top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

Gucci Garden שילוב של מסעדה, מוזיאון וחנות


בעוד המותג גוצ'י הוא מרכז לדפוסים אקלקטיים, למוצרים יוקרתיים ולאביזרי חובה, מאז ש Alessandro Michele המעצב הראשי של המותג נכנס לתפקיד בשנת 2015, המותג הודיע בתחילת ינואר 2018 שחנות הקונספט החדשה שלהם בפירנצה פותחת מסעדה ותמכור פסטה, אוכל איטלקי קלאסי ואוכל משובח של כוכבי מישלן, האחד והיחיד בעל המסעדה והשף Massimo Bottura המפורסם בעל שם עולמי ממסעדת

Osteria Francescana ב Modena Italy.

המסעדה Florence Gucci Osteria נפתחה רשמית לציבור ב 10 בינואר 2018 ומגישה "תפריט חדש לגמרי" המושפע מהמטיילים של Bottura. "בטיולים בעולם, המטבח שלנו מושפע עם כל מה שאנחנו רואים, שומעים וטועמים" אמר השף בהודעה לעיתונות. "בעיניים פקוחות לרווחה, אנחנו מחפשים את התסריט הבא והבלתי צפוי".

התפריט של מסעדת Osteria כולל מנות איטלקיות אייקוניות כמו פרמיגיאנו רג'יאנו טורטליני, ריזוטו פטריות, כמו גם מנות עכשוויות על קלאסיקות עבור אוכל לאורך כול היום, אבל גם

Peruvian-inspired tostadas and pork belly buns.

מה הביא את גוצ'י להיכנס לתחום המסעדנות? זה לא פשוט לרצות להצטרף לשורות מעצבי האופנה שהפכו למסעדנים כמו ראלף לורן, ורסאצ'ה, ג'ורג'יו ארמאני, ו Blue Box Café של טיפאני.

DE RERUM NATURA​

gucci garden boutique

Gucci Garden, חנות הקונספט האחרונה של המותג בפירנצה נמצאת במוזיאון גוצ'י, שנפתח בשנת 2011 ב Palazzo della Mercanzia העתיקה. ציון דרך חזרה ל 1337 היושבת בין Piazza della Signoria Firenze המפורסמת, הבית של גלריה Piazz di San Firenze Uffizi Gallery.

Gucci Garden ממוקמת בפירנצה במקום, שבו נמצאים חובבי האוכל, אנשים שאוהבים מוזיאונים, מעריצי אופנה, מקום שכולם יכולים להתערבב.

המטרה של גוצ'י? לקחת את המושג הרטרוספקטיבי המסורתי של מוזיאון ולהעמיד אותו מחדש כמרחב משותף ויצירתי שבו גלריות מלאות בבגדים של גוצ'י, אמנות (כולל "דיוקן שמן ענקי מהמאה התשע-עשרה"), התקנת וידאו, בית קולנוע, אביזרים שלא תמצאו בשום מקום והנכס המשפחתי מוצגים בכל רחבי החלל, מאורגנים על ידי עיצוב עם נושא ולא איך שהם הוצגו בעבר.

gucci garden boutique

EPHEMERA

COSMORAMA​

BOUTIQUE​

כאן Gucci Osteria

Piazza della Signoria 10‬, 50122, פירנצה,‎ איטליה

תחילה נפתחה המסעדה בפירנצה ב - 2018, אחר כך בוורלי הילס ב-2020, ועכשיו בטוקיו; כל מסעדה של Gucci Osteria da Massimo Bottura חולקת את אותם ערכים של יצירתיות, השראה והכלה כמו ה - Maison Gucci.

https://www.gucciosteria.com/en כאן

Haute couture and haute cuisine are a recipe made in heaven” Bottura"

מקור

https://en.wikipedia.org/wiki/Alessandro_Michele

https://en.wikipedia.org/wiki/Massimo_Bottura

https://www.gucci.com/us/en/store/osteria-bottura

Source: Gucci

Ernesto S. Ruscio/Getty Images

The Gucci Garden [Official site] Feeding the fashionistas: Gucci turns to fine dining [Reuters] Gucci Osteria by Bottura: l’opening a Pitti [Vogue Italia]

Photo: Courtesy of Gucci

https://www.gucci.com/us/en/st/stories/visions/article/gucci_garden

Harper's BAZAAR US

Disclaimer: all images and information posted on this blog are copyrighted to their respective owners. I do not own any of the images posted unless otherwise stated. If you see your work on my site without proper credit or you would like it removed, please contact me.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page