top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

ריי באן Wayfarer המשקפיים שמתאימות לכל אחד


קצת על החברה

חברת רייבן , Ray Ban נוסדה בשנת 1937 ע"י Jhon Maccready ובעזרת חברת

Bausch & Lomb.

Jhon Maccready טייס חיל האוויר האמריקאי, חזר מטיסה וטען כי השמש פוגעת בראייתו. הוא פנה לחברת באוש אנד לומב (Bausch & Lomb) בבקשה לייצר עבורו משקפי שמש אלגנטיות. ב 7 למאי 1937 רשמה חברה חדשה – Ray Ban, בבעלותם של חברת באוש אנד לומב ומק'קרידי פטנט על משקפי השמש Ray Ban Aviators. המשקפיים היו קלים מאוד יחסית למשקפיים הקיימים בשוק באותו זמן ועשויים ממתכת מצופה זהב עם עדשות זכוכית בצבע ירוק מינראלי.

משקפי Wayfarer

משקפי שמש ריי באן Wayfarer מיוצרים על ידי חברת ריי באן מאז 1952, כאשר עיצוב משקפי השמש הוא עיצוב חדש, עיצוב שונה ומהפכני ממשקפי המתכת הדקות.

למשקפי השמש Wayfarer יש היסטוריה עשירה בקרב ההמונים. המשקפיים עם מסגרת הפלסטיק נהנו מפופולאריות בתחילת 1950 ו -1960. לאחר מכן בשנות ה 70 הסגנון נשכח לתקופת מה כמו הרבה מותגים אחרים ונראה, שבמשך זמן מה המשקפיים נעלמו לגמרי. אחרי כמה שנים של אנונימיות, צמחו שוב כזוג הנחשק ביותר של משקפי שמש לכל איש ואישה.

בימים אלה אופנות רבות מהעבר חוזרות, ומשקפי שמש אלה הם רק דוגמא אחת.

Ray-Ban RB 2132 945/57 55mm New Wayfarer Honey W/ Crystal Brown Polarized Lens

בין שנות ה - 70 ועד היום, הם כנראה משקפי השמש הפופולאריות ביותר אי פעם. עם סלבריטאים פופולאריים כמו אודרי הפבורן, משקפי שמש אלו הפכו לדבר הגדול הבא במיוחד אחרי שאודרי הפבורן נראתה מרכיבה את המשקפיים בסרט 'ארוחת בוקר בטיפאני' בשנת 1961.

בעקבות הסרט הקלאסי 'האחים בלוז', נמכרו רק 18,000 זוגות בשנת 1981.

מרילין מונרו, ג'ון לנון, בוב דילן, קייטי פרי וטום קרוז, שרקד בתחתוניו מרכיב את משקפי השמש בסרט 'עסקים מסוכנים", וכמובן אנדי וורהול. כולם התהדרו במשקפי wayfarers, והקסם של משקפי השמש האופנתיים האלה, חצו את כל הגבולות והפכו לאבזר הנחשק לכל אדם.

אחד הדברים הטובים ביותר במשקפי השמש ריי באן ,Wayfarer שניתן למצוא אותם עם עדשות polarized. עדשות מקוטבות המפחיתות את הסנוור על משטח שטוח. דייגים ואנשי ים מעדיפים להשתמש במודלים המקוטבים בגלל הסיבה הזאת. משקפי שמש polarized מפחיתים באופן יעיל גם את הסנוור מהכביש, כך שאם אתם נוהגים הרבה כדאי לשקול את השימוש בעדשות מקוטבות.

המותג RAY BAN הפך לשם נרדף לסטייל והצליח לפצח את סוד הקסם האופנתי הטמון במשקפי שמש וראייה. משקפי רייבן RAY BAN הם פריט אופנה, שכבש מקום נכבד בתודעה הבינלאומית. אין מותג כמו Ray-Ban שהיה שם תמיד איתנו ברגעים בלתי נשכחים במהלך ההיסטוריה ומזוהה עם אייקוני תרבות ואופנה. הדגם Wayfarer המקורי משנת 1952 התפתח בעשור האחרון לכיוונים שונים תוך שמירה על אותנטיות על זמנית.

היום כולם מרכיבים את הדגם Wayfarers מפאשניסטות, דוגמניות, שחקנים ומי לא.

המסגרות מגיעות בצבעים רבים, בגוונים נועזים, מצוירים, בשלל סוגי עדשות ובמגוון של שילובים מעניינים דו-צדדיים ... וכמובן משקפי השמש הקלאסיות בצבע שחור.

בשנת 2013 חברת רייבן נתנה הזדמנות לכולם לעצב גרסה המותאמת אישית, על ידי השקת פרויקט Ray-Ban Remix. לקוחות יכולים ליצור ולרכוש את משקפי השמש Wayfarer באינטרנט, ולבחור את הצבע, חומר למסגרות, סוג של עדשות וגימורים. אפילו ניתן לחרוט על העדשות שם או סמל. האגדה המותאמת אישית.

חשוב לבחור זוג משקפי שמש שיתאימו לצורת הפנים בצורה מושלמת. סגנון המסגרת המקורי של Wayfarer הפך אותו לסמל של אופנה בקרב ההמונים. אנשים רבים, כוללים גברים ונשים, מתהדרים במשקפי שמש אלו, אבל תמיד נשאלת השאלה, איזה מבנה פנים המתאים ביותר לזוג המפורסם של משקפי השמש, שצצים כל הזמן.

Wayfarer הוא הסגנון היחידי הזמין בשוק משקפי השמש, שבאופן כללי מתאים לכל סוג של צורת פנים. אם יש לכם מבנה פנים סגלגל, עגול, צורת יהלום או צורת לב, Wayfarers נראים נהדר ושיקים לכל אחד. מגוון רחב של עיצובי Wayfarer שונים, אופנתיים ואטרקטיביים זמינים בשוק, יאפשרו למי שאוהב את הסגנון להתפנק ולמצוא בקלות את אלה אשר יחמיאו ביותר למבנה הפנים שלו, וגם יוסיפו אלמנט אופנתי לאביזר היומיומי.

לאנשים בעלי מבנה פנים בצורת לב, סגנון קלאסי מקורי יהיה הבחירה הטובה ביותר. משקפי השמש בעלי גשר אף דק במיוחד ושוליים קטנים, יחמיאו למבנה פנים עדין ויתנו מראה מושלם. למבנה פנים עגול יתאימו משקפיים בצורה מרובעת ישרה או זוויתית, המציגה אפקט רזה והפנים נראות ארוכות יותר.

בחירת הסגנון האידיאלי של משקפי השמש Wayfarer חיונית בעת בחירת הזוג המושלם. משקפי השמש, כפי שהם מחמיאים לכל מבני הפנים, מאפשרים לכל האנשים ליהנות בכיף מסגנון מושלם.

קצת קשה להאמין שדגם ה-Wayfarer הקלאסי בועט וממשיך מאז שנות ה - 50. משקפי השמש Wayfarer מצוטטים לפעמים כעיצוב הנמכר ביותר של משקפי שמש בהיסטוריה, אם כי Ray-Ban טייסים גם זוכה בהישג זה ונקרא בשם משקפי שמש קלאסיים בעיצוב מודרני ואחד מסמלי האופנה של המאה ה -20. משקפי השמש ריי באן Wayfarer נראים נהדר, אבל יש להם יותר מזה. הם מגנים על העיניים מפני אור והשמש היכולים לפגוע בהם.

"Stay Cool with a Pair of Wayfarers"

ניתן לקנות באמזון במחירים מפתיעים! מבחר גדול באמזון

קנייה נעימה!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page