top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

למצוא את מברשת המסקרה המושלמת המברשת הקלסית


נשים רבות יסכימו איתי כי מסקרה טובה היא חיונית לשגרת היופי שלנו. גם אם את לא אוהבת מראה מאופר, שימוש במסקרה, יגרום לך להיראות טוב יותר.

מה חשוב יותר: הפורמולה של המסקרה או המברשת? שניהם חשובים באותה מידה. לפי דברי Coleman Nally, מנהלת המחקר והחדשנות של מייבלין ניו יורק, "מסקרה היא שילוב בין הפורמולה למברשת. צורת המברשת משפיעה על אספקת הפורמולה לריסים, מאפשרת להגיע לריס הקטן ביותר ולהיות נוחה וקלה לשימוש.

מברשות שונות נועדו לספק אפקט שונה לריסים. יש מברשת מאריכה, מברשת שמרימה את הריסים, מפרידה, מעבה, מדגישה, מעגלת, מברשת המתאימה לריסים התחתונים, פורמולה עמידה במים, פורמולה שמעבה את הריסים ופורמולה שלא משאירות גושים. יש מברשות מסיליקון (פלסטיק), סוג מברשת שהיא מעין מסרק ומברשות העשויות משיער טבעי.

לפי איריס אגיב, מנהלת הדרכה של חברת לנקום "מסקרה עמידה במים מייבשת את זקיק השערה של הריסים, ולכן לא מומלץ להשתמש בה באופן קבוע". השתמשי במסקרה עמידה במים באירועים מיוחדים, בימים בהם אחוזי הלחות והזיעה גבוהים.

"מסקרה עמידה במים מורכבת מרכיבים המייבשים את הריס והופכים אותו לנוקשה ואת צבעו לעמיד במים. מסיבה זו מסקרה שהיא עמידה במים גם מקבעת ריסים שהורמו עם מעגל ריסים ומשאירה אותם למעלה לאורך זמן. מצד שני, היא קשה מאוד להסרה ועשויה לתלוש ריסים". קארין ארד Xnet 2015

צביעת שורש ריס תחתון יכולה לעזור בהגדלת העיניים. מברשות קטנטנות בעלות סיבים קצרים וקשיחים מתאימות במיוחד להגדרת הריסים התחתונים.

אני בורכתי בריסים ארוכים לכן אני מוותרת על צביעת הריסים התחתונים כדי לא לקבל מראה מוגזם שלא משתלב בחיי היומיום.

באופן כללי, מברשות עם זיפים קצרים קלים יותר למריחה.

עם כל כך הרבה אפשרויות על השולחן, איך אפשר אפילו להתחיל לבחור את המסקרה הנכונה?

נתחיל עם המברשת האהובה על נשים רבות, המברשת הקלסית המברשת העבה עם זיפים צפופים.

מברשת עבה

המברשת הקלסית היא המברשת האהובה על נשים רבות! כדי לקבל ריסים מלאים עם נפח, חפשו את המברשת העבה יותר עם זיפים צפופים. הזיפים הצפופים לוקחים איתם הרבה חומר לאורך קו הריסים. מסקרה מעבה עשויה בדרך כלל מפורמולה בעלת נפח והיא צמיגית במיוחד ומגיעה עם מבנה מברשת גדולה.

CHARLOTTE TILBURY FULL FAT LASHES 5 STAR MASCARA - GLOSSY BLACK

Full Fat Lashes 5 Star Mascara מסקרה מבצעת מספר פעולות - מעגלת, מפרידה, מאריכה ונותנת מראה דרמטי לריסים במשיכה אחת.

המברשת Full Fat Lashes 5 Star Mascara שמה כמות אופטימלית של מסקרה לאורך קו הריסים, דוחפת את הריסים למעלה וכלפי חוץ עם כל משיכה של המברשת.

זיפים העדינים של המברשת תופסים את כל הריסים, לא משנה כמה הם קטנים או עדינים, בעוד הנוסחה המבריקה יוצרת מראה תלת מימדי חושני.

Rimmel's Shake מסקרה בעלת פטנט בלעדי, שנועד לרענן את המסקרה עם כל נענוע, כך שהנפח תמיד יישאר חופשי לחלוטין. המברשת מסייעת לבנות נפח ללא גושים, מאווררת את הריסים מפינה לפינה עם הפרדה מקסימאלית שנותנת לריסים נפח, אורך ותיחום. יתרונות: נפח ללא גושים, הנוסחה המיוחדת מרעננת את הפורמולה ומסייעת במניעת המסקרה להתייבש, נשארת חלקלקה ללא גושים מהרגע הראשון ועד השימוש האחרון, המברשת נותנת הפרדה מקסימאלית מפינה לפינה.

Rimmel Volume Shake Mascara 9ml

L'Oréal Voluminous Original Mascara מברשת הניילון הטובה ביותר עבור נפח ומריחת שכבות במשך היום.

המסקרה מתאימה ביותר עבור רוב סוגי הריסים ולכל מי שמחפשת ריסים ארוכים יותר. הזיפים על מברשות הניילון נוטים להיות רבים וקרובים אחד לשני, מה שהופך אותה לקלה יותר להחזיק כמויות של הפורמולה עבור נפח והרמת הריסים. בגלל שמברשת קלה היא אידיאלית ליצור שכבה על גבי שכבה לאורך כל היום.

המסקרה קלאסית מסיבה: המברשת מקלה על סירוק הריסים עם הפורמולה הסמיכה והשחורה שוב ושוב ללא כל גושים.

L'Oréal Voluminous Original Mascara

ORIGINS GINZING BRIGHTENING MASCARA TO LENGTHEN AND LIFT.

מברשת מגה קטיפתית מאריכה את הריסים, מעלה את הריסים למעלה והחוצה. הריסים לא נראים קוצניים, שבירים או עם גושים. הנוסחה מספקת עיניים פקוחות כמו דקל הקאנובה.

נבדק אופטלמולוגית.

ORIGINS GINZING BRIGHTENING MASCARA TO LENGTHEN AND LIFT

ניתן לקנות כאן

Brown's kohl-pigmented mascara by Bobbi Brown לקבלת ריסים עבים יותר, מלאים יותר, מודגשים יותר במריחה אחת.

Brown's kohl-pigmented mascara מספקת דרמה הודות ליכולתה לבנות נפח לכול ריס וריס בנפרד. בסיס מברשת עבה ביותר ומסרק באופן שווה דרך ריסים מהשורשים לקצוות, ואילו הקצה המחודד תופס את הריסים הקטנים, שקשה להגיע אליהם. התוצאה היא ריסים כהים במראה דרמתי ברגע - מחמאה מושלמת למראה עין מעושנת.

Bobbi Brown's kohl-pigmented mascara

Great Lash ® Washable Mascara by Maybelline מרככת ומעבה את הריסים. מסקרה עם מברשת מיוחדת לריסים ארוכים, מלאים וללא גושים.

מתאימה למרכיבות עדשות מגע.

הבחירה הטובה ביותר של Allure Readers ו Best of Beauty Award Winner.

Great Lash ® Washable Mascara by Maybelline

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page