top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

למצוא את מברשת המסקרה המושלמת מסקרה לריסים התחתונים


Pixi by Petra® Lower Lash Mascara Black Detail - 0.13oz

מסקרה לריסים התחתונים כן או לא? תמיד כן! רק אם בורכת בריסים עליונים ארוכים תוכלי לוותר על צביעת הריסים התחתונים כדי לא לקבל מראה מוגזם שלא משתלב בחיי היומיום. זה לא חייב להיות הרבה, אבל זה גורם לעיניים להיראות גדולות יותר.

כשמדובר בריסים התחתונים, כל מה שאת צריכה היא מסקרה טובה שתעזור לריסים הקטנטנים האלה להראות טוב מבלי יותר מידיי מסקרה.

לפי דברי אמן האיפור Michael Anthony מסקרה עמידה למים היא הדרך היחידה ללכת. "אחרת הריסים תחתונים יכולים לגעת בקונסילר ששמנו מתחת לעין והשמן בקונסילר יכול לשבור את אקפט המסקרה ולהשאיר כתמים קטנים מתחת לעין".

ניתן להגן על האזור מתחת לעיניים עם פודרה בתפזורת/ loose powder.

Bottom Lash Mascara™ Clinique

Clinique Bottom Lash Mascara™

ניתן לקנות באמזון כאן

עם Bottom Lash Mascara™ הריסים התחתונים נכנסים לפעולה עם מברשת המתוכננת למשימות מדויקות לציפוי הריסים התחתונים מבלי להימרח או להכתים. המברשת של המסקרה תוכננה כדי לתפוס אפילו את הריסים התחתונים הזעירים ביותר מבלי להימרח או להכתים.

המברשת הקטנה נותנת לך שליטה רבה יותר על הריסים. המברשת מגיעה בעיצוב פרחוני מקסים, מה שהופך את המסקרה להכי יפה שראינו בזמן האחרון.

שלבי עם מסקרה לריסים העליונים וראי מה קורה.

מספקת עמידות ל- 24 שעות!

מסקרה Bottom Lash ניתנת להסרה בעזרת מים חמימים. התיזי מים חמימים על הריסים, לחצי בעדינות והמסקרה תוסר בקלות.

Pixi Lower Lash Mascara

Pixi Lower Lash Mascara

Pixi Lower Lash Mascara

מברשת רזה מיוחדת עם זיפים קצרים. ניתן להגיע לריסים הקטנים התחתונים ללא מאמץ.

הנוסחה מדהימה גם עבור ריסים דלילים בכלל.

ניתן להשתמש בה לריסים התחתונים או עבור איפור מינימאלי של הריסים העליונים.

נוסחה עמידה במים עם תוספת ויטמין E & panthenol, נוסחה מזינה מועשרת בדונג ושעוות קרנוּבָּה, כדי לרכך את הריסים ולהעניק מסקרה עם גוון עמוק, נשארת לכל היום, אפילו על העיניים רגישות.

המברשת היא סליל מתמשך אשר מחזיק את הכמות הנכונה של החומר, כך ריסים מודגשים תמיד עם כמות מושלמת של מסקרה והמברשת הקטנה מבטיחה שאפילו הריסים הדלילים והשבירים ביותר נלכדים.

ללא פרבנים.

לא נבדקה על בעלי חיים.

כל מי שמוצאת שהמסקרה כבדה מדי בשביל הריסים התחתונים או כל מי שמתוסכלת מהמסקרות שמכתימות מתחת לריסים התחתונים זאת המסקרה עבורה.

CoverGirl LashBlast Length Mascara

CoverGirl LashBlast Length Mascara לא ממש תוכננה עבור הריסים התחתונים, אבל אורך המסקרה בהחלט עושה עבודה כפולה. המברשת דקה במיוחד, שזה אומר פחות בלגן מתחת לעיניים. החשוב מכל המסקרה נהדרת גם עבור הריסים העליונים, שתי פעולות במסקרה אחת.

המסקרה יוצרת מראה מדהים, עמידה במים, קלה למריחה, ומגיעה עם מברשת מחודדת בקצה שיש עליה פטנט להארכת הריסים, קלה להסרה עם מים וסבון, היפו אלרגנית ומתאימה למי שמרכיבה עדשות מגע.

Maybelline The Falsies

Maybelline The Falsies

בנוסף לזה שהמסקרה מפורסמת, נראה ש Maybelline’s The Falsies נהדרת גם עבור הריסים התחתונים. המברשת היא לא רק צרה אלא גם מעוקלת בעלת סיבים צרים, אשר נותנת את היכולת והדיוק הגבוה ביותר כאשר אנחנו מנסות להגיע לריסים התחתונים. המסקרה מעבה את הריסים ועמידה במים.

מייבלין ידועים בליין המסקרות הטובות שלהם.

Surratt beauty Pointilliste Mascara

Surratt beauty Pointilliste Mascara

המסקרה השחורה של surratt beauty Pointilliste Mascara תוכננה במיוחד לריסים התחתונים והפינות חיצוניות. הודות למברשת הקטנה, המדויקת, הפיגמנט העשיר והפורמולה העדינה למריחה שתופסת ועוטפת את השערה הכי קטנה מבלי לגרום למראה ריסים עם נפח.

הריסים נראים יפה מבלי להראות מידיי דרמטיים, אפקט זוהר וטבעי.

לא נדרש מסיר איפור. ניתן להסיר את המסקרה במים חמים. המותג מסור למסורת היפנית של אלגנטיות מינימאלית, האריזה מעוצבת בצורה שחוסכת מקום, קלה לנסיעה וניתנת למחזור.


מסקרות נוספות כאן

מריחה קלה!

מקור


 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page