top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

האם אתן ישנות עם האיפור?


האם אתן ישנות עם האיפור?

האם זה באמת כל כך רע לא להסיר את האיפור בלילה?

מה אומרים המומחים? תלוי את מי שואלים.

מה אומר רופא העור

לפי ד"ר Marko Lens "מאז כל השיגעון הקוריאני, ניקוי העור הפך למוגזם". ד"ר Marko Lens מדווח שנשים שמגיעות למרפאתו, עורן הפך "לדק ושברירי יותר" כתוצאה מניקוי יתר והיחלשות המחסום הטבעי. "הן נוטות להיראות מבוגרות יותר, עם קמטים נוספים, בתור התחלה".

ד"ר Marko Lens ממליץ להסיר את האיפור בלילה עם מוצר ניקוי שמבוסס על שמן אשר יותיר את העור ללא פגע עם שומן המגן של העור, אבל מציע אם לא מרחתם מייק אפ, "רק מים יספיקו לסיר את הלכלוך היומי".

אמן האיפור

אמנית האיפור Mary Greenwell נחושה שצריך להסיר איפור כל לילה. "העור יודה לך על זה, ואת תצטרכי הרבה פחות בסיס איפור מאשר תעשי אחרת". Mary Greenwell ממליצה על המותגים כמו Bioderma VichyLa Roche-Posay, לניקוי מעולה במחיר טוב. סיבה טובה נוספת, שאינה קשורה לטיפוח העור, "תצטרכי להחליף את הציפית כל יום אם לא תשטפי את הפנים. זה לוקח זמן בפני עצמו. שטפי את הפנים שלך! "

La Roche-Posay Makeup Remover Micellar Cleansing Water Gel, 6.59 Fl. Oz.

Sebium Cleansing Foaming Gel by Bioderma/ 6.76floz Foaming Wash

VICHY Normaderm Cleansing Gel

הקוסמטיקאית

Nichola Joss מומחית לשמירה על עור הפנים. "את יכולה לדלג על ניקוי הפנים, "היא אומרת, "פשוט לא כל לילה. פעם או פעמיים בשבוע לא תבחיני רבה הבדל. אבל אם לא תסירי את האיפור שבוע שלם, את בהחלט תתחילי לראות שינוי במרקם ובגוון." למרבה ההפתעה, Nichola Joss מעדיפה שתלכי בלי לנקות את העור כלל, אם תשתמשי במטליות ניקוי. "הם רעים לכדור הארץ, הם בדרך כלל מולבנים כדי לתת להם את הצבע הלבן וזה אומר שאתן מעמיסות על העור שלכן כימיקלים שאתן לא צריכות."

הכימאית האיטלקייה מאחורי הקו החדש של מוצרי טיפוח העור ד"ר Raffaella Gregoris, דוחה גם את השימוש מגבונים לניקוי. "הם אינם פתרון טוב, משום שהם מלאים תוספים וחומרים פעילי שטח, אשר מחלישים את ההגנה הטבעית של העור, ובכך מאיצים את תהליך ההזדקנות". Raffaella Gregoris סבורה שלמרות שלא נראה נזק מלא לנקות את עור הפנים בטווח הקצר, נגלה את השינוי בטווח הארוך. "איפור, עשן, חיידקים וזיהום יאיצו בסופו של דבר את תהליך ההזדקנות על ידי קידום רדיקלים חופשיים ומניעת העור מ 'לנשום' ולחדש את עצמו באופן טבעי.

ניקוי יעיל!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page