top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

המברשות שאתן צריכות לפנים ולעיניים - מברשת איפור בסיסית להנחת מייק אפ


מברשת איפור בסיסית להנחת מייק אפ

המברשת השטוחה והסטנדרטית עם שיערות גמישות אך צפופות מתאימה לכל סוגי טקסטורות המייקאפים הקיימים (מוצקים ונוזליים כאחד).

כמו כן, עם סוג של מברשת סינתטית שטוחה נוח להגיע אל זווית העין, קו השיער ולאזור של האף למיזוג מושלם על הפנים.

הכנת הפנים

לפני שמתחילים את תהליך יישום המייק אפ, צריך להכין את העור שיהיה נקי בצורה יסודית, חלק ובריא.

שוטפים את הפנים ומייבשים בעדינות עם מגבת עד שהפנים יבשות לחלוטין.

הסרום הוא השלב הראשון בטיפוח הפנים בגילאים - משנות העשרים המאוחרות ומעלה. הסרום מהווה בסיס טוב לספיגת קרם הלחות הנמרח מעליו.

מירחי קרם לחות קל על העור גם אם יש לך עור שמנוני. תני לקרם להתייבש במשך כמה דקות. תמיד תמתיני עד שקרם הלחות ייספג בעור. אחרת עלול להיווצר מראה מבולגן ולא אחיד.

הפריימר הוא המוצר הראשון שמשתמשים בו כשמתחילים את תהליך איפור המייק אפ, והוא נחשב ליסוד או לבסיס של האיפור לפני המייק אפ.

לא כולנו מכירות את המוצר, אך הפריימר מטרתו להוות בסיס טוב לאיפור, החלקת העור למראה ומגע קטיפתי מושלם, הכנתו לקראת שלב המייק אפ, ליצור קיבוע של האיפור ושיפור עמידות האיפור.

בדרך כלל ניתן למרוח את הפריימר על הפנים עם האצבעות או עם מברשת סיליקונית למי שמעדיפה.

אני משתמשת בפריימר של חברת קלרינס, ושל professionals smoothing foundation primer /PUPA.

קיימים בשוק עוד פריימרים רבים וטובים. אתן מוזמנות להוסיף פריימרים שאהבתן בתגובות.

הפריימר של קלרינס

הפריימר של קלרינס מותג הקוסמטיקה מפריז מגיע במרקם קרמי, נטול שומן, מכיל גם ויטמין E ובעל חומרים מזינים אחרים, כך שהוא פועל גם להזנת העור בלחות.

מוצר בלתי נראה שנמרח בקלות בדיוק כמו מריחה של קרם לחות. בקלרינס מבטיחים ריכוך והחלקה של העור, ממזער קמטים וקמטי הבעה, מכסה את הנקבוביות בשניות ועם מעט מאוד חומר, למראה עור פנים מושלם.

יש להמתין מספר דקות לפני מריחת המייק אפ.

המוצר מגיע בצנצנת זכוכית אדומה ומצויד במקלון פלסטיק להוצאת החומר. אמנם האריזה מבטיחה ניצול של החומר עד תום אך מבחינת נוחות וסטריליות, אני מעדיפה אריזת משאבה. באריזה מהסוג הזה קשה מאד להוציא כמות מדויקת מבלי להכניס אצבעות פנימה, מה שמזהם את תכולת המוצר.

הריח נעים ומאוד עדין. כמעט בלתי מורגש.

הפריימר של קלרינס בא במרקם חמאתי ועבה, אך נעים לשימוש, לא שומני.

ניתן להשתמש במוצר לבד או עם הבסיס שלך.

האריזה קטנטנה בעיקר ביחס לשאר הפריימרים הקיימים. דרושה כמות קטנה מאוד מהחומר המרוכז והרך הזה והוא מספיק לחודשים רבים.

הפריימר של קלרינס נחשב לאחד המוצלחים שקיימים בתעשיית הקוסמטיקה.

Instant Smooth Perfecting Touch Clarins

הפריימר של המותג פופה

הפריימר מגיע בשלושה צבעים (על הפנים עצמן הוא נייטרלי), צבע ירוק (שעוזר לנטרל אדמומיות בעור), צבע סגול (שעוזר לנטרל כתמים חומים, כמו פיגמנטציה ואת תת הגוון הצהבהב של העור) וצבע אפור/שקוף נייטרלי שבו אני משתמשת.

הפריימר של PUPA עוזר למלא קמטים ולהפחית קמטוטים. בעל מרקם משיי שמשתלב באופן מושלם על עור. מספק בסיס נוח עבור יישום המייק אפ, עשיר בויטמין ,E מסייע להרגעת מרקם עור מבלי להשאיר תחושת שמנוניות. פריימר נטול שומן המיועד להסוואת מראה מבריק ולקבלת מראה מאט, בעיקר בקרב בעלי עור מעורב עד שמן.

בארץ ניתן להשיג את הפריימר של קלרינס ואת המותג PUPA משווק בלעדית ברשת סופרפארם.

בחול ניתן להשיג את הפריימר של קלרינס ב Amazon strawberrynet

רוב הפריימרים הקיימים בשוק מכילים סיליקון בצורה כזאת או אחרת. מסתבר שאלרגיות לסיליקון הן יחסית נדירות וברפואה משתמשים בו המון. סיליקון יוצר מן שכבת אטימה על העור וזה מה שתורם לעמידות של המייק אפ שכשלעצמה לא עושה בעיות, אבל אם מלכתחילה העור נוטה לפצעים, עלול "לשמור" את החיידקים ולתת להם סביבה טובה לחיות. או במילים אחרות, ברגע שמניחים את הפריימר על פנים נקיות, ודואגים להסיר את האיפור ולנקות את העור בסוף היום, לא אמורה להיות שום בעיה. כמובן שאסור לשכוח שרגישות ואלרגיות הן דבר מאוד אישי ולכן כן יש סיכוי, שתהיו רגישות אליו, אבל מסתבר שהוא הרבה פחות מזיק ממה שעשו ממנו.

נגד קמטוטי גיל, כדאי להשתמש בפרמייר המבוסס על סיליקון שמחליק אותם.

אם את לא אוהבת פריימרים מבוססי סיליקון, המותג PUPA והמותג קלרינס לא בשבילך.

ישנם סוגים מגוונים של פריימרים: לפנים, לעיניים, לריסים וגם לשפתיים.

אם אתן צריכות לשים קונסילר לכל אזורים בעייתיים או מתחת לעיניים, ניתן לעשות זאת עכשיו. אפשר לשים קונסילר לפני המייק אפ ואפשר גם אחרי המייק אפ, אבל תמיד חשוב להקפיד שיהיה מטושטש יחד עם המייק אפ למראה אחיד. מריחת קונסילר מתחת לעיניים לפני הנחת המייק אפ, תגרום לזה שתצטרכי לשים יותר מייק אפ ממה שהיית צריכה.

מתחת לעיניים משתמשים בקונסילר ולא מייק אפ.

Hourglass HOURGLASS - N 8 Large Concealer Brush - one size


אפשר להניח קונסילר ישירות על פצעונים או להסוואת צללים כהים מתחת לעיניים עם כרית האצבע ולטשטש בטפיחות עדינות על מנת להחליק אותו ולהצמיד לעור, או למרוח עם מברשת בסיס קטנה, מברשת קונסילר או אפילו מברשת לצליליות יהיו אידיאליות ליישום קונסילר ואז לטשטש עם כרית האצבע.

יישום המייקאפ

טעות לוותר על שלב מריחת המייק אפ מחשש ליצור מראה כבד, שכן המייק אפ יוצר גוון אחיד לעור הפנים וניתן לבחור במוצר בעל מרקם קליל, שישווה לעור מראה טבעי. בנוסף, אם לא תמרחו מייק אפ כאיפור בסיס, שאר מוצרי האיפור המונחים ישירות על העור, יגרמו לייבושו ולהופעת פצעונים וגירויים.

אין דרך אחת נכונה למרוח את המייק אפ על הפנים, כל אחת יכולה למצוא לעצמה את הדרך שהיא הכי אוהבת והכי נוחה לה, אך בכל זאת, הנה כמה עצות שימושיות שיעזרו לך להשיג מראה אחיד וטבעי.

Beginner Makeup Tips & Tricks

מריחת מייק אפ באמצעות מברשת בסיס

קחי קצת מייק אפ עם המברשת. אם את מעדיפה כיסוי קל, טבלי רק צד אחד של מברשת האיפור. אם את רוצה כיסוי מלא יותר, השתמשי בשני הצדדים של המברשת לקחת את המייקאפ.

התחילי למרוח את המייק אפ ממרכז הפנים, כך שתוכלי למזג כלפי חוץ ולהימנע מקווי מייק אפ נראים.

כדי לנצל היטב את החומר שבמברשת, הניחי את המייק אפ בתנועות מעגליות על פני כל שטח הפנים, כולל העפעפיים, מתחת לעיניים וסביב האף.

אזורים שקשה להגיע, כמו פינות האף, ליד קו השערות וסביב העיניים והפה השתמשו בקצוות המחודדים של מברשת הבסיס כדי למזג את האיפור.

בדקי אם נשארו קווי מייק אפ זעירים. במידה ונשארו, השתמשי בקצה המברשת כאשר היא נקייה ממייק אפ ובקלילות מזגי אזורים אלה בתנועות קטנות, וסיבוביות.

מריחת מייק אפ באמצעות הידיים יוצקים כמות קטנה של הבסיס (בהנחה שאת משתמשת בנוזל) על גב כף ידך.

שימי לב שכאשר את מורחת את המייק אפ על פנייך, באזור קו הלסת טשטשי אותו מעט לכיוון הצוואר, באזור האוזניים ובאזור המצח טשטשי אותו לכיוון שורשי השערות, כדי ליצור מראה אחיד. אם לא מבצעים את הטשטוש הזה, המייק אפ עלול להיראות כמו מסכה.

שילוב מייק אפ עם לחות

אם את מעוניינת בכיסוי קליל, ערבבי קרם לחות עם מייק-אפ. כיום ניתן להשיג BB Cream קרם פנים עם מייק אפ ביחד. מרבית ה BB הקיימים כיום בשוק מספקים כיסוי קל עד בינוני בלבד ולא מיועדים לכיסוי פיגמנטציות וכהויות קשות במיוחד. הקרם מתאים למתאפרות מתחילות, לעור צעיר, לנשים בעלות עור בוגר יותר, שמראה "עשוי" מדי יבגר את מראן עוד יותר.

אני משתמשת בקרם אנטי אייגינג Cream BB מסדרת רויטליפט טוטאל ריפייר 10 של L'ORÉAL PARIS. הקרם מיועד לנשים בסביבות גיל 40 ומעלה המעוניינות לטפל גם בבעיית הקמטים וגם הרפיון .

עוד BB Cream כאן


אין צורך לקנות סט של 20 מברשת, קנו רק מה שאתן צריכות.

מברשת טובה ייעודית חוסכת זמן וחומרים, ומעניקה גימור מלוטש ומקצועי.

מברשות איפור טבעיות טובות ביותר עם מוצרי אבקות כמו צלליות או סומק. כשמדובר במוצרים נוזליים או קרמיים, כמו מייק אפ, צללית קרם ועוד, מברשות סינטטיות הן ההימור הטוב ביותר.

ניקוי מברשות האיפור

ניקוי מברשות האיפור הוא הכרחי על מנת לשמור אותם מחיידקים. החיידקים לא רק מעלים את הסיכון לגרימת פצעונים, בדרך כלל מצטבר איפור עודף שנבנה על המברשת.

רוב המותגים מציעים נוזל ניקוי למברשת היסוד, כגון נוזל ניקוי של קליניק או MAC .

אם אתן הרבה בדרכים, נוסעות לעתים תכופות, שקלו לקנות תרסיס ניקוי.

חלופה מצוינת בעלות נמוכה הוא שמפו עדין לשערות, סבון נוזלי או שמפו לתינוקות (ללא מרכך!) פשוטו כמשמעו.

כל שעליך לעשות הוא להרטיב רק את שיערות המברשת, לחפוף בעדינות את השיער של המברשת בשמפו, לשטוף ולייבש היטב.

לעולם אין להשרות את המברשות: השריית המברשות תגרום למים לחלחל לתוך הידית, ולשחרר את הדבק שמחזיק יחד את השערות ולגרום למברשת להתפרק. כדי למנוע זאת, ודאו שאתם פשוט מחזיקים את הזיפים, עם הפנים כלפי מטה, תחת מים זורמים בעדינות.

כאשר מייבשים את המברשת כדאי להדק קלות את שיער המברשת כדי להסיר עודפי מים, ולהשאיר אותה לייבוש על מדף כאשר ראש המברשת מציץ החוצה ונמצא באוויר כדי לשמור על הצורה של השערות. לעולם לא לייבש את המברשת בצורה אנכית כדי שהלחות של הזיפים לא יקלקל את טבעת המתכת או ישנה את מרקם הדבק ושערות המברשת ינשרו. בצורה הזו יש סירקולציה מלאה של אוויר, המברשת תתייבש מהר יותר ותשמור על צורתה המקורית.

רצוי לחפוף את המברשת פעם בשבוע או שבועיי

לקריאה נסופת כאן

יבוש המברשת בצורה אנכית או ישרה

קיימים בשוק גאדג'טים לניקוי מברשות, אחת מהן נקראת SIGMA SPA® EXPRESS MAT

Sigma Beauty Favorites Set כאן



מתי נדע שהגיע הזמן לומר שלום למברשות?

אם אתם שומרים על המברשות, הם יחזיקו מעמד זמן רב, אבל שום דבר לא נמשך לנצח. אם המברשת משילה שיער, או הידית נשברת, או אי אפשר לנקות יותר את המברשת, הגיע הזמן לזרוק את מברשת לפח.






 



מקור

http://www.cosmopolitan.com/style-beauty/beauty/how-to/a40310/makeup-brushes-how-to/

http://makeup.lovetoknow.com/How_to_Use_a_Foundation_Brush

http://makeupactive.blogspot.co.il/2016/01/best-makeup-brush-to-apply-foundation.html

https://niellascreation.wordpress.com/2014/03/19/know-your-brushes-2/

https://www.birchbox.com/magazine/article/how-to-clean-makeup-brushes-and-makeup-tools?utm_source=pinterest&utm_medium=statusupdate&utm_campaign=Pinterest_041415_CleanMakeupTools_Magazine

Disclaimer: all images and information posted on this blog are copyrighted to their respective owners. I do not own any of the images posted unless otherwise stated. If you see your work on my site without proper credit or you would like it removed, please contact me.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page