top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

הפריט בארון בגדים שאני מסתמכת עליו במיוחד והוא פשוט נפלא


ג'קט מחוייט, צעיף משובץ גדול במיוחד, בויפריינד ג'ינס ותיק עור קטן

לכולנו יש פריט בארון הבגדים שאנחנו מסתמכים עליו.

ג'ינס וחולצת טריקו לבנה הפכו השנים האחרונות למרכיב מרכזי בארון של כל אישה.

לקנדאל ג'נר הפריט בארון הבגדים הוא חולצת טריקו לבנה, פשוטה, קלה ונצחית, זה המרכיב המרכזי, שהיא נראית באופן קבוע. בין אם זה מאחורי הקלעים בשבוע האופנה או בחוץ עם חברים, טי לבנה רגילה היא תוספת קבועה. כפי ש Kendall Jenner סיפרה למיס ווג בעבר, זה משהו שהיא אף פעם לא בלי: "תמיד יש לי חולצת טריקו לבנה פשוטה במצב טוב."

זה לא אומר ש Kendall Jenner לא מערבבת בכול זאת. היא דוחפת את הפריט הפשוט לגבולות היצירתיים ביותר: גרסאות חתוכות, שרוולים ארוכים, שמצטרפים לכל סוגי ההרכבים.

בזמן האחרון נראתה קנדאל ג'נר במכנסי ג'ינס קרועים וחולצה לבנה מהודרת.

זואי קרביץ היא ההוכחה שג'ינס וחולצה לבנה הם אף פעם לבוש בסיסי.

לשחקנית זואי קרביץ יש את היכולת להתנדנד בין שמלת Saint Laurent, שמלת ערב של "דיור", וג'ינס פשוט וחולצת טריקו, באותה קלות נינוחה.

המראה האחרון שלה מארון הבגדים הלהיב יותר מתמיד. סוף שבוע כול כך טוב. הטריק איך שזואי קרביץ עושה את זה נכון הוא הכול בפרטים.

תראו את החתך של חולצת הטריקו. השרוולים מכוסים, והלבן הטרי מביא עמו תוספת של עידון ורענון.

הלבן הרגיל צריך להיות החבר הכי טוב של הלבוש. עם ההידור מסביב, הג'ינס מספק תחושה של סטייל. בניגוד לחולצת הטריקו במראה נקי, נעלי הגוצ'י מוודאים שזואי קרביץ לא מרגישה יותר מדי מאולצת אלא יותר "אוי לי, פשוט העפתי את זה עלי".

אי אפשר להתעלם מהמראה הזה: הזהב של Tiffany & Co. כל ששת החלקים הם

City Hardwear ,collection שחותר באלגנטיות ולוכד את ההשפעה המודרנית והרוח של הנשים ברחובות ניו יורק.

הלבוש של Victoria Beckham עשה את רוב השיחות והכתבות אחרי שהגיעה לתצוגת האופנה שלה אביב/קיץ 2018, במה שהפך במהירות לתלבושת האחידה החדשה; חולצת טריקו לבנה פשוטה, תחובה בתוך מכנסי ג'ינס בגזרה גבוהה ובנעלי עקב בצב לילך. מכנסי הג'ינס, הזכירו כמה מהסגנונות, שעיצבה בקהאם בימי כוכבות הפופ שלה כששיתפה פעולה עם

Rock & Republic אם כי בתחושה חדשה של עידון; הצבע הכהה של הג'ינס היה מושלם לחולצה הלבנה.

"על מנת להוביל את שבוע האופנה, אין באמת את הזמן לחשוב על מה אנחנו לובשות כי היינו כל כך עסוקות עם הקולקציה והעיצוב של כול דבר שהולך ביחד עם תצוגת האופנה הגדולה". אמרה בקהאם לאנשים אחרי המופע. "זה היה בשבילי רק ג'ינס וחולצת טי שרט השבוע".

"הרבה פעמים אמרתי לעצמי, שחבל שלא אני זה שהמציא את הגינס".

איב סן לורן העריץ את מראה הג'ינס. "יש לגינס נוכחות, צניעות, סקס אפיל, פשטות - כל מה שאני מאחל בארון הבגדים שלי " איב סן לורן. "אל תפחדו ללבוש את הג'ינס המתאים ביותר עבורכם כלבוש יומיומי – אין בגד, שהומצא ויותר אוניברסלי מהגינס"

המראה הנצחי שעובד בכל מצב I ג'ינס וחולצת טי-שירט לבנה

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page