top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

סוללת חירום וגיבוי לאייפון לשעת חירום


גאדג'ט חמוד לנייד

לאחר כמה עשרות צילומים, שלבסוף הצלחתם לצלם את הסלפי המושלם ועם 1% שנשאר על סוללת הנייד ותמיד ברגע הכי לא מתאים, כמובן שאתם צריכים עזרה ללא דיחוי.


בשנים האחרונות השימוש מטענים ניידים עלה באופן משמעותי מכיוון שהם מספקים שיטה נוחה וקלה מאוד להטעין סמארטפונים והתקנים אחרים כשהם רחוקים ממקור חשמל.


מטען נייד, המכונה לפעמים power bank, הוא סוללה רב פעמית שהיא קטנה מספיק בכדי להחזיק אותה ביד. מטען הנייד מתחבר לכל מקור כניסה ויציאה ומאפשר לכם לטעון מכשירים שונים כמו טלפון נייד או מחשב נייד, כמעט מכל מקום ללא צורך בשקע בקיר.

במקום לטעון את הטלפון, הטאבלט או מכשיר אחר משקע בקיר, אתם מטעינים אותו מהכוח המאוחסן במטען הנייד על ידי הכנסת המטען (או כבל המטען) למכשיר הזקוק לחשמל.


בהתחשב באורך החיים הקצר של סמארטפונים רבים, המטענים הניידים הפופולאריים והטובים ביותר הם התקני USB. בדרך כלל המטענים קטנים וניתן להכניס אותם בקלות לכיס או בארנק וכך להאריך את חיי הסוללה של הטלפון.

מטענים ניידים מצוידים לרוב ביציאת USB אחת או יותר ויכולים להתחבר כמעט לכל מגוון כבלים המשמשים לטעינת סמארטפונים מודרניים. כיום יש מטענים ניידים לטעינה אלחוטית למכשירים אותם ניתן לטעון באופן אלחוטי.


מטענים ניידים מגיעים במגוון צורות וגדלים

מטען נייד הם דבר שבשגרה ועם השימוש הגובר בציוד המונע באמצעות סוללות: ניתן לטעון כל דבר, החל מטלפונים ניידים ועד אוזניות המופעלות באמצעות סוללות, רמקולים ניידים, נגני MP3 באמצעות ה power banks. כל מה שהם צריכים הוא ממשק טעינת USB.


סוללה לגיבוי לנייד הפכה למוצר חובה כאשר אתם בדרכים ואין אפשרות להטעין את הנייד בשקע חשמל זמין.

LiberfeelMaoxin Mini Power Bank 8000mah Light Weight Original Design Power Bank with USB Cable Ring Holder Cute External Battery


Hanging Portable Neck Fan, Mini Cat Paw Neck Hanging Fan with 1500mAh Power Bank, Portable USB Rechargeable Fan, Hands-Free/Powerful Airflow Design and 3 Speed לקניה כאן


Liberfeel Maoxin מקורי power bank מיני נייד חמוד cartoon לילה זוהר כוח בנק 8000mah charing כבל טלפון טבעת מחזיק


חברת Ban.do מתמחה במתנות ואביזרים מסוגננים בצבעים בהירים, דוגמאות מדליקות והרבה נוצץ לניידים. החברה אוהבת במיוחד לייצר מוצרים נוצצים, גאדג'טים חיוניים, מוצרי נייר וכלי כתיבה שמחים וצבעוניים עם מגע נשי.

האתר הכי כייפי למתנות בצורה הכי מגניבה שיש.

אתר bun.do c פייסבוק

Charge in style!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page