top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

גוצ'י משיקה ליין עיצוב לבית


המותג גוצ'י ביחד עם Alessandro Michelego העומד בראשו מאז 2015, משיק ליין עיצוב לבית

'Gucci Décor'.

בין המוצרים ניתן יהיה למצוא, טפטים ממשי, נייר וסוג של חומר פלסטי (vinyl), כיסאות מרופדים, כלי אוכל, כלי אוכל מפורצלן, רהיטים, ריהוט, כריות מעוטרות, פרגודים, מסכי קיפול מעוצבים, מגשי מתכת בעיצוב ויטג', שולחנות מתכת מתקפלים, מגשי קְטֹרֶת ונרות בארבעה ניחוחות אקזוטיים שונים.

לדברי מנהל הקריאטיבי אלסנדרו מיקלה, כאשר מדברים על מוטיבים עיצובים, "הרעיון הוא לא לקבוע מראה דקורטיבי מסוים, אלא לספק אלמנטים המאפשרים להלביש את המרחב האישי ולהיות מותאמים אישית ללקוח".

כלי פורצלן

Artwork by Alex Merry; Gucci

כריות

האוסף הוא שילוב אקלקטי של דפוסים, קשת של צבעים עזים, הדפסים נועזים של נחשים, ציפורים, חתולים, נמרים, צמחים, פרחים, בעלי חיים ועיצובים הדומים לעיצובי הבגדים הנראים על המסלול. אפשר גם לזהות הופעת טקסטים ודמיון לאוסף הקפסולה Gucci Garden Flora .

Sumptuous cushions are decorated with designs like roses, snakes and tigers Image: Gucci

פרגוד

מבחר הרהיטים הגדולים יותר כוללים גם מבחר של שני פרגודים ממשי מדהימים. הפרגוד יראה ממש נהדר בחדר הארונות יחד עם החלומות שלנו לארון מלא בבגדי גוצ'י כמובן.

מגש מתכת

ניתן להשתמש במגש המתכת, בבית או בחדר האמבטיה, לדוגמה, ניתן לשים על המגש את המראה, הקרמים או דברים יותר פשוטים, הדברים שמשתמשים ביום יום וצריך גישה נוחה אליהם.

Chiavari Chair

הכיסאות של גוצ'י Chiavari Chair, זמינים במגוון צבעים עשירים עם כריות מושב שארוגים בצורה שונה.

עבור חוויית הקניות, לא יהיה סניף ייעודי להציג את אוסף 'גוצ'י דקור'. במקום זאת, גוצ'י תפיץ את האוסף במרחב של החנויות כעיצוב פנים של החנות יחד עם הבגדים, אוסף האביזרים וחדרי המדידה בחנות.

הפריטים יהיו זמינים בחנות האינטרנטית ובסניפים נבחרים של המותג מחודש ספטמבר.

טווח המחירים יהיה בין 190$ לנרות ריחניים עד 30,000$ לפרגוד.

מקור

איורים של המאייר אלכס מרי מתוך דף האינסטגרם של המותג Gucci Décor/Artwork by Alex Merry; Gucci

Disclaimer: all images and information posted on this blog are copyrighted to their respective owners. I do not own any of the images posted unless otherwise stated. If you see your work on my site without proper credit or you would like it removed, please contact me.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page