top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

תיקי גב לא רק לבית הספר


תיקי הגב עשו בהצלחה קפיצה מבית הספר היסודי לתיקי חובה למתבגרים הודות למעצבי האופנה המוכשרים שחשבו איך ליצור תיק מסוגנן לצרכי היום יום. תיקי הגב חזרו לאופנה לא רק עבור התלמידים, הם בעצם אף פעם לא יצאו מהאופנה כי הם מתאימים לריבוי משימות כאשר אנחנו בתנועה.



Athleisure Square 16.25" Backpack - A New Day™


LUFAWN Fashion Backpack Women Backpack Waterproof Korean Style Shoulder Bag College Bag (9196)


תיק הגב עם שתי הרצועות הנוחות עבר מהפך מסוגנן מאז שישב נעול בתאי ההלבשה במסדרונות בית הספר. במשך השנים תיק הגב הפך לאביזר מודרני בטכנולוגיה מתקדמת ובעיצובים שיקים, אביזר שמתאים כמעט לכל מקום, לכל אירוע וקל להתאמה עם כל בגד.

The North Face Mini Recon (Youth)


MOSCHINO Black Quilted Logo Backpack


Backpack Versace Jeans Couture brand:Versace Jeans Couture


The Highbird BEIS brand:BEIS


COCCINELLE Coccinelle backpack for woman

התיקים כיום מגיעים בבדים איכותיים, עורות אקזוטיים, מעוטרים בסיכות, משובצים באבנים טובות, מקושטים, בעיצובים עכשוויים, בצבעוניות מרהיבה, בשלל הדפסים, פרחוניים, צורות גיאומטריות, בצבעים אחידים זוהרים, אופנתיים וגם קלים במיוחד.

תיק הגב הוא שילוב של אופנה עדכנית, פונקציונאליות, חידושים טכנולוגיים, מגוון רחב של דגמים וגזרות יצירתיות.


Marsèll Patta drawstring backpack

התיק אינו מוצע רק לתיק נסיעה לתיירים, או לסטודנטים. התיקים חזרו לרחובות כאביזר אופנתי ונוח. התיקים האלה כבר לא שמורים יותר לחצר בית הספר.


אז לכל הנשים שעדיין בבית הספר, או באוניברסיטה, הסמסטר הזה תבחרו אחד מתיקי הגב המסוגננים שתוכלו לשים בו את הספרים. ואתן הנשים של עולם העבודה, התיקים האלה בהחלט יכולים לשרת אתן במשרד. אל תדאגו, אתן תיראנה עדיין כמו האישה המצליחנית, אשת קריירה, רק שתיראנה קצת יותר קוליות.


DKNY Tilly Circa Logo Embossed Monogram Backpack Quartz Pink B15

מלבד היותם אופנתיים במיוחד, תיקי הגב מתאימים לסיבוב קניות בעיר, חדר כושר, הליכה לים, לבריכה, טיולים ועוד....התיקים נוחים, קלים במיוחד הודות לטכנולוגיה המתקדמת, יש בהם מקום להכיל הרבה דברים ועכשיו הם גם מעוצבים, נוטפי שיק, גדולים, קטנים, זרוקים או מסוגננים.

תיק שישאיר לכם את הידיים פנויות למענה לפלאפון, נשנוש קל, ידיים פנויות להחזקת השקיות של הקניות, כתיבת טקסט בפלאפון, ציוץ בטוויטר או גלישה באינטרנט.

שנה טובה ומתוקה לכולם!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page