top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

מברשת ניקוי פטריות וירקות


לפעמים לא נראה, שהפטריות נקיות מספיק, כך שאם יש פטרייה מלוכלכת במיוחד, ניתן להשתמש במגבת בד או מגבת נייר לחה כדי לנגב את הלכלוך מכל פטרייה בודדת ובמהירות לייבש את הפטריות עם מגבת יבשה. בנוסף רצוי לקצץ את הסוף של הגבעול שעוזר להיפטר מעוד לכלוך של הפטרייה שעוזר לפטרייה להראות יפה יותר.

כששוטפים פטריות במים הן סופגות את המים, נהיות רכות, והטעם נהרס. מכוון שהפטריות סופגות אליהן מים בזמן הבישול הן לא יכולות לספוג את הטעמים הנוספים.

ההמלצה היא בדרך כלל לנגב עם ניר סופג או לשפשף במברשת פטריות רכה מיוחדת, להסרת מעט מהשכבה החיצונית והחלקיקים השחורים שמצפים את הפטרייה, שהם בעצם שאריות ממשטח הקומפוסט שעליהן הן גדולת וכל זה מבלי לפגוע בה.

ניתן להוריד את החלקיקים השחורים שמצפים את הפטרייה, שהם בעצם שאריות ממשטח הקומפוסט שעליהן הן גדולת. וכל זה מבלי לפגוע בה, וזאת באמצעות מברשת פטריות מדליקה זו, אשר מצוידת בשערות ניילון גמישות המאפשרות הברשה רכה במיוחד עבור הפטרייה.

Cuisipro Flexible Mushroom Brush, Green

Joie Mushroom Slicer and Brush

כוח הניקוי אינו מסתיים עם מברשת לניקוי פטריות, גם ירקות אחרים יכולים לקבל ניקוי יסודי לפני שהם עושים את דרכם לסיר הבישול.

קיים גם מברשת לניקוי ירקות. מברשת גמישה זו מתכופפת כדי שתתאים לכל הסוגים והגדלים של ירקות שונים ועובדת טוב במיוחד על תפוחי אדמה. כשמסיימים לנקות, פשוט שמים את המברשת בחלקו העליון של מדיח הכלים שגם המברשת שלכם תתנקה.

לא מומלץ להשרות את הפטריות במים אלא לשפשפן במברשת רכה מיוחדת או לנגבן בלבד במגבות נייר יבשות, להסרת מעט מהשכבה החיצונית.

ניתן לקנות

amazon.com/Cuisipro כאן

amazon.com/Zoie-Chloe כאן

כאן naturezway

Redecker Hard and Soft Side Vegetable Brush כאן

HIC Harold Import Co. Lola Eco Clean Bamboo and Tampico Vegetable Brush 1 EA כאן

בהצלחה!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page