top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

המותג Brother Vellies מותג נעלים אפריקני של המעצבת Aurora James


Brother Vellies Ogo Printed Knot Slide Sandals


Brother Vellies Tyla leather sandals


המותג Brother Vellies נוסד על ידי Aurora James בינואר 2013 במטרה להציג לעולם הנעלה אפריקנית מסורתית האהובה עליה במיוחד, תוך יצירה ושמירת מקומות עבודת של בעלי המלאכה, אמנים באפריקה ובייחוד עבודת נשים.

Brother Vellies NYFW FALL 2016 Presentation

עבודת היד שנעשית בדרום אפריקה, קניה ומרוקו, Brother Vellies יוצרת מגפיים, נעליים וסנדלים בסגנון אשר משמר את הרוח והעמידות של אבותיהם.

Brother Vellies Ankle boots

Brother Vellies Bike Feather-Tassel Lace-Up Sandals


Brother Vellies Lijadu Chevron-Print Calf Hair Bill-Fold Shoulder Bag


Brother Vellies New Nudes Naomi Nylon Shoulder Bag

\

Brother Vellies Nile Feather Handbag

בזמן ש Brother Vellies מציעה מגוון רחב של סגנונות, החברה נבנתה על הדגם הראשון, velskoen. יחסית ידוע מחוץ אפריקה, velskoen - מבוטא “fell-skoon” וידוע בשפה המדוברת בשם "vellies" - הם למעשה האב הקדמון של המגף במדבר המודרני.

Veldskoen

בסדנה בדרום אפריקה, קבוצה קטנה של גברים ונשים מייצרים כמה עשרות זוגות נעליים ביום בעבודת יד, תוך שימוש בטכניקות מעודנות במשך דורות רבים. הסדנא הוקמה בשנת 1963 והיא מרחב פתוח אשר מקבל בברכה אומנים מכל המינים, בלי קשר לנטייה מינית, רקע ושבט.

מייסדת החברה James צברה רזומה מרשים וניסיון רב בתעשיית האופנה. מעבודה בסוכנות לדוגמניות נקסט, ללימודי אופנה ב Ryerson University,עיתונות, להנחית תוכנית על אופנה בערוץ האופנה וכיום מנהלת הקריאייטיב של המותג, השנים של ניסיון והידע הנרחב עזרו לה בתחום התעשייה.

Aurora James ילידת קנדה, גרה בברוקלין, נוסעת הלוך וחזור כל כמה חודשים ברחבי אפריקה, במיוחד בדרום אפריקה, קניה, ניגריה, אתיופיה ומרוקו כדי לעבוד עם האומנים המקומיים, לחוות את התרבות המגוונת של היבשת ולגלות השראות חדשות עבור המותג.

AURORA JAMES is based in New York City and is the Creative Director of Brother Vellies

James שומרת על אופייה של אפריקה עם נעליים מסורתיות בעבודת יד ומקיימת גם סדנאות. כל זוג נעליים מורכב ממשאבים ברי קיימא תוך שימוש בטכניקות מסורתיות, שהשתכללו במשך הדורות. פרנזים משערות סוס, עורות, פרוות אריג שעיר, בדומה לקטיפה, עצמות מגולפות, צמיגים ממוחזרים לסוליות הסנדלים, חרוזים שעשויים מעצמות חיות שמתו, וסוגרים ממתכת שהמסו ממנעולים. העור והפרווה הם מוצרי לוואי מתעשיית החוואות וכל זה משתלב להפליא עם סגנון המדבר.

ב 2015 ג'יימס זכתה להכרה, כשקיבלה את פרס CFDA Vogue Fashion Fund Award בקטגוריית "המעצב המבטיח של השנה", אותה חלקה עם עוד שני מעצבים צעירים, ריו אוריב וג'ונתן שימקי.

winner of the 2015 CFDA Vogue Fashion Fund Aurora James of Brother Vellies

בקולקציה אביב/קיץ 2017 Brother Vellies v הציגה בפעם הראשונה תיקים לצד נעלי המותג, העשויים מחומרים ברי קיימא וממוחזרים. בין הפריטים הרבים נראה תיקים עם פרנזים, נעלי עקב מכוסים פרווה וסנדלי גלדיאטור עם חרוזים צפופים, שמביאים משמעות חדשה לשיק הספארי.

“For these women in Africa, this is their story; they are their own way out of the cycle of poverty. With everything that’s going in America and with the election, we as women need to stand up for what we believe in.” Aurora James, blogs.nordstrom.com 2016

יום בברוקלין עם Aurora James


Saks Fifth Avenue כאן Matches Fashion כאן

Nordstrom כאן

קסם של נעליים ותיקים

קנייה נעימה!

מקור

Picture

https://www.instagram.com/brothervellies/

http://www.harpersbazaar.com/fashion/designers/a14171/5-minutes-with-brother-vellies-aurora-james/

Photo: Courtesy of Brother Vellies

https://www.brothervellies.com/

https://www.youtube.com/watch?v=yVhTVS2aEPw

http://en.vogue.fr/fashion-videos/fashion-story/videos/a-day-in-brooklyn-with-aurora-james/26935

https://www.modaoperandi.com/brother-vellies-ss16

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page