top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

שיעור יופי מאת הגברת הראשונה ג'קי קנדי


אין זה סוד כי ג'קי היא ההגדרה של קלאסיקה. ההערכה שלי למראה הקלאסי שלה והאסתטיקה הנצחית זכתה על ידי לתשומת לב נוספת בתיאור של נטלי פורטמן בסרט ג'קי.

שיעור יופי מאת הגברת הראשונה ג 'קי קנדי

לשטוף עם סבון מים המלח

מאז, שנסעה בעולם, קנדי נחשפה ​​לאינספור מוצרי יופי בינלאומיים, אבל במיוחד אהבה את סבון הבוץ מים המלח של Erno Lazlo. הסבון עשיר במינרלים כמו סידן, אשלגן ומגנזיום, הסבון מרפא וממריץ, בעוד שגרגרי המלח מרעננים מבלי להפשיט את העור שלך מהשמן הטבעי.

SEA MUD DEEP CLEANSING BAR Erno Lazlo

לבחור את ריח הבושם

הניחוח המועדף על קנדי ביום יום, הגיע מהמותג House of Krigler, בושם צרפתי מפואר שנוסד בשנת 1879. "Lovely Patchouli 55" בושם חושני עם תווים של ענבר, ברגמוט, פצ'ולי ועור. הבושם מתאים בעיקר לימי החורף.

טיפול טוב לגבות

הרבה לפני שברוק שילדס הופיע לראשונה בסרט 'הלגונה הכחולה', קנדי ​​השפיעה בחיזוק הגבות. כדי לגנוב את המבט שלה, ודאו שהגבות שלכן תמיד מלאות באמצעות עיפרון כמו זה של אנסטסיה בוורלי הילס.

גבות צריכות להיות מעוצבות ומטופחות.

'Brow Wiz' Mechanical Brow Pencil ANASTASIA BEVERLY HILLS

נהלי את המראה שלך ביום ששום דבר לא מסתדר לך

אפילו לגברת הראשונה, המושלמת לכאורה, היו את הימים ששום דבר לא הסתדר לה במראה.

כאשר השיער שלך מסרב לשתף פעולה, גנבי את השיטה של קנדי, עטפי את הראש בצעיף משי, רצוי אחד מהמותג Hermès . אם אין לך זמן לשים מק אפ או להתאפר, הרכיבי זוג משקפי שמש שחורים גדולים כדי להסתיר עגולים כהים מתחת לעיניים.

Jacqueline Kennedy Accessories Silk Scarf

HERMÈS LES CAVALIERS D'OR SILK POCKET SQUARE


השקיעי בקרם פנים יוקרתי

בזמן שקנדי הלכה והזדקנה בחינניות, עורה סבל מהרגלי עישון גרועים. ג'קי עישנה בסודיות גדולה, אבל העור שלה עדיין נראה מושלם. הסוד? לדברי Peter Lamas, מקור מוצרי היופי שמחוץ לארה"ב ואמן האיפור של ג'קי קנדי בניו יורק לאחר שעזבה את הבית הלבן. בעוד שהמקומות האהובים על ג'קי היו בצרפת ואיטליה, היא ו Lamas שניהם אהבו את סודות היופי ההונגרי.

רוב מוצרי היופי מהונגריה לא קיימים היום, אבל אחד מהם עדיין בסביבה: המותג. Erno Laszlo לכו על double-cleanse system (כדי לשמור על מראה פנים צעיר וקורן ג'קי הסתמכה על מה שקיים היום

Hydra-Therapy Collectionו Phormula 3-9 Repair Cream) קרם לחות כבד, שאמור "להגן על העור מפני נזק של רדיקלים חופשיים ועקה חמצונית ."(OXIDATIVE STRESS).

מוצרים נוספים של המותג כאן

כפי שקרה עם רבים מהמוצרים האהובים על קנדי, הקרם הוא יקר, אבל מספק לעור את הלחות הרצויה.

Erno Laszlo Phormula 3-9 Repair Cream, $275, available at Erno Laszlo

זכרי כי לפעמים, פחות הוא יותר

כגברת הראשונה לשעבר ובגילה, העור סבל מכתמי שמש, סביר להניח כתוצאה משהייה ארוכה בתקופות החגים בדרום צרפת, יוון, ורוד איילנד. כדי לכסות את שינוי הצבע, היא פנתה אל

Elizabeth Arden's Flawless Finish Foundation, אשר העניקה לה פנים רעננות וגוון עור אחיד.

השתמשי בשפתון כאביזר אופנה

למרות האיפור המינימליסטי, קנדי ​​מעולם לא נרתעה משפתון בוהק, ולעתים קרובות התאימה את הגוון האדום או הגוון הוורוד של השפתיים ללבוש.

נסו להתאים שמלה אדומה קלאסית עם השפתון 'Chanel's Rouge Coco Lipstick in Gabrielle' כדי לתת לטרנד צ'אנס.

השתמשי בשמן כדי להגן על קצוות השיער

השערות של קנדי עשויות להיות האיקוניות ביותר בכל הזמנים, אבל התסרוקת המנופחת לא באה באופן טבעי. שנים של נזקי שמש והשימוש החוזר בכלים חמים של סטיילינג ובספרי שיער גבו את המחיר, לכן מעצב השיער ואמן האיפור של קנדי Peter Lamas, המליץ לקנדי להשתמש בשמן על קצות השערות להגנה נוספת.

קנדי אהבה במיוחד את שמן הלבנדר של Christophe Robin Moisturizing Hair Oil כדי לשמור על שיער בריא.

כרגע המוצר הזה לא במלאי, תוכלו למצוא מוצרים רבים לשיער מהמותג כאן

Christophe Robin Moisturizing Hair Oil

קני ציפית משי

כדי לשמור על השיער למשך כמה ימים, קני ציפית משי או עטפי את השיער בצעיף יקר. "היא הייתה משתמשת בצעיף משי לשינה ובציפית משי" מספר Lamas. "אם את ישנה על ציפית כותנה, זה קרקע קשה לשיער שלך."

ז'קלין קנדי ​​אונאסיס מעולם לא הייתה רק אשתו של נשיא. כגברת הראשונה, היא ייצגה את הסגנון והתחכום של אמריקה בשנות ה - 60. היא לבשה חליפות ושמלות משובצות להפליא עד לפרטים העדינים כמו כפפות באורך מרפק ושלוש שרשראות פנינים.

Pearls are always appropriate." -Jackie Kennedy"

ג'קי זכתה לא רק להפוך את הפוליטיקה לאופנתית, אלא גם לעורר השראה לנשים ברחבי העולם לאמץ את המראה הקלאסי של ג'קי. קלאסיקה על זמנית.

למרות, שהיא מחוץ לבית הלבן יותר מ - 50 שנה, ג'קי קנדי אשת הנשיא ה - 35 של ארצות הברית נשארה אחת מאייקוני האופנה והסטייל הנערצים ביותר של אמריקה. (יולי 1929 - מאי 1994)

It's no secret that Jackie is the definition of class

From: Town & Country

http://www.elle.com/beauty/news/g29679/jackie-kennedy-beauty-tips/?slide=8&src=socialflowFB

http://www.refinery29.com/2017/02/140189/jackie-kennedy-hair-makeup-routine-experiment

http://www.beautyinthebag.com/wordpress/splurge-worthy-balms-to-buy-right-now/

https://peterlamas.com/pages/about-peter-lamas

Disclaimer: all images and information posted on this blog are copyrighted to their respective owners. I do not own any of the images posted unless otherwise stated. If you see your work on my site without proper credit or you would like it removed, please contact me.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page