top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

חזרה לעקבי חתלתול


Stella McCartney Women's Leopard-Print Kitten Heel Booties


Kitten heels/עקבי חתלתול הם בדרך כלל עקב קצר, מלוטש ומפוטל, ובדרך כלל מ 3.5 ס"מ עד 5 ס"מ.

נעלי החתלתול הוכנסו בשנות ה - 50 כלבוש הרשמי בתחום האופנה לנערות צעירות מהסיבה, שעקבים גבוהים נחשבו כלא יאה לבנות בגיל 13 בשל הקונוטציות המיניות ואי הנוחות בהליכה על עקבים גבוהים.

בתחילת שנות ה - 60 המוקדמות, נעלי החתלתול הפכו לאופנתיים לבני נוער מבוגרים יותר, ובסופו של דבר הפכו לאופנתיים לנשים בכל הגילאים עד לכישלון נעלי הסטילו/ stiletto heels בשנות ה – 60 המאוחרות.

נעלי החתלתול הגיחו שוב בשנות ה - 80 יחד עם עקבי הפלטפורמה והפכו שוב לאופנתיים מאז 2003, אך הם לא ממש נראו בשל ההעדפה של נעלי הסטילטו על ידי נשים במהלך פרק הזמן זה.



Kenneth Cole Riley 50 Metallic Kitten Heel


עקבי חתלתול הם פשרה נפלאה לעקבים גבוהים ולא נוחים. הם נותנים לנו קצת גובה, מאריכים את הרגליים, אינם מכאיבים אחרי כמה דקות שנועלים אותם והם אלגנטיים.

Steve Madden Loft Kitten Heel Sandal


אודרי הפבורן נעלה עקבי חתלתול בשנות ה – 50 והפכה אותם לאופנתיים ולסמל, על ידי זה שנעלה אותם ברבים מסרטיה. למרות שנעלי החתלתול לא נשארו לאורך זמן, הם עשו קאמבק ענק בגלל הגברת הראשונה מישל אובמה שלובשת אותם על בסיס יומי במגוון צבעים.

Image: AP PHOTO/HARAZ N. GHANBARI


סאלי לוהן/Sally Lohan, מומחית טרנדים מהאתר WGSN לכתב ה"וול סטריט ג'ורנל". לוהן חזתה בשנת 2009 את שובם של עקבי החתלתול, שנהפכו למזוהים במרוצת השנים עם סגנון לבוש מהוגן של גברות מכובדות. לדבריה, עקבי החתלתול הם "יפים, אך קרובים יותר לקרקע".

jcrew Knotted kitten heels in floral


עקבי חתלתול הולכים הכי טוב עם חצאיות עיפרון ושמלות באורך הברך. הם יכולים להיות מרכיב מרכזי בכל מלתחה, שילוב של אופנה עם הנוחות של עקבים נמוכים.

אחד הדברים הגדולים של סנדלי העקב החתלתולים שהם, יכולים לשמש לתלבושת לא פורמאלית, או יכולים להתאים לתלבושת קייצית מהודרת.

עקבי החתלתול מגיעים בסגנונות שונים, כגון עקבים מרובעים/מלבניים, מגפיים וסנדלים, קצת השראה לשינוי המראה.

Salvatore Ferragamo Vara 1 Patent Low-Heel Pumps

אל תתבלבלו, נעליי העקב הגבוהים הן כאן כדי להישאר, אבל כאשר אתן צריכות לתת לרגל לנוח ועדיין רוצות להרגיש סקסיות, עקבי החתלתול הם הדרך ללכת. כיום מעצבים כולל מעצבי העל, מייצרים גרסאות משלהם לעקבי החתלתול.

נעלי עור מחוספס מזהב עקב חתלתול, בוהן מחודד ועיצוב מקומט מבית Ava & Aiden . קלים ללבישה עם שמלה אלגנטית וגם עם ג'ינס וחולצה חמודה.


Ava & Aiden Kitten Heel Leather Pumps

הנעלים של המותג, Sam Edelman זמש שחור עם עקב חתלתול - מושלמות ללבוש לאורך כל היום במשרד. מתאים עם מכנסיים מחויטים וסוודר.

Sam Edelman Women's Dori Suede Kitten-Heel Pumps

EMPORIO ARMANI sling-back pointed pumps


Tabitha Simmons x Brock Collection beaded kitten heel mules


Alexandre Birman Cocktail Clarita Kitten Heel Sandals

כאשר החורף יעבור והקיץ יתגלגל פנימה, תחליפו את המגפיים לסנדלי עקב חתלתול.

העיצוב המעודן של סנדלי רצועות מושלם בסנדלים בצורת עקבי חתלתול.

קצר ומתוק, עקב נמוך, מעודן ומושלם לכל אירוע.

שמחה שחזרו לאופנה.

The cutest shoes ever

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page