top of page
  • ילדת הפרחים שלי מתוך: כלות אורבניות

ילדת הפרחים שלי!


ילדי הפרחים

כשרותם ותמיר נפגשו בזכות חברים משותפים, אף אחד לא יכול היה לדעת שהמפגש האקראי יסתיים בחתונה. למרבה המזל, תמיד הוא בחור עקשן וכך יצא שהוא חיזר אחרי רותם במשך חצי שנה.

בסופו של דבר, רותם הסכימה לקפוץ לבקר את תמיר ומאותו יום היא פשוט לא חזרה לדירה שלה. זה קרה לפני שבע שנים - מה שכנראה מסביר איך הזוג הזה הצליח לתכנן חתונה כל כך יפה ב-3 חודשים בלבד.

הם בחרו להינשא, בבאר של סבא אחד המקומות הכי מבוקשים לחתונות אורבניות מוקפדות - בו הם מצאו בדיוק את האווירה עליה חלמו, אינטימית נינוחה וטבעית. הדגשים העיקריים שביקשו שיבואו לידי ביטוי באירוע היו מקום פתוח ופרחים - הרבה מהם.

התוצאה הסופית מושלמת ותואמת באופן מעורר השתאות את החזון הראשוני של רותם ותמיר. החופה שלהם - על שלל הפרחים הלבנים ומרבד עלי הכותרת שהונח בקדמתה - נראית כהתגשמות חלום רומנטי, ממש כאילו היא נלקחה מסרט קסום של דיסני.

גם עיצובי השולחן המושקעים נותנים את ההרגשה שכאן מדובר בחתונה שחשבו בה על כל הפרטים הקטנים - ואלה מורכבים מהמון המון פרחים יפים וחגיגיים.

תודו שגם אתן הייתן שמחות להתארח לצד שולחן מושקע כמו זה...

אהבנו מאוד את הבחירה של רותם בלוק בוהו-שיקי נינוח, שמורכב מאיפור טבעי, תסרוקת חצי אסופה ושמלת כלה קלילה. בעינינו, הבחירה הזו משתלבת בצורה הרמונית עם העיצוב והאווירה של האירוע.

לא פלא שברגע האמת, כשבני הזוג צעדו אל החופה, האורחים התרגשו יחד איתם. אנחנו בטוחות שממש כמונו, גם הם קיוו שהמשך הדרך הזוגית של רותם תמיד תהיה מלאה בפריחה ואושר.

מזל טוב זוג יקר!

קרדיטים צילום: מורן מעין לוקיישן: הבאר של סבא

קייטרינג: טעם וצבע דיג'יי: אלעד רון לזברה מוסיקה שיער: עדן ירושלמי איפור: נירית הירשמן שמלה : Stone Cold Fox (דרך פרי פיפל) בגדי חתן: איזק נעלי כלה: עמנואל נעלי חתן: Maschio תכשיטים : luv aj זר כלה: שושנ'ס עיצוב: מינט מיתוג ועיצוב הזמנות: חן שושן

הכתבה מתוך אתר כלות אורבניות

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page