top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

Pinterest


לא פעם שואלים אותי מה זה Pinterest?

Pinterest היא רשת חברתית מקוונת דמוית לוח מודעות לכל דבר ועניין לכן השיתוף הוא יום יומי עם אנשים שמתעניינים באותם נושאים.

אני מרכיבה לוחות של תמונות לפי נושאים, וממלאת אותם במדיה דיגיטלית שונה מרחבי רשת האינטרנט או על ידי שיתוף תמונות ממשתמשים אחרים באתר. את הלוחות אני מנהלת לפי מה שמעניין אותי וקשור גם לאתר.

יש לי לוחות על אופנה, מעצבים, אמנות, אוכל, עונות השנה, טרנדים, השראה, לייף סטייל, מקומות יפים לבקר ברחבי העולם, פוסטים מהאתר שלי, דברים שאני אוהבת, היכן ניתן לרכוש פריטים יפים ברשת ועוד. כול לוח פונה לקהל שונה ולפעמים גם קהל דומה.

דרך התמונות אני מגלה את הדברים שאני אוהבת, מוצאת מתכונים מעניינים, מקבלת השראה בסטייל, רעיונות לעשות דברים וכך אני מספרת לעוקבים מה אני אוהבת ומה מעניין אותי.

הלוחות עוזרים לי לשמור על פריטים ולארגן את הרעיונות, כך שקל לי מאוד לחזור לתמונה שאהבתי, מתכון מיוחד, מאמרים ועוד.

כל Pin מקשר אל האתר שממנו נשמר. אם תלחצו על “Pin it” תוכלו ללמוד עוד על התמונה, כמו איך לעשות את זה או היכן לקנות את הפריט.

Pinterest מאפשר לי לעקוב אחרי אנשים או לוחות ולשמור את הרעיונות בלוחות שלי בכול רגע נתון ולהגיע אל המקור ממנו התמונה הגיעה. משתמשים יכולים להעלות תמונות גם מהמחשב האישי או מאתרים באינטרנט על ידי שימוש בכפתור הפינטרסט או על ידי העתקת כתובת האתר לפינטרסט.

קל לשתף רעיונות עם אנשים אחרים על ידי שליחת ה Pin לחברים.

לוחות יכולים להיות פומביים או פרטיים. פינטרסט מאפשרת למשתמשיה לעקוב אחר משתמשים אחרים או אחרי נושאים ותחומי עניין, וכאשר משתמשים נכנסים לעמוד הבית של האתר הם רואים רשימת מעקב אחר פעילות של הלוחות, המשתמשים והנושאים שאחריהם החליטו לעקוב.

בעבר הייתי שומרת כול דבר במחשב, מנסה לפתוח תיקיות או לשמור במועדפים וגם לפי תקיות. Pinterest הפכה את החיים שלי ברשת להרבה יותר קלים.

אל תחששו לחפש אנשים ותחומים בהם אתם מתעניינים לפי קטגוריה, Home Feed או גלישה דרך קטגוריות או ביצוע חיפוש.

אז איך נרשמים לפינטרסט?

היכנסו לאתר או לאפליקציה של פינטרסט והתחברו עם חשבון הפייסבוק או הטוויטר שלכם, או הירשמו בתור משתמש חדש באמצעות כתובת המייל שלכם.

‘Join Pinterest’

פינטרסט מדריך למשתמש כאן

כול ה Pins כאן לפי קטגטריות כאן

summer כאן

store fronts כאן

שיתוף אינסופי של תמונות, תמונות ועוד תמונות שמתעדכנות בכל רגע נתון

תהנו!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page