top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

כל מה שמתחת לבגדים - התאמת תחתונים


טוב לדעת

התחתונים הטובים ביותר הם תחתונים ללא תפר מה שמונע מהתחתון לחתוך את הגוף ולהבליט שומנים מיותרים וחלקים לא חטובים. התחתונים מתאימים לנוחות יומיומית.

יש נשים שסובלות מרגישות יתר לבדי ליקרה באחוז גבוה, לנשים אלה מומלץ תחתוני בד כותנה עם תפר. בד הכותנה מאוורר יותר. תחתונים אלה עדיף לקנות מידה אחת יותר גדולה בכדי שלא יהיו צמודים מדי ויחתכו את הגוף.

לובשים שמלה לבנה או מכנסיים לבנים, תמיד תמיד ללבוש תחתונים בצבע ניוד. מבחינת בחירה בצבעי הלבשה תחתונה, לבגדים צמודים ובהירים מאוד עד לצבע לבן לגמרי, מומלץ לבחור בתחתונים וחזיות בצבע עור (ולא לבן כפי שנשים רבות חושבות), שאינו בולט גם מתחת לבגדים לבנים.

העדיפי תחתונים בגזרה גבוהה יחסית בכדי שיאספו את הגוף גם באזור האגן והבטן התחתונה.

בתחתונים קשה להמליץ למדוד את הבגד לאירוע לפני אירוע בבית העסק, מכוון שרוב הרשתות אינן מאפשרות למדוד תחתונים או להחזיר תחתונים. במידה ואת באה הביתה והתחתון נראה נורא דרך הבגד לאירוע המיוחד, מה שיש לך לעשות זה פשוט לקנות תחתונים אחרים ולשמור את אלה, שקנית לאירועים אחרים.

כמו בגדים, גם תחתונים כדאי להתאים למבנה גוף ולסוג הבגד.

סוגי תחתונים

תחתוני ללא תפר

תחתונים ללא תפר אינם נראים מתחת לשמלה דקה או מתחת מכנסיים צמודים מבלי שהם יבלטו. יצרניות התחתונים מייצרות תחתוני אל-תפר בחיתוך לייזר ובכך מונעים לחץ על הגוף, מה שמונע מהתחתון לחתוך את גזרתך ולהבליט חלקים פחות חטובים שאינם נראים גם דרך שמלת המיני הצמודה ביותר.

פריטי הלבשה תחתונה ללא תפרים מעוצבים ונתפרים בטכנולוגיות מתקדמות מסוגי מיקרו-פייבר אלסטיים הנטווים לתוך כותנה 95%, ויוצרים שילוב חדשני המעניק גמישות, והצמדות לגוף, כעור שני.

תחתונים ללא תפרים מעניקים לגוף אשליה של צללית צמודה והדוקה יותר ומחמיאה יותר.

התחתונים מתאימים לבגדים צמודים במיוחד שדורשים מראה ‘חלק’.

להיות עם להרגיש בלי

תחתונים בגזרה גבוהה

מדובר בדרך כלל ב "תחתוני סבתא," התחתונים מספקים כיסוי מלא וגזרה גבוהה. לא הסגנון האטרקטיבי ביותר אבל התחתונים הנוחים ביותר. לא ניתן ללבוש את התחתונים האלה כאשר לובשים מכנס או חצאית בגיזרה נמוכה.

תחתונים French-Cut

לתחתונים יש את המותניים הגבוהים כמו של התחתונים הקלאסיים, אבל התחתון חותך מעל החלק הרחב ביותר של הירכיים, עם מפתח גבוה לרגל.

מתאים למי שאוהבת גזרה גבוהה ובכל זאת רוצה ניחוח של סקסיות.

תחתוני בוקסר לנשים

תחתונים דומים לגזרה של תחתוני גברים, צורה מלבנית יותר מרוב התחתונים. התחתונים דומים לדוגמת תחתוני hipster, ההבדל העיקרי הוא שיש להם חתך רגל נמוך. למעשה, חלק מהסגנון הארכה של הירך. כאשר חתך הרגל נמוך לא ניתן לראות את סימני התחתון. התחתונים מתאימים לנשים הסובלות משפשפות.

תחתוני היפסטר

החגורה של התחתונים יושבת על הירכיים, 5 ס"מ מתחת למותנים.

חתך רגל נמוך. התחתונים מספקים כיסוי מלא. מושלמים לג'ינס ומכנסיים בגזרה נמוכה.

תחתוני בקיני

החגורה יושבת לפחות 7.5 ס"מ מתחת למותנים הטבעיים ויש לתחתונים חתך גבוה מאוד.

קיימים תחתוני בקיני שהחתך בנוי עם חוט דק של בד.

תחתוני הביקיני מספקים כיסוי קטן לכן הם פחות גלויים מתחת לבגדים.

תחתוני טנגה

תחתוני טנגה מתאימים ללבישה מתחת חצאיות או שמלות הדוקות מכיוון שהתחתון לא מכסה ממש את הישבן ולכן אין קווי תחתונים. כמו הביקיני, התחתון יושב כ 7.5 ס"מ מתחת למותנים. לעתים קרובות, צידי התחתונים אמורים לנוח מעל עצם הירך. בכל פעם שאת במצב הרוח טוב תוכלי ללבוש את התחתונים מתחת לשמלת גוף או מכנסיים צמודים.

תחתוני חוטיני

שמרי את תחתוני החוטיני, התחתונים הסקסיים לשנת הלילה או לאירועים קצרים והסירי אותם מיד כאשר את מגיעה הביתה. רוב התחתונים הסקסיים עשויים מבד סינתטי ולייקרה. התחתונים לא מתאימים למי שרגישה באזורים המוצנעים.

התחתונים מתאימים לשמלה צמודה, במיוחד אם השמלה מבד ספנדקס או בד דק יחסית, יחמיאו גם למכנסיים צמודי אגן, סקיני ג’ינס ומכנסי טייץ.

מה שכן תחתוני החוטיני הסקסיים במיוחד יכולים בהחלט לשפר את המצב רוח בבוקר קצת עצוב.

תחתוני הטו-שיק

הטו-שיק הנם תחתונים מיוחדים עם ריפוד באזור הישבן, ליצירת מראה של ישבן עגול ועסיסי.

תחתונים חד פעמיים

תחתונים חד פעמיים (הנקראים גם "תחתון ברזילאי") הנדבקים לגוף מקדימה ומאחור.

פתרון לשמלות שקופות, בגדים שקופים ובגדים צמודים במיוחד.

איך לשמור על תחתונים

מומלץ לכבס את התחתונים ביד במים פושרים, נוזל כביסה עדין ללא אלכוהול וללא מרכך כביסה. מרכך הכביסה מרכך את הגומי ופוגם באלסטיות.

לא לייבש את התחתונים במייבש כביסה. מייבשי כביסה מכווצים את הבד. לייבש את התחתון אך ורק באוויר הפתוח ללא שמש ישירה. זו גם הסיבה כי בזמן הכביסה עליך להשתמש במים פושרים.

אם אתם לא יכולים לכבס את התחתון ביד ובכל זאת מכניסים אותו למכונת הכביסה, עשו זאת בתכנית לכביסה עדינה.

קריאה נעימה!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page