top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

משדרגים את שגרת הטיפוח - שמן לפנים


בעיקר בעונה הקרה ישנה תחושה שעור הפנים יבש וקשה. השמן משמש כיום כמוצר טיפוח נהדר בזכות הוויטמינים, החומצות והמינרלים שהוא מכיל והוא ידוע בהשפעתו המרגיעה על נפש האדם.

שמנים הם גם סוג של קרם שנותן לחות, בניגוד לקרמים, אשר שוקעים עמוק לתוך העור ונותנים לעור לחות אינטנסיבית לאורך זמן, שמנים נוטים להישאר קרוב על פני השטח. בעיקרו של דבר, כוחם של השמנים הם לא רק לרִחְרוּחַ. אבל בזמן שאתן לא מקבלות מספיק לחות, זה לא שהשמנים לא עושים דבר מועיל.

לפי רופא העור Paul Jarrod Frank, M.D "שמנים מוסיפים הגנה, נותנים מגע משיי ולחות שטחית". השמנים עשויים לשקוע בעור רק כדי להזין את השכבה העליונה, אבל זה עדיין לא הרבה בהשוואה לחומצה היאלורונית, אשר ממש קושרת מים לתאי העור.

הדור החדש של שמני הטיפוח ממקור צמחי מסייעים במניעת אובדן המים בעור וגם בשיקום מחסום העור. הם נעימים יותר ונספגים בקלות.

הדרך טובה היא להשתמש בשמנים כתוספת לקרמים המסורתיים. שמן הוא למעשה חלק בלתי נפרד לעור בריא, שכן הוא פועל כמו חומר איטום, שכבת מגן ששומר על הלחות הפנימית בייחוד בימי החורף במזג אויר יבש.

השמנים מעניקים לעור הרגשה נעימה במיידית וחלקות, אבל יותר מזה, השמנים ארוזים לעתים קרובות בחומרים מזינים חיוניים, חומצות שומן ונוגדי חמצון. למרות שהם אינם הפתרון הסופי של כול עור, השמנים עושים את חלקם ההוגן על ידי תיקון והגנה על מחסום העור, אשר מסייע לעור לספוג מוצרי טיפוח אחרים.

תמיד תוכלו לערבב את השמן עם קרם הלחות שלכן, אבל אם תשתמשו בשמן בלבד, תעשו את זה לפני שאתן מורחות קרם לחות או אפילו במקום הסרום או פריימר.

Moroccanoil Moroccanoil Women's Moroccanoil Pure Argan Oil

שמן רב שימושי לפנים לגוף ולשיער

Kiehl's Since 1851Superbly Restorative Argan Dry Oil 4.2 oz

שמן רב שימושי לפנים לגוף ולשיער

TATCHA Gold Camellia Beauty Oil

מתאים לפנים לגוף ולשיער

שמן רב שימושי לפנים, לגוף ולשיער נוקס/ NUXE

שמן רב שימושי נוקס לפנים, לגוף ולשיער הנו תכשיר קוסמטי מבית המותג הצרפתי והיוקרתי NUXE, מכיל רכיבים ממקור צמחי.

בפעולה אחת, השמן מזין, משקם ומרכך את העור הודות לשילוב ייחודי של 6 שמנים חיוניים מצמחים וויטמין E. עם אפקט הארה נצנוץ זהוב עדין.

נספג במהירות, מותיר את העור רך, מוסיף לשיער הזנה וברק. ארוז בבקבוק זכוכית מרובע. ללא חומרים משמרים.

רכיבים: שמן שקדים, שמן קמליה, שמן אגוזי לוז ושמן מקדמיה.

הוראות שימוש:

לפנים ולגוף - לעסות עד ששמן נספג בעור. לשיער - להשתמש כתוספת להזנת השיער או לקצבות מפוצלים.

Nuxe Huile Prodigieuse Multi Usage Dry Oil

אז איך משתמשים בשמן?

עסי בכל בוקר כבסיס להחלקת העור לפני המייק אפ או לפני קרם הגנה אם את לא מתאפרת.

ערבבי עם מייק אפ או כול בסיס אחר האהוב עליך. טיפה אחת של שמן לשלוש שאיבות של מייק אפ כאשר את רוצה כיסוי מלא.

אם את משתמשת בלילה בקרם retinoid, מרחי את השמן על קרם ה retinoid (בטרטינואין) כדי למנוע גירוי ונפיחות.

סוגים מסוימים של שמנים יכולים לסתום את הנקבוביות אם יש לכן נטייה. אחד הסוגים הוא שמן קוקוס אהוב על נשים רבות. "שמן קוקוס יישאר על העור שלכן במשך שעות", אומר Ling Chan. "כאשר השמנים כבדים מדי, הם אינם מאפשרים לעור לנשום". לכן הבחירה הטובה ביותר היא השמנים עם גודל מולקולרי קטן יותר, כמו שמן ארגן, squalane oil ושמן חוחובה. השמנים האלה שוקעים לתוך העור במהירות ולכן לא סותמים את הנקבוביות.

שמנים כמו שמן מנדרין וזרעי דלעת עוברים במהירות דרך החלק העליון של העור, מתיישבים במהירות ובנוחות באזורים שצריכים לחות. נותנים אפקט מיצוק מיידי ויוצרים את הבסיס המושלם לאיפור.

ככול שהעור שלך יהיה חלק יותר, כך גם הפנים שלך יראו טוב יותר.

שמנים רב שימושיים

חלק מהשמנים הם רב שימושיים, מושלמים גם להזנה של העור בלחות, גם להזנה לשיער והגוף בכל עת של היום, כאשר אתם בבית או בתנועה מחוץ לבית.

שמן לפנים יכול להופיע גם תחת השמות "תמצית", פריימר או "סרום". המשמעות היא לרוב שהחומר מרוכז וטהור יותר, הכמות של השמן תהיה קטנה יותר.

את השמנים תוכלו למצוא על המדפים בכול בית מרקחת, חנויות טבע, חנויות המתמחות בקוסמטיקה ואתרים המתמחים בשמנים.

חשוב להשתמש בשמן איכותי ונקי ממקור מזוהה וברור.

Decleor Decléor Aromessence Néroli Facial Oil כאן

סרום חדשני לעור יבש בעל פעולה ייחודית ועמוקה להענקת לחות מרבית לעור ושמירה על זוהרו. מכיל תמציות חיוניות החודרות לעומק העור. אחד ממוצרי הדגל של דקלאור.

Clarins Santal Face Treatment Oil

השמנים שמציעה קלרינס לפנים מכילים 100% תמציות צמחים טהורות, שפותחו במקור לשימוש מכוני היופי של המותג, ומשלבים בין תמציות צמחים ושמנים אתריים על פי עקרונות ארומתרפיה ופיטותרפיה כדי לסייע באיזון העור.

השמן מגיע ב 3 גרסאות: שמן סנטל שמיועד לעור יבש, לגמישות ורכות, שמירה על הלחות, הרגעת העור ולמראה מתוח יותר; שמן לוטוס לעור שמן, שמסייע בשמירה על איזון רמת השומניות בעור; שמן אורכידאה אנטי אייג'ינג

שהשמן לא מרגיש כשמן, ההשפעה שלו על העור מרגיעה.

L'oreal Extraordinary Oil Nourishing Facial Oil

שמן הזנה במרקם קליל ויבש, מעניק זוהר ומצמצם מראה נקבוביות, עוטף את העור בתחושת נוחות אינסופית, ללא תחושה שמנונית או דביקה. נספג במהירות.

מכיל 8 שמנים ארומטיים: אורגנו ירוק, ציטרונלה, מליסה, למון גראס, ציפורן, רוזמרין, לבנדר, קמומיל.

• מסייע בשמירה על ויסות הלחות שבעור. • גודל הנקבוביות נראה קטן יותר ומרקם העור נראה אחיד יותר. • הניחוח הארומטי העדין מעניק תחושת עונג ונוחות מרבית. • העור נראה מאוזן יותר, מוזן ובעל מראה קורן. • מרקמו קליל ויבש, עוטף את העור בתחושת נוחות אינסופית, ללא תחושה שמנונית או דביקה. • נספג במהירות. • אינו שמנוני, לשימוש יומיומי.

הוראות שימוש: יש להשתמש ביום ו/או בלילה, לבד או לפני שגרת הטיפוח, על פנים וצוואר נקיים. אופני שימוש נוספים: • בבוקר, מרחי 3 טיפות על כל שטח הפנים לסיוע בחשיפת מראה הזוהר הטבעי של העור. • עיסוי בערב מסייע להזנה עמוקה של העור. • שילוב בשגרת הטיפוח היומיומית לפני מריחת קרם יום/לילה, מסייע להענקת הזנה אינטנסיבית.

Biossance 100% Squalane Oil​

שמן שמתאים לעור הפנים, לגוף ולשיער.

Smashbox Smashbox Photo Finish Primer Oil

פריימר ייחודי קליל ומבריק. נספג במהירות. מכיל תערובת של 15 שמנים צמחיים חיוניים ועשירים החודרים לעור באופן מיידי. ויוצרים מראה מושלם.


Estee Lauder Women's Resilience Lift Restorative Radiance Oil, 1 Ounce

בין השמנים שבו: שמן קוקוס, אבוקדו וזיתים. ריחו קליל והדרי.

שימי כמה טיפות על קצות האצבעות ומרחי על הפנים והגרון לפני קרם לחות.

לקריאה נוספת "כל מה שצריך לדעת על שמנים לטפוח הפנים והגוף" כאן

קריאה נעימה!

Disclaimer: all images and information posted on this blog are copyrighted to their respective owners. I do not own any of the images posted unless otherwise stated. If you see your work on my site without proper credit or you would like it removed, please contact me.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page