top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

Vince Camuto® על המעצב והמותג


(2015 – 1936) Vince Camuto נולד וגדל בעיר ניו יורק. כבר כילד גילה תשוקה לעיצוב ואומנות. כשגדל Vince הפך את האהבה ליופי והערכה למצוינות לעסק מצליח. Vince Camuto יסד את המותג Nine West ו Camuto Group.

Camuto Group נוסדה בשנת 2001 ועסקה בעיצוב נעליים, פיתוח, ייצור והפצה עבור קמעונאים.

Camuto Group brands כולל כיום –

Vince Camuto® footwear, handbags and lifestyle products

Two By Vince Camuto®, an elevated take on laid-back sportswear/שני חלקים – מותאם לנוחות – גינס לרגיעה במשך השבוע וגם לסוף שבוע

, a cultivated accessories collection designed by Louise Camuto

/אוסף אביזרים, סנדלים, תיקים – קולקציית קלאסית מינימליסטית

Imagine®, elegant, contemporary formal footwear

/נעליים אלגנטיות וסקסיות, נעליים לכל החיים לאירועים מיוחדים, מחומרים איכותיים, עיצוב נשי, עקבים גבוהים, סנדלים עם רצועות ועוד.

Vince Camuto™ Men's, quality footwear

בין בעלי הרישיון ושותפים נמנים –

(Jessica Simpson® footwear (2005-present); master license (2005-2015

Sanctuary Clothing®

Tory Burch® footwear collection Tory Burch® footwear collection

Lucky Brand Jeans®

Vince Camuto החל את הקריירה שלו במכירת נעלים ותוך כדי למד, לפי איך שהנשים היו מגיבות למוצר. עד מהרה הבין Vince Camuto מה עובד ומה לא ומזה המשיך בקריירה וסיפק לאופנת הנשים נעלים ברמה גבוה ובמחיר סביר למעלה מ – 30 שנה.

Vince Camuto הנעליים, Vince Camuto המגפיים והסנדלים הם באיכות גבוהה תוך הקפדה על הסטנדרטים הגבוהים ביותר. הנעליים בקולקציות עשויות ממגוון של חומרים איכותיים, החל מעורות יוקרתיים, בדים מחוררים, בדי יוטה וסאטן, עורות לכה ועוד.

Vince Camuto הנעליים בקולקציה עשויות ממגוון של חומרים איכותיים, החל מעורות יוקרתיים, בדים מחוררים, בדי יוטה וסאטן, עורות לכה ועוד. Camuto נמצא בחזית העיצוב, האופנה והסטיילינג החדשניים ביותר ומייצר נעליים אלגנטיות לנשים המיוצרים מחומרים עכשוויים, טקסטורות ועיטורים, שמשלימים את המלתחה של כל אישה עם גישה פלרטטנית, עקבים סקסיים וקישוטים המושכים את העין

המותג מציע גם מבחר גדול וטרנדי של תיקים מכל הסוגים, שמלות קלסיות, הלבשה אלגנטית, אופנת גברים, אביזרי אופנה, שעונים בשמים ועוד.

אוסף הבגדים מציע את השילוב המושלם לאופנה העכשווית ועבודת חייטות נצחית ברמה גבוהה ובלתי מתפשרת. Vince Camuto מציע סגנון מתוחכם עבור כל אישה ואישה. היות והאישה של Vince Camuto היא מודרנית, סקסית, קלאסית ומלוטשת, אבל עם יתרון קל, המראה שלה לא יהיה מושלם בלי תכשיטים ואביזרי אופנה.

כיום, המותג מציע עגילים, צמידים, שרשראות, שעונים, משקפיים וטבעות כדי לאבזר את הסגנון מחדש מחודש לחודש.

מעבר לארון הבגדים המותג מציע אוסף לבית Vince Camuto Home, מצעים רכים ומפנקים במגוון הדפסים וצבעים, כריות ושמיכות. מקישוטים נשיים לפשטות, Vince Camuto מציע מצעים לחדר השינה במראה ובתחושה בצורה מושלמת.

כיום Camuto Group ממשיך לכבד את המורשת של המייסד, והקבוצה גאה להמשיך לבנות את המותג עם אוסף מוצרים יפים שמיוצרים עם יושרה ואהבה.

מהרגע שהמעצב Vince Camuto מכר את זוג הנעליים הראשון שלו, הוא ידע מה הוא רוצה לעשות למשך שארית חייו

נעליים כאן

אביזרי אופנה ואביזרים


קנייה נעימה!


 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page