top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

The Christian Dior Lady Dior Bag


תיק של דיור

Image:Myhellofalife l Marion Cotillard

ליידי דיור נולד מתוך רצון ליצור תיק עם זהות חזקה. משהו לזיהוי מיידי. אייקוני. התיק הראשון נעשה בבית המלאכה של דיור בשנת 1995, בהשראת אופנת העלית והרוויח את מקומו, כתיק הכי Iconic בקולקציה של תיקי Dior.

התיק האלגנטי, נישא ביד, כונה בתחילה "Chouchou" ("אהוב"), שנתיים מאוחר יותר ניתן לתיק את השם 'ליידי דיור' כמחווה לנסיכה דיאנה, שהתאהבה בתיק הייחודי הזה כאשר ביקרה בפאריס לפתיחת התערוכה של סזאן בפריז.

עד מהרה הפך התיק המיוחד הזה לתיק האהוב על ידי הנסיכה דיאנה, ולכן החליטו לקרוא לתיק הזה

“royal destiny”.

Credit: Getty / Tim Graham

נסיכות אוהבות את התיק הזה. אמנים פיסלו פסלים בהשראה של ה bag Lady Dior. עם צורת הקופסה הקטנה וידיות עור עבות, התיק הזה מתאים לבראנץ של יום שבת ארוך.


העיצוב בצורת האריגה בהשראת הדפוסים של כיסאות נפוליון השלישי, ששימשו את המותג בתצוגת האופנה הראשונה שלו ב -1947. מלכותיות זורחת מבפנים ומבחוץ, מעיצוב התיק לגברות שנושאות אותו. משנת 1995, Dior יצרה 10 דגמים שונים ומחפשת את הליידי הדיור. הקמע "D.I.O.R" שנתלו עליו כתכשיט כמחווה לאהבתו של כריסטיאן דיור לצמידי ה -Lucky Charms, מוסיף אביזר אופנה מודרני לצורתו הקלאסית של התיק.

התכשיט הדקורטיבי על התיק, מצופה זהב אמיתי דק, נתלה מאחד הידיות של התיק - ארבע האותיות של Dior מתנדנדים כאשר מתהלכים עם התיק ומקשקשים ברכות. ליידי דיור הפך לאחד האביזרים הסמליים ביותר של Dior ונושא את סימן ההיכר האחד והיחיד של הסגנון והסטייל של הבית.


ברגע שהתיק הגיע לבוטיקים, 'ליידי הדיור' נחל הצלחה מסחררת. כיום התיק מפורסם על ידי מריון קוטיאר/ Marion Cotillard השחקנית היפה והמוכשרת, זמרת ומוזיקאית צרפתייה וזוכת האוסקר, הפנים של 'ליידי הדיור' מאז 2008. Marion Cotillard הופיעה על גבי למעלה מ 200 שערי מגזינים ברחבי העולם.

Christian Dior Fall/Wint 2006 Lily Donaldson l Images Source: pinterest

תיקי Dior הם תיקים ייחודיים. כל תיק נעשה בעבודת יד על ידי אומן בצרפת, לא רק, כל תיק מקבל השראה ישירות מהבגדים, מתפירת העלית, עיצוב אופנה עילית, שהוכנו והותאמו באופן אישי וניחוחות, שעוצבו על ידי כריסטיאן דיור עצמו.

Lady Dior Etoile Canvas Bags For Cruise 2015 Bag Collection

העיצוב של ליידי דיור הוא די שמרני: עור מבריק בצורה מרובעת, עם שתי ידיות קטנות ואותיות הבית המקשטות אחת מהן מבחוץ.

יצירה נצחית וייחודית של אמנות, התיק "ליידי דיור" חדור רוח קוטור של המותג דיור.

תיק האייקוני להשגת מראה ראוי לליידי אמיתית. תיק שאוחזים ביד כדי להוסיף ליטוש ומבט 'כל כך 'Dior: תיק אייקוני מבית דיור, ''The Lady Dior כולל את העיצוב 'cannage' הארוג, עם תיפורי הקווילט, שנמצא על הכיסאות של נפוליון השלישי, שכריסטיאן דיור אהב כל כך. התיק מגיע בגדלים שונים וכן בקשת של צבעים ועיטורים משתנים. רוב הקונים המזדמנים יכירו את התיק בסגנון quilting של תיקי העור הרגילים; הנקראים 'Cannage', בהשראת כיסאות הקש באטלייה של דיור.

Lady Dior Flower Charm Tote Bag


Lady Dior Bags, Dior Flower, Medium Sized Bag, Flower Charm, Tote Bags

Dior Spring 2011

בעת כהונתו של המעצב Raf Simons בבית האופנה כריסטיאן הדיור, בשנת 2012 עד 2015, סייע Raf לדחוף את המותג חזרה אל אור הזרקורים, הקולקציה התרחבה לאחרונה, אבל לתיקי כריסטיאן דיור 'ליידי דיור', אחד התיקים הקלאסיים ביותר של המותג יש עדיין הרבה מה להציע ללקוחות.

לפי דברי סידני טולדנו/ נשיא דיור "ליידי דיור" יוצר תחילה מבד מיקרו פייבר, משי סינתטי איכותי, וב- 1995הושק באופן רשמי מעור כבש. "רבים בחברה לא האמינו בו כי כולם רצו אז תיקים עם לוגו בולט, ובכל זאת הוא זכה להצלחה מיידית".

"את השם 'ליידי דיור' קיבל התיק אחרי שליידי די הצטלמה אתו, אבל בתוך המשרדים קראנו לו 'שושו', כינוי צרפתי ליקיר־המורה. אנשי הצוות שלי נתנו לו את השם הזה כי הם ידעו שזה התיק היקר ללבי, ואכן עד היום אני גאה בו".


"אין ספק שהנסיכה דיאנה תרמה לפרסום של התיק, אבל כדי שמשהו יצליח, לא מספיק שנסיכה תאמץ אותו. צריך שיהיה לו סיפור, וכאן הצורה היא המפתח. זו צורה שכל ילד בן שלוש יכול לצייר: תראה את התיק לילד והוא יצייר אותו מיד. בניגוד ל'It Bag' שמדבר אל צעירים, באותו הרגע, תיק איקוני מדבר אל כולם ויכול להיוולד מחדש בכל עונה. עם ליידי דיור ניסינו אלפי חומרים, צבעים, גדלים, ובכל פעם הוא נמכר מצוין". סידני טולדנו (פברואר 2015)

Sarah Hyland Christian Dior Lady Dior Bag black gold hardware Lady Dior bag l

אחרי ההצלחה של ליידי דיור הורחב תפקידו של טולדנו לאגפים נוספים בחברה, וב 1998 הופקד גם על קו ההוט קוטור וקו הבגדים המוכנים ללבישה (פרט־א־פורטה). "בגדים הם משהו אחר", אמר טולדנו. "כשאתה מדבר על שמלה, משהו משתנה. פתאום נכנסים מושגים כמו יופי, חלומות, סקסיות, פרטים קטנים וקסם. וכאן הצד החבוי שבי - תמיד אהבתי בגדים והייתי מוקף במשפחה שאהבה להתלבש - נולד מחדש. הצד של היופי שבדברים.

בעבודה באטלייה ובהוט קוטור הבנתי את כוחה של האופנה. תיקים זה נפלא, זה גיאומטרי, זה איכותי, זה איקוני. אבל שמלות זה קסם: כשאישה לובשת שמלה, הקסם נולד מול המראה. זה הופך אותה למשהו אחר, זה מאוד רגשי. ואני אוהב את זה".

This is the most Iconic and beautiful Bag which will never go out of fashion!

LADY DIOR BAGRED PEARLISED PATENT CALFSKIN

קסם זה דבר אחד, אבל עסקים בעולם שהולך ונעשה יותר ויותר תחרותי הם עניין אחר. וכאן נדרש טולדנו להחיות את הזוהר של המותג דיור, לאחר שזה הועם נעלם בשל מודל כלכלי שעיקרו חלוקת רישיונות לספקים ברחבי העולם. "זה היה מודל licensing, הענקת רישיונות ליצרנים להשתמש בשם תמורת תשלום", אמר סידני טולדנו/ נשיא דיור. "היינו גלובליים אבל סיפקנו רישיונות להמון חברות. ואז ביקש ברנאר ארנו, כיום בעל מניות השליטה בחברת דיור וקבוצת LVMH להחזיר למותג את היוקרה שאבדה לו וכך שינינו את השיטה כולה, החזרנו לעצמנו את השליטה על מערך הייצור וההפצה של המוצרים שלנו. עכשיו המוצרים זהים כולם ונעשים על ידינו, פרט למשקפי השמש". סידני טולדנו (פברואר 2015)

"מעצב אופנת העילית יודע שכל אישה היא נסיכה." כאשר כל תיק נעשה רק בשבילך, קשה לוותר!

TIMELESS ELEGANCE

LADY DIOR BAG CALFSKIN STUDDED WITH BEADS AND RHINESTONES

ניתן לרכוש את התיקים

מקור

https://www.bragmybag.com/dior-bags-new-prices/

http://www.dior.com/couture/en_us/womens-fashion/leather-goods/lady-dior

http://www.purseblog.com/guides/the-ultimate-bag-guide-the-christian-dior-lady-dior-bag/

http://www.haaretz.co.il/gallery/fashion/.premium-1.2567626

תמונות

https://www.purseblog.com/celebrities/this-week-celebs-enjoy-gorgeous-weather-with-gorgeous-bags/5/

ibuybag.com

fakecouture.gr

גטי אימג'ס, יח"צ

Disclaimer: all images and information posted on this blog are copyrighted to their respective owners. I do not own any of the images posted unless otherwise stated. If you see your work on my site without proper credit or you would like it removed, please contact me.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page