top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

הקולקציה של MONIQUE LHUILLIER לחנות POTTERY BARN


Monique Lhuillier Felicity Robe

Monique Lhuillier Felicity Robe

Monique Lhuillier Felicity Robe

מעצבת האופנה האמריקאית MONIQUE LHUILLIER הידועה בעיצוב שמלות ערב, שמלות כלה ופריטי לייף סטייל מביאה אוסף פריטים לחנות POTTERY BARN עם דגש לרשימת מוצרים מועדפים לזוג הטרי.

השראה לקולקציה באה מהמרחבים ש MONIQUE יצרה עבור בני משפחתה וחבריה, כמו גם עיצובים מיוחדים שלה, אוסף זה הוא בעל אופי אישי ובאופן יוצא מהכלל אלגנטי ומהודר. הצבע השולט הוא BLUSH וזהב וורוד שאהובים עלי במיוחד.

Introducing Monique Lhuillier & Pottery Barn

Monique משלבת באוסף את הסגנון המתוחכם שלה ואת אהבתה לחגגיות עבור החנות Pottery Barn שמציעה רשימה מתנות מועדפת לפריטים לחדר האמבטיה, חדר השינה, כלי בית, קישוטי שולחן, בידור ועוד.

קצת על Monique

לאחר פגשה את בעלה Tom Bugbee, Lhuillier, החלה מוניק לתכנן את חתונתה, שהיה הפתיחה הראשונה שלה בתחום שמלות הכלה. מוניק חשבה שתחום שמלות הכלה זקוק לעדכון. מוניק לא יכלה למצוא שמלת כלה מודרניות, ולא אהבה את עודף התחרה בשמלות הכלה.

מוניק השתמשה בתואר האופנה שרכשה באוניברסיטה כדי ליצור שמלות עבור קרובי משפחה ומסיבת כלולות. אחרי החתונה איש עסקים השאיר לה כרטיס ביקור ואז היא הבינה, שהיא יכולה להקים עסק מהעיצובים המקסימים שלה לשמלות כלה. בעלה טום הצטרף לחברה כמנכ"ל.

מוניק פתחה את החנות הקמעונאית הראשונה שלה בשנת 2001. בשנת 2004 עיצבה לבריטני ספירס את שמלת הכלה ואת שמלות פרסי האמי עבור Jamie-Lynn DiScala

ו Allison Janney.

בשנת 2007 פתחה את 'חנות הדגל' בלוס אנג'לס במלרוז פלייס ובשנת 2012 פתחה חנות נוספת בניו יורק. הקולקציות כוללות בגדי נשים, בגדי ערב, שמלות כלה, שמלות לשושבינות, מצעים, כלי שולחן, נייר משובח ובישום לבית.

בין הלקוחות שלה

Emma Stone, Blake Lively, Taylor Swift, Reese Witherspoon, Kristen Bell, Anna Kendrick and the First Lady Michelle Obama ועוד...

MONIQUE LHUILLIER cutout sunglasses

Lhuillier הפכה לידועה במיוחד בעיצוב החתונות של הסלבריטאים ושמלות לאירוע השטיח השטיח.

בשנת 2016, בשיתוף עם Pottery Barn Kids, השיקה קו לתינוקות וילדים. האוסף כולל למעלה מ -120 פריטי ריהוט לבית, לחדרי השינה וחדרי המשחקים לילדים.

אוסף פריטים לחנות POTTERY BARN עם דגש לרשימת מוצרים מועדפים לבית לזוג הטרי

MONIQUE LHUILLIER PROVENCE NICKEL PITCHER

MONIQUE LHUILLIER PROVENCE NICKEL TRAY

MONIQUE LHUILLIER GLASS CHARGER

MONIQUE LHUILLIER MARLOWE ROSE GOLD FLATWARE

MONIQUE LHUILLIER BLOSSOM JEWELRY ROLL

MONIQUE LHUILLIER BLOSSOM QUILTED POUCH

העצות של Monique לאירוח

Monique Lhuillier's Top Tips for Entertaining

מוצרים נבחרים כאן

"אופנה היא לא משהו שקיים בשמלות בלבד, אופנה היא בשמים, ברחוב, אופנה קשורה לרעיונות, לאופן שבו אנו חיים, ומה שקורה" קוקו שנל

מקור

http://www.moniquelhuillier.com/

https://www.shopstyle.com/collective/ilana1958/43059410

https://en.wikipedia.org/wiki/Monique_Lhuillier

https://www.moniquelhuillier.com/

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page