרים טובים, שפועלים לנשים לפני ההיריון, במהלך ההיריון ואחרי ההיריון", היא אומרת.

סדר העדיפויות היה לייצר מוצר לבטן אולטרה מזין במיוחד ללא ריח, אשר נספג במיידי, וכן קרם pH-balancing לפטמה עם פרח מרפא צִפָּרְנֵי הֶחָתוּל ותמציות שורש המרשמלו כי המרשמלו אכיל לחלוטין וניתן להשתמש בו גם על השפתיים.

NIPPLE + LIP Heal from the outside in

המותג Hatch Mama

Hatch Mama הוא קו מוצרי טיפוח לנשים בהריון מבוססי צמחים המותאמים לאימהות לעתיד. תחשבו על מסכה לבטן כדי להפחית סימני מתיחה, שפתון שמתאים לפטמה וגם לשפתיים ושמן לבטן שמרגיע דלקת ומקל על גירוד.

BELLY OIL Help bring that glow back to your skin

המוצר הנוסף שגולדמן חשבה, שנשים זקוקות “a breath of fresh air,” מה שהוביל אותה לשלישייה של שמני ספא ארומטיים עם רולר בגודל מוקטן בריחות כמו אקליפטוס מתלהב, ג'ינג'ר מרגיע בטן, לבנדר מרגיע; ג'ל קריר, אנטי דלקתי, שעוזר להפחית את הנפיחות בקרסול; ואת השמן הבוטני, שמן לשיער הממריץ צמיחת השיער, עבור 40 עד 50 אחוזים של נשים חוו אובדן שיער במהלך ואחרי ההיריון.

Say sayonara to swelling I SOOTHING LEG + FOOT RELIEF


החלק הכי מרגש של קו המוצרים שהיה גם המוצר הראשון, שנכנס לשוק היה /Belly Sheet Mask המסכה לבטן למניעת סימני מתיחה. המוצר זמין בנפרד או בחבילה של שלושה טיפולים לשימוש יחיד ומועיל מאוד.

BELLY MASK Belly facials! Seriously

The Belly Tattoos

זה בסדר להיות סקסית שאת בהריון


THE EVERYDAY SHOP כאן

NEW ARRIVALS כאן

GIFTS כאן

For Before, During & After

​קנייה נעימה!

* רוב התמונות והתכנים באתר שלי באים ממקורות אחרים באינטרנט באמצעות מנועי חיפוש, בעיקר גוגל תמונות והאתרים הרישמיים של המוצרים שאני מפרסמת. הם לא שלי ואני לא הבעלים. אם מישהו מהקוראים חושב, שחומרים מסויימים או תמונות, שאני מפרסמת פוגעים בזכויות היוצרים, אשמח אם תשלחו לי הודעה ובה הצהרה כי אתם הבעלים של זכויות היוצרים, תתארו היכן החומר ממוקם, שלטענתכם מפר זכויות יוצרים ובקשה שאסיר את החומר.

Most of the images on my website come from other sources on the Internet using search engines, especially Google. If you believe that your copyrighted work has been used on my website in a way that constitutes copyright infringement, please send me a notice that contains identification and description of the copyrighted work that you claim has been infringed, and I will gladly remove the material from my website.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page