top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

נסיכה מהאגדות ליום אחד, אביב 2017


Marchesa Spring 2017 bridal collection

רק התחלנו את סתיו 2016 ושבוע האופנה לכלות אביב 2017 שנערך מאפריל 14 2016 עד מאי 4 2016 בניו יורק כבר מאחורינו.

ממחשופים עמוקים סקסיים שנראו כמעט בכל קולקציה מ marchesa ל Rose ,Oscar de la Renta Lela ועוד, עד לשמלות עם כתף אחת שסוף סוף חלחלו לעולם הכלות - מגמה שנראתה בשני סגנונות; המינימליסטי והמקושט, שמלות עם סרט פרפר גדול ורחב שמדגיש את הגב או את המותניים, פרחים תלת ממדיים, שכמיות, הרבה משחקי שקיפויות, תחרות וחריזה, מסלולי שמלות הכלה אביב 2017 היו מלאים בהשראה והתוצאה היא סקסית באלגנטיות, מושלמת עבור כלות מודרניות המחפשות אמירה.

מבט על השמלות המרהיבות ביותר, שקישטו את המסלולים וגרמו לנו לקפוץ ישר אל רשימת המשאלות שלנו.

Full off-the-shoulder ball gown with hand-draped bodice and all-over 3D dripping flower bud texture, Marchesa/Marchesa Spring 2017 bridal collection

Fit-and-flare corded lace wedding gown with 3D silk organza rose tulle overlay and 3D roses on shoulder, Marchesa/Marchesa Spring 2017 bridal collection

Soft A-line plunging v-neck wedding gown in all-over 3D organza flowers with bow-back silk satin ribbon at the waist, Marchesa/Marchesa Spring 2017 bridal collection

"תמיד יש איזושהי פנטזיה שזורה בקולקציית הכלה של המעצבות

Georgina Chapman and Keren Craig’s Marchesa. הפעם, ההשראה שלהן באה מגן מהאגדות. פרחים, טבעיות, נושא לבחירה, אפליקציות תלת ממדיות, שמלות עם מחשוף עמוק, תחרה והרקמה.

צ'פמן וקרייג מבינות את הכלה המודרנית ואת האופנה הנוכחית של חגיגות מרובות וטקסים מרובים סביב אירוע החתונה. לפיכך, בחלק ניכר משמלות הכלה ניתן להסיר את חצאית, המאפשר שני סגנונות בשמלה אחת". NEW YORK, APRIL 15, 2016 by LIANA SATENSTEIN

Marchesa designers share their thoughts behind the Spring 2017 bridal collection

Elie Saab חשף אוסף שמלות כלה במהלך שבוע האופנה. אוסף חלומי, עיצובים קלילים מלאים בחרוזים ורקמה מורכבים, ופרחים תלת ממדיים.

שמלות עם מחשופים מתוקים, שרוולים ארוכים, מחוך עם טול יפה ועדין וחצאית אורגנזה עם דפוסים פרחוניים, פייטים וחגורות עור.

שמלת נשף סטרפלס עם תחרה רקומה מלאה עם פייטים ואבנים במחוך, משתפלת לכיוון החצאית בצורות סימטריות וחגורת עור במותניים

שמלת תחרה ארוכה ומעליה שכמייה וחגורה במותניים

מעצבי שמלות כלה ישראלים זוכים בשנים האחרונות לאהדה של מעצבי על בינלאומיים. בשבוע האופנה לשמלות כלה אביב 2017 וסתיו 2017 ניתן היה לצפות במעצבים כמו פנינה טורנה, עינבל דרור, מירב סולו, ברטה ועוד.

המעצבות Mira Zwillinger יחד עם ביתה, Lihi Zwillinger, חושפות את שמלות הכלה במהלך שבוע אופנה אביב 2017. בהשראת הביטוי "הלחישה של הפריחה"/"whisper of blooms", הקולקציה כוללת עבודות יד של פרחים, פרחים בתלת מיימד, רקמות תחרה, גוונים מעולם הפריחה וחצאיות שקופות.

הקולקציה משדרת רעננות, נינוחות, אפנתיות וכלה מהאגדות.

MIRA ZWILLINGER "Lilia" Ivory strapless flower appliqué mermaid. Photography: FirstView

MIRA ZWILLINGER "Noelle" Ivory with touches of Blossom V-neck Guipure lace over tulle with mélange Blossom on Ivory floral appliqués

MIRA ZWILLINGER "Willow" Ivory vine and branch embroidered long-sleeve silk tulle gown with feathered train. Photography: FirstView

MIRA ZWILLINGER "Camilla" Ivory Nude long-sleeve embroidered Chantilly lace sheath deep V-back

מירה וליהי צבילינגר מגלות את הסוד של קולקציית 2017 | Mira Zwillinger Bridal Spring 2017

היכן שה"על זמני" ו "מודרני" נפגשים, תמצאו את המעצבת קרולינה הררה. מעצבת ממוצא ונצואלי - אמריקאי ידועה בסגנונה הייחודי, סגנון קלאסי, שמלות כלה אלגנטיות, ממשיכה להדהים עונה אחר עונה ועיצוביה נלבשו על ידי ג'קלין קנדי-אונאסיס ומישל אובמה ועוד.

עם אלמנטים כגון סרטי משי עבים, האוסף הנוכחי אינו יוצא דופן.

Carolina Herrera, Spring 2017

Carolina Herrera, Spring 2017

Carolina Herrera, Spring 2017

לצמד המעצבים בעל ואישה Sachin & Babi היה זה קולקציית שמלות כלה הראשונה שלהם. המותג, ידוע כמי שמכין קולקציה במקשה אחת עונה אחר עונה, בגדים שמתאימים לסגנון החיים של נערות אבל עדיין במחיר השגה וכעת עשה את דרכו אל עולם שמלות הכלה, והראה אוסף שמלת כלה מהממות עבור האביב 2017.
הקולקציה היא חלק מהתווית שלהם Noir label שנותנת לילדה שלה אלגנטיות ולכלה אפשרויות בהישג יד מבלי לאבד סנטימטרים של סגנון.
הבגדים בנויים היטב, אסתטיים במחיר השגה. הקו כולל שמלות עם חצאית מתרחבת מיוצרות מבדי טקסטיל מפוארים באיכות גבוה, החלק עליון של השמלה מובנה, ומקושט. הקווים פשוטים, ישרים, נקיים, אלגנטיים, עכשוויים לחלוטין, עם שמלה סטרפלס אחת, שמציעה בד משי מדהים, שרוולים כרוכים לתוך סרט מושלם.
בחלק מהקולקציה ניתן לראות ככפות תחרה שקופות עם שכבה עדינה של רקמת תחרה וחרוזי קריסטל התואמים את השמלה עצמה. שום פרט בקולקציה לא נעשה לשווא, המעצבים שמים את תשומת הלב לפרטים לאורך כל הקולקציה.

Babi Ahluwalia said of the new line, "The aesthetic is feminine but still modern, confident, with an elevated sense of style. It is focused on giving the Sachin & Babi girl everything she wants for the most important day of her life."

SACHIN & BABIE legant strapless bridal gown with off-the-shoulder bow sleeves by Sachin & Babi

Pter Copping חשף במהלך שבוע האופנה אביב 2017 את שמלות הכלה האחרונות שלו עבור בית האופנה האיקוני Oscar de la Renta וכרגיל, השמלות היו חלומן של כל כלה.

משמלות נשף גדולות וסגנונות מתוקים, שמלות לנערות שמלוות את הכלה, כל עיצוב כבש את מראה אוסקר הקלסי שאנו מכירים ואוהבים, אבל עם אלמנטים בלתי צפויים כמו פרינג מנוצות, קישוטי פרחים, וקפלים קלים של תחרה, שקיפות של העור וסרטים.

Oscar de la renta wedding dresses spring 2017

Oscar de la renta wedding dresses spring 2017

Oscar de la renta wedding dresses spring 2017

מעצבים רבים ומוכשרים הופיעו בשבוע האופנה אביב 2017. בניהם angel sanchez,

naeem khan, ines di santo והרשימה ארוכה ארוכה עם קולקציות מדהימות.

Naeem Khan wedding-dresses spring-2017

Ines Di Santo wedding dresses spring 2017

תוכלו להמשיך ולטייל בקישורים למגזינים נבחרים ובאתרים של המעצבים ולבחור את השמלה המתאימה עוברכן ולקבל השראה לשמלה שתתאים לכן.

מזל טוב!

מקור

http://www.vogue.com/fashion-shows/bridal-spring-2017/marchesa

http://www.brides.com/wedding-dresses-style/bridal-runway-shows/2016/04/new-marchesa-wedding-dresses-2017-spring#slide=12

http://mazaltov.walla.co.il/Article/View.aspx?ArticleID=5158

http://www.marthastewartweddings.com/413683/mira-zwillinger-wedding-dresses-spring-2017

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A7%D7%A8%D7%95%D7%9C%D7%99%D7%A0%D7%94_%D7%94%D7%A8%D7%A8%D7%94

http://www.harpersbazaar.com/wedding/bridal-fashion/g7136/wedding-dress-trends-spring-2017/?slide=54

תמונות

https://www.dreamstime.com/stock-image-just-married-image9621091

Photo: Gerardo Somoza / Indigitalimages.com

Photography: FirstView

צילום: באדיבות אלי סאאב/ Photography: Courtesy of Elie Saab

Photography: Courtesy of Carolina Herrera

Photography: Philip Patton

Photo: Wedding dress by Sachin & Babi

Disclaimer: all images and information posted on this blog are copyrighted to their respective owners. I do not own any of the images posted unless otherwise stated. If you see your work on my site without proper credit or you would like it removed, please contact me.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page