top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

black red/Rouge Noir by CHANEL Nail polish


אחד הטרנדים לחורף 2015/16 הוא ציפורניים בגווני בורדו העז ואדום. הלק מתואר כ "אדום שחור" של המותג שנל. זהו לק סגול כהה, בורדו שחור ערפדי עם גימור שמנת. כיסוי הצבע בעיקר אטום עם מעט שקיפות, שנותן לציפורן מראה עשיר מאוד.

"טוענים כי הסרט "ספרות זולה" החל באמצע שנות ה 90 גל אופנה של צבע לק אדום כהה. זאת לאחר שאומה תורמן צבעה ציפורניה בסרט בצבע "שחור אדום" (Rouge Noir) של שאנל" (ויקיפדיה פברואר 2016).

בדצמבר 1994 נצבעו הציפורניים של מדונה בצבע 'Noir Rouge' לקליפ Take a Bow’’s video.

הלק Rouge Noir הוא צבע מודרני קלאסי וסקסי. מאז יציאתו לשוק לפני כ - 20 שנה, הלק אדום דם - כמעט שחור הפך למוצר פולחן עבור נשים ברחבי העולם, עם כל גוון עור וגיל ובצדק.

Rouge Noir הושק בשנת 1995 והוא אחד אם לא היחיד, שנשאר כאן הכי הרבה זמן מצבעי המסמר הנחשקים אי פעם. Rouge Noir is now Vanm.

הלק 'אדום שחור' הראשון שהגיע למעמד של אספנות - משהו ששאנל הצליחה לשכפל ואף יצאה עם לקים בגוונים Particulière, Paradoxal ו Jade.

'Rouge Noir' הופיע לראשונה מאחורי הקלעים של סתיו/חורף 1994 בו הלק העמוק, עמוק, הלק כמעט שחור, והלק אדום היו כבר בשימוש. הגוון 'Rouge Noir' תפס וכך נולד הסמל.

מותגים רבים העתיקו את הצבע הקלאסי של המותג שנל, אבל שנה אחרי שנה צבע ה - Vamp של המותג שאנל מנצח במכירות.

תוכלו להשיג צבע דומה מחברות אחרות במחיר נמוך יותר, אבל זכרו, צבע הלק צריך להתאים לצבע העור ו/או לאישיות שלכן. אתן לא צריכות לשים את הלק רק בגלל שראיתם באיזה מגזין המלצה! בחרו בתבונה, בחרו על פי תקציב, שגרה ומצב הרוח, תהיו עצמכן.

'Rouge Noir' אחד מצבעי הלקים הנפוצים והפופולאריים ביותר שראינו השנה במסלולים ובכלל

מומלץ!

מקור

http://stylefrizz.com/201512/hottest-nail-polish-chanel-vamprouge-noir-lacquer-affordable-alternatives/

http://www.marieclaire.co.uk/news/beauty/550854/chanel-rouge-noir-20-years-on-and-it-s-still-love.html

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page