top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

מוצרי הטיפוח האהובים על גל גדות


atmag.co.il /"גל גדות מככבת על שערי מגזינים שונים בעולם, וגם אצלנו "באת

גל גדות, דוגמנית, רקדנית לשעבר, שחקנית ואמא לשתיים, מלכת היופי של ישראל לשנת 2004, שירתה בצבא בצבא הגנה לישראל, התפרסמה בשנת 2017 בסרט "וונדר וומן", בשנת 2015 כיכבה גדות בקמפיין של הבושם גוצ'י "Bamboo"' השנה שנת 2018 נבחרה כפרזנטורית של מותג הטיפוח רבלון וכמובן אחת הכוכבות הכי לוהטות בהוליווד ומי ששמה את ישראל על המפה.

גל גדות מספרת למגזין BeautyCrew ו vogue איך היא שומרת על שגרת טיפוח "אני נוסעת הרבה והעור נוטה להתייבש. אני מנסה להימנע מכך באמצעות מוצרים שונים ושתייה מרובה של מים. התרגלתי לג'ט לג אבל יש לי טריקים. הרבה הרבה מים, מיץ תפוזים סחוט טרי כי ויטמין C ממש טוב לגוף. אני מנסה להיות בחוץ באור היום עד כמה שאני יכולה כדי להעלות את רמות הסרוטונין. כשאני נכנסת למטוס, אני בדרך כלל נרדמת לפני ההמראה. אם אני צריכה ללכת לישון, אשים את עצמי על '‘Off". "אני מתעוררת רוחצת את הפנים ואז הולכת לעבודה, והם מאפרים אותי שם. כשאני בבית, אני דואגת להוריד את כול האיפור".

המאפרת האישית של גל גדות Sarah Brock לסרט "וונדר וומן", American Superbowl commercial ועוד מספרת "גל בורכה עם עור יפה טבעי, ולכן המוצרים שאני משתמשת בהם, הם אך ורק כדי לתת לחות וליצור בסיס מושלם לאיפור".

חומר הניקוי שתמיד השתמשנו בו הוא Creme de la Mer the Cleansing Oil.

אם העור שלה מיובש ממסע במטוס, אני משתמשת

Perricone MD Face Finishing Moisturizer אבל אם העור לא יבש מדי שתינו אוהבות

Creme de la Mer the Cleansing Oil "אני מוצאת, כי רוב מסירי האיפור, משאירים את העור שלי יבש, אבל מוצר זה לא נותן את ההרגשה הזאת. אחרי שאני משתמשת בו, העור שלי מאוד חלק, רך ובריא". גל גדות ל INSTYLE BEAUTY DIRECTOR, MAY 25 2017

Brock משתמשת ב CHANEL ROUGE COCO BAUME Hydrating Conditioning Lip Balm על השפתיים של גל. ה Lip Balm מספק לחות ומקנה ברק עדיין עדין לשפתיים.

עבור עיניים עייפות או נפיחות מתחת לעיניים Sisley Eye Contour Mask.

המוצר Sisley Eye Contour Mask הוא שילוב ייחודי של חומרים פעילים

(Ginkgo biloba, Arnica, Horse Chestnut, Linden), Vitamins (Pro-vitamin B5 and vitamin E Acetate) וקורט של רכיבים (Malachite and Chlorella).

מומלץ להשתמש בבוקר או בלילה לפני מריחת קרם. מרחי שכבה עבה של המוצר על העפעפיים וקווי העין התחתונים למשך 10 דקות. נגבי בטישו או בצמר גפן את השאריות מבלי לשטוף.

CHANEL ROUGE COCO BAUME Hydrating Conditioning Lip Balm
Sisley Paris Sisley Paris | Eye Contour Mask
sisley Paris Sisley Paris Express Flower Gel Mask

מסיכת הפנים ג'ל הפרחים תמציות חבצלת, איריס ושומשום, כוללת ויטמין F מטהרת עמוק כל שארית של לכלוך, מעניקה לעור לחות מידית, מגינה על העור ביעילות מפני אובדן לחות, יוצרת מראה בהיר וזוהר יותר.

ניתן להשתמש 2 - 3 פעמים בשבוע. "אני משתמשת במסכה שלוש פעמים בשבוע" גל גדות

מרחי על עור נקי ויבש על הפנים והצוואר, כולל מתחת קו העין. אפשר להשאיר על העור במשך 3 דקות, ולאחר מכן לנגב את עודף. אין צורך לשטוף. ג'ל זה אידאלי עבור שיקום מראה עור הפנים למראה עור חלק ורענן. ניתן למרוח את המסכה לפני יציאה בערב. המוצר מיובא מצרפת.

Sisley Paris Sisley Paris Express Flower Gel Mask/saksfifthavenue תמונה מתוך אתר

Bamboo / Gucci EDP Spray 1.0 oz (30 ml)

"אני אוהב ריחות שונים ובאמת סקרנית לגבי בשמים - אני אוהבת לחקור. לאימי היו כל כך הרבה בשמים ואני זוכרת, כשהייתי בת 10 או 12, הלכתי לארון שלה וניסיתי את כולם ". גל גדות

בשנת 2015 כיכבה גדות כפרזנטורית של הבושם Bamboo / Gucci, בראיון למגזין ווג היא סיפרה עד כמה היא אוהבת את הריח שלו, בעיקר כי הוא גורם לה להרגיש "נקייה ורעננה".
"זה מתוק אבל לא מתוק מדי, רענן וסקסי. אני אוהבת התו ylang ylang (עץ אסייתי ארומטי המשמש לייצור שמן ארומטי) שמחזיק במשך כול היום". גל גדות

Bamboo / Gucci EDP Spray 1.0 oz (30 ml)

מוצרים נוספים בתיק האיפור של גל גדות

בריאיון למגזין המקוון Get The Gloss סיפרה גל גדות כי תמיד אפשר למצוא אצלה בתיק ברונזר של Gucci וסומק של MAC בגוון Pinch o' Peach.

Mac Powder Blush color Pinch o'peach
Mac Powder Blush color Pinch o'peach

Gucci Golden Glow Bronzer in Indian Sand 030

Gucci Golden Glow Bronzer in Indian Sand 030

מותג האיפור הבינלאומי רבלון בחר בגל גדות לכהן כפרזנטורית של המותג לשנת 2018. את גדות איפרה לערב טקס גלובוס הזהב לשנת 2018, במוצרי רבלון, המאפרת Sabrina Bedrani.

REVLON Super Lustrous Lipstick color BOMBSHELL RED

REVLON Super Lustrous Lipstick color BOMBSHELL RED (046)

Gal Gadot: Revlon’s Newest Live Boldly Ambassador | Behind the Scenes | Revlon

Red or burgundy—MAC’s Diva
השפתון האהוב על גל גדות Red or burgundy—MAC’s Diva
"כשאני יוצאת אני אוהבת שפתיים מודגשות, אני עושה את זה עם שפתון בגוון MAC’s Diva או עם האדום האייקוני של גוצ'י" "האודם של מק בגוון בורגונדי, אבל אני אוהבת גם אדום, אני אוהבת שפתיים חזקות." גל גדות
COLOR Diva MAC MATTE LIPSTICK

Gucci Gucci Lip Luxurious Moisture-Rich Lipstick/0.12 oz

ELIZABETH ARDEN Eight Hour® Cream Skin Protectant Fragrance Free, 50g

קרם לילה נטול בושם של אליזבת' ארדן: גדות נוהגת להשתמש בו במהלך חופשות ולטענתה הוא המוצר המושלם כדי למנוע התייבשות עור הפנים.

ELIZABETH ARDEN Eight Hour® Cream Skin Protectant Fragrance Free, 50g

Tom Ford Foundation
La Mer, the classic Moisturising Cream
העצות של גל גדות לשמירה על העור פנים מטופח
למגזין RDIEBY מספרת גל גדות: "בראש ובראשונה הוא לשתות הרבה מים, כי זה לא משנה כמה לחות אתן שמות על העור שלכן; אם העור מיובש מבפנים, שום דבר לא יעזור. אז מים.
אני דואגת לנקות את העור ממש טוב לפני השינה, מורחת איפור קל מאוד בחיי היום יום, הולכת לקוסמטיקאית מדי פעם, מורחת קרם הגנה, וזהו!
"בבוקר, רוחצת את הפנים ומורחת קרם לחות, שזה בעצם הדבר העיקרי כדי לשמור על הלחות של עור הפנים. לפני השינה דואגת להוריד את האיפור ושוב מורחת לחות. בשבילי תמיד עור נקי ועור עם לחות" www.getthegloss.com/June 6th 2017
גדות: "כשאני עובדת ויש לי הרבה איפור על הפנים, ומרגישה, שהעור שלי מתייבש, אני משתמשת על עור הפנים ב Evian Mineral Water Spray. זה פשוט נותן דחיפה של לחות על הפנים ושומר את האיפור במקום. זה קל!"
Evian Mineral Water Spray
מקור
https://www.vogue.com/article/gal-gadot-wonder-woman-gucci-perfume-beauty-tips
https://www.google.co.il/search?q=how+gal+gadot+have+macup&oq=how+gal+gadot+have+macup&aqs=chrome..69i57.4023
0j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8https://people.com/style/gal-gadot-wonder-woman-beauty-look/
https://us.hellomagazine.com/health-and-beauty/12017062022997/gal-gadot-wonder-woman-makeup-summer-tips
https://www.beautycrew.com.au/skin-care/articles/gal-gadot-shares-her-beauty-secrets/
https://www.byrdie.com.au/gal-gadot-beauty-interview/slide3
https://www.getthegloss.com/article/gal-gadot-interview-wonder-woman-s-beauty-essentials
https://www.thewallgroup.com/artist/sabrina-bedrani
Disclaimer: all images and information posted on this blog are copyrighted to their respective owners. I do not own any of the images posted unless otherwise stated. If you see your work on my site without proper credit or you would like it removed, please contact me.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page