top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

כמה ממקומות הספא היפים בעולם נמצאים במרקש מרוקו


Photo:Jared Frank גני מז'ורל (Jardin Majorelle)

למרות שרבאט היא עיר הבירה הרשמית של מרוקו, בירתה הכלכלית, היסטורית והתרבותית היא ללא ספק מרקש. העיר מושכת אליה תיירים רבים בשל קסמה התרבותי והאותנטי ומקום שבו תוכלו להירגע.

כמה מלונות ספא המומלצים ביותר לחופשה המושלמת בעיר האדומה.

Le Riad yasmine, Marrakech מלון בוטיק

במרקש בלב medina התוססת, מלון הבוטיק Riad Yasmine מציע אירוח מרוקאי אמיתי בבית דו קומתי, אמיד, אלגנטי ששופץ לחלוטין. המיקום של המלון אידיאלי, נגיש לכלי רכב, קרוב לתחנת המוניות, ובמרחק של 5 דקות הליכה מהשוק. שכונה זו היא בחירה מעולה למטיילים המתעניינים בקניות, וביקור בשווקים.

Photo:Lauren Bullen Riad Yasmine Marrakech, Morocco


המלון נמצא במרחק של 20 דקות הליכה מכיכר העיר Jamaâ El Fna Square ומסגד Kotoubia.

במלון יש בריכת שחייה, מרפסת עם כיסאות נוח ודלפק קבלה 24 שעות ביממה.

כל החדרים צמודי אמבטיה מעוטרים בעיטור מרוקאי מסורתי עם רצפת אריחים. Free Wi-Fi, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומיזוג אוויר בכל מקום, כמו גם בפטיו.

ארוחת בוקר קונטיננטלית מוגשת מדי בוקר חינם. ארוחה מרוקאית מהמסעדה מוגשת במרפסת או בסלון.

riad-yasmine-marrakech-suite-naila-salon

riad-yasmine-marrakech-terrasse

המלון בנוי סביב פטיו מרכזי, שבו האורחים יכולים לשבת ולהירגע סביב הבריכה. האורחים יכולים גם לשבת ולהירגע ליד האח בסלון.

מרחק של כ – 10 דקות נסיעה מ Majorelle Gardens ו 5 דקות נסיעה ברכב לתחנת הרכבת של מרקש. שדה התעופה הבינלאומי נמצא במרחק 6.7 ק"מ מהמלון.

מבקרים במלון מספרים "בהחלט היה המקום הכי טוב להתארח במרוקו! ההרגשה הייתה כמו להיכנס לעולם אחר, החדרים היו גדולים ויפים המקום כולו היה כל כך יפה! ארוחת בוקר ללא תשלום, הייתה טעימה מאוד והגיעה עם המון אוכל.

הברכה הייתה מקוררת בימים כל כך חמים, היה מרגיע לשבת על הספות ולקרוא ספר ליד הבריכה. הצוות היה מאוד מועיל וידידותי! הלוואי ויכולתי להישאר יותר זמן, בהחלט לא רוצה לעזוב"

דרגת המלון: 4* כוכבים

מספר החדרים: 7

אחד ממקומות הספא היפים בעולם - Le Riadyasmine, Marrakech

Hotel La Mamounia, Marrakech

המלון, השוכן בסמוך לכיכר ג'מה אל פנה בעיר מרקש שבמרוקו. המלון מעוצב בסגנון מרוקאי, כולל עיטורי ערבסקות בסגנון האדריכלות הברברית והאנדלוסית.

שהייה ב- La Mamounia היא חוויה ויזואלית, עם הצגות של אור בין חללים פנימיים וחיצוניים, וצבעים מנוגדים להפליא, כגון האריחים המיוחדים בצבעים כחול עז, ירוק וכתום. זוהי גם חווית מישוש, עם הקווים זורמים פסלי ערבסקה, הבדים החלקים המרקם הקטיפתי, והחמימות העדינה של עץ, כמו גם הנוכחות העדינה, הקסומה של מי המזרקות וברכות המלון - סמל יפה של חַיִים.

המלון מציע גם תענוגות עבור חוש הריח, עם ניחוחות של יסמין, פריחת תפוז, ארז ועור בעצמה. יש מעדנים עבור החך, כגון חלב שקדים ותמרים, אשר מוגשים בכניסה למלון כדי לברך את אורחי המלון העולה בקנה אחד עם המסורת של אירוח המרוקאי.

חוויה חזקה לכל החושים.

סמל של מרקש, La Mamounia הוא התגלמות הזהות המרוקנית, תכשיט אמיתי בין המלונות הבינלאומיים.

מאז שנוסד ב-1923, מלון "לה ממוניה" זוכה לפרסים ולתארים בין-לאומיים. זכה בתואר מלון הספא הטוב בעולם בשנת 2011 במגזין Traveller, ובשנת 2015 נבחר למלון הטוב ביותר מבין 100 מלונות מתחרים, עם ציון כללי של 93.76.

היום, יותר מתמיד, La Mamounia מציע חוויה חושית יוצאת דופן, עומד בסטנדרטים של מצוינות בין קבוצות מלון יוקרה אחרים.

מבקרים מספרים " החדר עם נוף מדהים. הצוות מאוד ידידותי ומועיל. ארוחת בוקר טעימה. מסביב גנים יפים

זמן מהנה, נהנו מהמשקאות בבר הלובי. זו הייתה הפעם הראשונה שלנו במרוקו, השירות היה מעולה. קיבלנו הסבר מועיל על סוגי האוכל".

במלון יש 209 חדרים ובהם 71 סוויטות, גינות, בריכות, ספא ועוד.

La Mamounia Marrakech

Hotel Royal Mansour Spa, Marrakech

רויאל מנצור מרקש ממוקם במרקש. המלון הינו כ - 2 ק"מ מ - Bahia Palace, ובמרחק של 5 דקות הליכה מהכיכר Djemaa El Fna square המפורסם.

המלון מציע בריכה חיצונית ופנימית, גישה לאינטרנט אלחוטי חינם בכל האזורים, טלוויזיה בעלת מסך שטוח ומיזוג אוויר. יש מטבח מאובזר עם כלי מטבח, מיקרוגל וקומקום חשמלי. חדרי אמבטיה פרטיות מגיעות גם עם אמבטיה או מקלחת.

האורחים יכולים ליהנות גם מאכלים מקומיים ובינלאומיים באחת מ - 3 המסעדות במלון וממגוון של משקאות ב - 3 הברים.

ב- Royal Mansour מרקש קיים ספא ומרכז בריאות. מתקנים נוספים המוצעים כוללים חדרי ישיבות ואחסון מזוודות. המלון מציע חנייה ללא תשלום.

המלון נמצא במרחק של 2 ק"מ מ- Conference Palace ומגני Majorelle.

Marrakech-Menara Airport נמצא במרחק של 15 דקות נסיעה מהמלון.

Medina היא בחירה מצוינת עבור מטיילים המעוניינים בקניות ובשווקים.

מבקרים במלון אומרים "הכול מושלם עם הרבה מאוד פרטים, אם אני יחזור אי פעם למרוקו, המלון הזה יהיה הסיבה העיקרית. ברגע שאתה נכנס, אתה אף פעם לא רוצה לצאת".

חדרים במלון: 52

אוהבת את העיצוב המרוקאי המסורתי, את הזוהר האקזוטי, הצבעים החמים והעשירים, הפרטים המדהימים, הדוגמאות המיוחדות של הריצוף והקרמיקה על הקירות. חלק מן הדוגמות המרהיבות ביותר של עיצוב מרוקאי ניתן למצוא במלונות כמו, Royal Mansour, Mamounia, Le Riad yasmine ועוד.

לכל מי ששוקל מתי הזמן הנכון לנסוע למרוקו: עונות השנה הן כמו בארץ. מומלץ לנסוע באביב ובסתיו, שכן החורף במרוקו מאוד גשום ובקיץ מאוד חם.

פינות ישיבה מקסימות, ריהוט מיוחד, ברכת מים צלולים, נוף מדהים וחוויית אירוח, יבטיחו לכם רוגע ומנוחה בעיר במרקש

נסיעה טובה!

מקור

http://riad-yasmine.com/en/photos/

http://www.elleuk.com/life-and-culture/travel/articles/a32548/most-luxurious-spas-in-the-world/?utm_content=bufferbb6ab&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer

https://www.tripadvisor.co.il/ShowUserReviews-g293734-d631257-r437064230-Riad_El_Mansour-Marrakech_Marrakech_Tensift_El_Haouz_Region.html#​ https://www.tripadvisor.co.il/ShowUserReviews-g293734-d631257-r437064230-Riad_El_Mansour-Marrakech_Marrakech_Tensift_El_Haouz_Region.html#

http://www.riad-monceau.com/luxury-hotel

http://www.booking.com/hotel/ma/royal-mansour-marrakech.en-gb.html

http://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3668611,00.html

Disclosure: We are glad to present to you products and websites.

Osefprati is not responsible for the products' quality, prices, services or delivery dates offered by the shop sites. Purchase at these sites, including shipping, returns, insurance policies, etc. are the responsibility of the sites only, and in accordance with the terms of use and their privacy policy. Osefprati has no responsibility for the conduct of the Web sites to which visitors were directed within the framework of the shop website. Please note, that sometime after a release, sites are known to change the status of delivery, shipping and sometimes the prices themselves. We have no control over that, but if you come across a product that does not match the description, we would like you to contact us and let us know. We make every effort, to replace links that have changed, with links for similar products.

La Mamounia יוטיוב מלון

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page