top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

התערוכה של 'לואי ויטון' "בגראנד פאלה" בפריז


Vintage Louis Vuitton Wardrobe Trunk

פריז - לואי ויטון הציגה לראווה 160 שנה של ידע עם התערוכה , שבוחנת את ההיסטוריה של תיקי המונוגרמה המפורסמים.

A Louis Vuitton trunk to be displayed at the Grand Palais

Olivier Saillard is one of fashion's premier historians and curators

התערוכה התקיימה ביום חמישי ה - 3 לדצמבר 2015 ב'גרנד פאלה' - מקום רווי בהיסטוריה מאז שלואי ויטון הציג בראשונה כאן בשנת 1900 בפריז את המזוודות בתערוכה העולמית. התערוכה כללה 180 מוצגים המשתרעים על פני תשעה חדרים מארכיון של לואי ויטון. המוצגים כוללים מזוודות, תיבות עץ עתיקות ויפיפיות, ארגזי מסע שעוצבו לאוניות לרכבות ומכוניות, מוצרי עור וציורים עד העידן המודרני.

1920s Louis Vuitton Orange Vuittonite Train Case

תא מטען משנת 1906 בבעלות לואי ויטון שהוצג בתערוכתו של לואי ויטון "Fly, Sail, Travel" בגרנד פאלה, בפריז. (AP Photo/Thibault Camus)

מזוודת משנת 2006 המיועדות לסרטו של ווס אנדרסון "The Darjeeling Limited" הוצגו בתערוכתו של לואי ויטון "Fly, Sail, Travel" בגרנד פאלה בפריז. (AP Photo/Thibault Camus)

באמצעות מיצבי וידאו, התערוכה התחקתה אחר מסעו הגדול של לואי ויטון משנת 1854 ועד היום, דרך תיאורים של חברי המייסדים, הלקוחות הצבעוניים של ואלה שעדיין מעצבים את המותג.

מותג היוקרה היה גם המוקד של תערוכה, שנערכה בשנת 2012 בפריז ב

'Les Arts Décoratifs titled', שכותרתו “Louis Vuitton - Marc Jacobs" ("לואי ויטון - מארק ג'ייקובס.)" התערוכה סיפרה איך מותג היוקרה נולד, והשתנה על ידי המנהל האמנותי הראשון שלה.

מזוודות, תיקים ובגדים הוצגו בתערוכתו של לואי ויטון "Fly, Sail, Travel" שהתקיימה בגרנד פאלה, בפריז, 3 לדצמבר יום חמישי, 2015. בית האופנה לואי ויטון הציג לראווה 160 שנה של ידע בפריז עם תערוכה חדשה שבוחנת עמוק בתוך ההיסטוריה של תיקי מונוגרמה המפורסמים. (AP Photo/Thibault Camus)

מזוודות (2001) שעוצבו על ידי Marc Jacob כחלק מהתערוכה של לואי ויטון "Fly, Sail, Travel" בגרנד פאלה, בפריז. (AP Photo/Thibault Camus)


תהנו מהתמונות!
























 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page