top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

הצצה למה לצפות עד הופעת הקולקציה המלאה של איב סן לורן


הקולקציה החדשה של Saint Laurent מגיעה. יש פחות משבועיים עד התצוגה על המסלול בפריז בשבוע אופנה שמתחיל ב -27 בספטמבר. הצצה למה לצפות עד הופעת הקולקציה המלאה.

הדמות הראשונה מהקמפיין של SS17 נראית הדוגמנית Anja Rubik בבגד גוף משגע חתוך בגזרה גבוהה עם ז'קט גינס כשהיא מדגמנת ליד רצועת החוף הפריסאית. היא מבטיחה רמיזה למה שהולך לבוא "חציית האזכור של מורשת בית האופנה איב סן לורן, זה לצד זה עור, תכשיטים ותחרה, נשיות ללא קישוט מיותר, גִּימִיק, מושרש פרדוקסים, חושניות הקשורה לגוף ".

צולם על ידי צמד בעל ואשתו Inez Van Lamsweerde & Vinoodh Matadin, הקמפיין המלא יופיע לראשונה במגזינים מאוחר יותר החודש

זהו האוסף הראשון בניהולו היצירתי של Anthony Vaccarello, המעצב האיטלקי - בלגי אשר הוכרז כיורשו של הדי סלימאן באפריל 2016.

עוד קודם לכן החזיק Anthony בתפקיד של מנהל היצירתי ב- Versus Versace, כמו גם בעיצוב קו משלו.

Vaccraello גמר בהצטיינות קורס אופנה בשנת 2006. עבודת הגמר שלו הייתה בהשראת La Cicciolina, כוכבת פורנו, ופוליטיקאית. עבודת הגמר הוצגה בפסטיבל אופנה Hyères בדרום צרפת. הקולקציה זכתה להצלחה רבה ואף זכתה במקום הראשון.

במשך שנים, Vaccarello עבד תחת קרל לגרפלד בבית פנדי, התמחה בעיצובי פרווה. ואז בינואר 2009, הוא חזר לפריז, וערך את הופעת הבכורה של הקולקציה שלו ready-to-wear, עם חמישה פריטים בחלון הראווה של בוטיק פריזאי בשם /Maria Luisa מריה לואיסה.

מכפלת אסימטרית, גזרות נשיות א-סימטריות, שמלות סקסיות, סגנון מינימליסטי, גזרות גאומטריות חדשניות, פריטים מחויטים וחושפניים, תעוזה, סקס אפיל ונשיות מאפיינים את עיצוביו של Vaccarello.

Vaccarello נחשב מקורב לדוגמניות ומפורסמים המשפיעים של הדור, בין היתר Karlie Kloss,

Jennifer Lopez, Miley Cyrus, Gwyneth Paltrow, Alessandra Ambrosio.

עד ספטמבר 2014, Vaccarello יצר אוספים עבור Versus Versace.

Vaccarello המשיך לייצר כמה קולקציות עבור Versus עד אפריל 2016, כאשר הוכרז כי הוא זה שנבחר לתפקיד creative head של איב סן לורן בפריז.

קריאה נעימה!

מקור

http://www.elleuk.com/fashion/news/a31886/saint-laurent-by-anthony-vaccarello-first-campaign/

http://www.highsnobiety.com/2016/04/07/anthony-vaccarello-saint-laurent/

Disclaimer: all images and information posted on this blog are copyrighted to their respective owners. I do not own any of the images posted unless otherwise stated. If you see your work on my site without proper credit or you would like it removed, please contact me.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page