top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

ד"ר לריסה ברק - רפואה אסתטית מתקדמת - חידושים בתחום הרפואה האסתטית


לא כולם רוצים התערבות כירורגית מורכבת כדי להצעיר את עור הפנים. יותר ויותר נשים וגברים מחליטים לטפל בעור הפנים בעזרת חוטים, הזרקות, בוטוקס, חומצה היאלרונית, RADIESSE חומר המילוי המיוחד, טכנולוגיית טרמי RF ועוד.

ב 18 לספטמבר השתתפתי באירוע השנה המפנק של ד"ר לריסה ברק והצוות המקסים שלה, רונית בונדר, אנגלינה מיכ'לייץ, והילה עצמון, כדי לשמוע על החידושים האחרונים בתחום האסתטיקה הרפואית המתקדמת.

לצד בר המשקאות ובופה עשיר, השתתפו באירוע לימור כרסנטי בעלת משרד יח"צ המוביל, על ההנחיה - ליאון שניידרובסקי פליט "האח הגדול", ויואב מאיר- סטייליסט, על האיפור - ליבי בורדמן, ועיצוב שיער שירה הררי, הזמרת המקסימה אילנה אביטל והזמרת ויק, בעמדת הדיג'יי פיליפ לרנר, שמעון סבג מ'יד עזר לחבר' ועוד הרבה אנשים נפלאים, שעזרו בהפקת הערב החוויתי הזה, נשים וגברים שבאו לשמוע על החידושים האחרונים בתחום.

לימור כרסנטי – בעלת משרד יח"צ

לימור קרסנטי וד"ר לריסה ברק

הזמרת אילנה אביטל ומעצב השיער רועי לולו

קצת על ד"ר לריסה ברק

זה מעל ל 15 שנה שד"ר לריסה ברק מתמחה בהזרקות, בטיפולים אסתטיים מתקדמים לשימור ושיפור מראה הפנים והגוף ללא התערבות כירורגית.

לד"ר ברק שלושים שנות ניסיון כרופאה, התמחות ברפואת משפחה וילדים והשכלה נרחבת במגוון השתלמויות בינ"ל בטכניקות הטיפול המתקדמות בעולם האסתטיקה הרפואית. העמידה המתמדת בחוד החנית של הטכנולוגיות בתחום והידע הנרחב הובילו לבחירה בה כמדריכת רופאים וכנציגה מטעם שלל חברות טכנולוגיה בישראל.

במרפאותיה מציעה ד"ר ברק את מיטב הטיפולים האסתטיים, תוך שימוש בטכנולוגיה חדשנית וחומרי הטיפול האיכותיים בעולם, הכוללים אישור ה- FDA האמריקני ו- CE Mark האירופאי.

במקביל לניהול הקליניקות בזיכרון יעקב ובתל אביב, ד"ר לריסה חברה בעמותות.

מילוי באמצעות RADIESSE החומר החדשני לטיפול קוסמטי

אחד החידושים שד"ר לריסה דיברה היה, העלמת קמטים באמצעות חומר מילוי זמני מהפכני RADIESSE המבוסס סידן למילוי, להשגת 3 פעולות בהזרקה אחת: מילוי, שיפור מרקם והרמת העור. RADIESSE משמש גם לתיקון אובדן נפח בחלק האחורי של הידיים.

מבין כל חומרי המילוי הזמניים ה RADDIESSE נקלט טוב בעור הפנים, נמצא בגופינו באופן טבעי, הגוף לא דוחה אותו ותוצאות אמורות להחזיק לתקופה של עד שלוש שנים.

הזרקת RADIESSE נותנת אפקט טבעי.

כמו כן, מדובר בחומר בטוח שקיבל אישור ממשרד הבריאות הישראלי, ארגון ה- CE האירופי ומה FDA .

יתרונות נוספים

ניתן לראות את התוצאות מיד לאחר הטיפול.

מדובר בחומר בטוח ביותר לשימוש.

השבת נפח לעצמות הלחיים

מהפיכת גלי הרדיו בתחום האסתטיקה

טכנולוגיית (THERME - RF (Frequency Radio

גלי רדיו (Frequency Radio- RF) הם זרם חשמלי אלקטרומגנטי המופקים ממקור כוח, גלים אלה יוצרים אפקט תרמי שיכול להגיע עד כדי טמפרטורה הגורמת להמסת רקמת העור.

טכנולוגיית THERME - RF חדשנית המביאה פתרון ייחודי להידוק ומיצוק אזור הצוואר ללא ניתוח. מתאים גם לאזורים נוספים: בטן רפויה, ירכיים, זרוע, חזה, ברכיים ועוד.

לטכנולוגיית THERME RF אפליקציות נוספות למגוון טיפולים חדשניים, טיפול בקמטי הבעה וטיפולים נוספים.

ThermiTight

ThermiTight אלטרנטיבה לא ניתוחית הראשונה בעולם המחדירה ראש טיפול RF זעיר אל מתחת לעור להשגת הידוק העור.

יתרונות החדרה תת עורית - צינורית זעירה עם ראש טיפול מוחדרת לתת העור תוך כדי חימום סיבי *הקולגן ופועלת נקודתית בדיוק היכן שצריך.

ראש הטיפול יוצר חימום נקודתי מבוקר בגלי רדיו כדי לעורר ייצור קולגן מתחת לעור למיצוק הרקמות הרכות באזור הרצוי.

כיוון שהקולגן הוא חומר טבעי שנמצא בגוף, אין אלרגיות או תופעות לוואי.

*הקולגן הוא חומר אלסטי שמגמיש את הפנים ונעלם עם השנים. היצירה המחודשת של כמויות קטנות מהחומר גורמת להתחדשות העור, לצמצום קמטוטים ולמראה אלסטי, בריא ורענן. הזרקת חוטי אפטוס

החוטים בעזרתם מתבצע הטיפול מכונים לעתים חוטי הפלא, חוטי מבנה, חוטים נמסים או נספגים – והם הלהיט החם למתיחת פנים ללא ניתוח; שיטה מדהימה המציעה מתיחת פנים באמצעות חוטים לחידוש העור ושכבות התמיכה שלו, ללא סימנים, ללא כאבים, ללא צורך בהחלמה וללא חיתוך סכין. ההליך מתאים לאזורים רבים בפנים ובגוף: קו לסת, צוואר, לחיים, אזור הפה, הגבות והעפעפיים, זרועות פנימיות, הרמת ישבן, ברכיים ואזורים נוספים בגוף.

במהלך הטיפול מוזרקים חוטים דקים לאזור שאותו רוצים למתוח, לאחר אילחוש מקומי. ד”ר ברק מושכת את החוטים עד שהם נתפסים ברקמה וגורמים להרמת העור. החוטים עצמם מגרים את העור לייצור קולגן ואלסטין סביבם, ובאופן מיידי ניכרות תוצאות חיזוק העור והחלקת הקמטים. לאחר כשבעה חודשים, החוטים נמסים והרקמות מתחדשות מעצמן. התוצאה מידית! התוצאות נשמרות לאורך כשנתיים עד שלוש.

הרמת פנים עם חוטים נספגים

היתרון בשיטה זו הוא שניתן לטפל במספר אזורים בפנים במקביל ולמתוח את העור בכיוונים שונים, שבסופו של דבר יוצרים מראה טבעי, צעיר וזוהר לעור הפנים. במהלך השנים, כאשר אפקט ההרמה ייחלש, ניתן יהיה להחדיר חוטים פעם נוספת כדי לקבל את אפקט המתיחה מחדש.

ראיון בערוץ 10 עם ד"ר לריסה ברק - רפואה אסתטית מתקדמת

טיפול ג'ט פיל לקילוף עדין

טיפול ג'ט פיל לקילוף עדין בלחץ גבוה של אוויר וחמצן הוא טיפול פנים מהדור החדש, במהלכו מוחדרים לעור חמצן טהור ונוזל פיזיולוגי באמצעות לחץ אוויר, להזנת העור ושיפור מרקמו באופן טבעי.

טיפול הג'ט נחשב לאפקטיבי במיוחד לטשטוש קמטים, קמטוטים וכתמי עור שנבעו מגורמים שונים. אזורי הטיפול המומלצים כוללים את עור הפנים והצוואר, גם באזורים עדינים כגון העפעפיים וסביב העיניים, עור כפות הידיים והמחשוף (דקולטה).

מהלך הטיפול נעים, מרגיע ומהיר, ללא כאבים וללא סימנים, כך שאת יכולה ליהנות מטיפול פילינג, רק תופעות הלוואי, פציעה של העור או צורך בזמן החלמה. תוצאות הטיפול נשמרות למשך מספר חודשים מה הפלא אם כך שג'ט פיל הוא אחד מהטיפולים הפופולאריים ביותר בעולם הרפואה האסתטית?

פעמים רבות נבחר לשלב את הג'ט פיל לניקוי עמוק יחד עם טיפול פנים בחומרים קוסמטיים, או למשל כהשלמה לטיפול פיסול פנים והשבת נפחים, או הצערת עור כפות הידיים – כל מטופלת ומטופל וצרכיהם המיוחדים.

הקליניקה של ד"ר לריסה ברק מתמחה בהזרקות, פיסול פנים בעזרת מילוי, בוטוקס, מתיחת פנים עם חוטים, הצרת היקפים, חוטים נוזליים, ELLANSE פילינג לייזר ועוד.

הקליניקה משתמשת במכשור של חברת Alma Lasers פרי פיתוח ישראלי.

מילוי קמטים

לפגישת יעוץ והתאמה התקשרו ל- 0526382121.

אירוע נוצץ ערב שכולו יופי ולייף סטייל

אהבתי!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page