top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

איך לשמור על השיזוף העצמי לאורך זמן


St. Tropez Tan Enhancing Body Polish

לאחרונה, מחקרים נוספים פורסמו לגבי הסכנות של חשיפת העור לאור השמש. מי שעדיין רוצה להראות שזוף בלי לחשוף את עצמו לקרני השמש המזיקות יכול לנצל את הפיתוח והשיפור של טכנולוגיית השיזוף העצמי.

ההבנה איך להכין את העור לפני שיזוף העצמי מבטיח צבע אחיד ללא כתמים על העור ושמירה טובה של הצבע למשך זמן ארוך יותר.

הדבר הראשון שאתן צריכות לתת לעור שלכן הוא Good Scrub. הרעיון בשימוש בסבון פילינג לגוף הוא שיוף (scrubsׁׂ) העור על ידי הגרגירים להסרת התאים המתים, ניקוי יעיל של הגוף ועידוד להתחדשות העור. פעולת השיוף עוזרת לחומרי הלחות, וקרם לשיזוף העצמי לחדור טוב יותר לגוף, והעור נראה יותר בריא, חי וזוהר יותר וגם מרגיש כך.

 Sisley Paris | Energizing Foaming Exfoliant For The Body

Sisley Paris | Energizing Foaming Exfoliant For The Body

לתוצאת שיזוף עצמי מוצלח, שמירה על עור גוף היא חיונית. מוצרי Body Polishing עוזרים לשמור על עור חלק, רך עם לחות ומראה טבעי ללא פסים.

פילינג של עור הגוף לפני מריחה של מוצרים לשיזוף עצמי הוא חיוני, כדי להסיר תאי עור מתים ולהחליק את העור המחוספס אשר יכולים להשאיר אתכן עם מראה שזוף אף לא אחיד.

הודות לגרגרים הזעירים של Body Polishing מסירים את התאים המתים, ה Body Polishing מחליק את העור המחוספס ומעדן את מרקם העור ונותן בסיס מושלם להשגת מראה טבעי ושיזוף עצמי אחיד. הנוסחאות בדרך כלל מועשרת ב -AHA - חומצות האלפא-הידרוקסי I מרכיב קילוף עדין המסייע לעורר את תהליך התחדשות תאי העור למראה עור נקי, חלק ובהיר. חומצות האלפא AHA מסייעות בהפחתת קמטים וקמטוטים, מטשטשות פגמי עור, בעיקר כתמי פיגמנטציה, מעודדות את ייצור הקולגן, מזרזות את תהליך התחדשות התאים ותורמת לשכבת ההגנה של העור.

העור נראה כמו חדש; קטיפתי, רך, חלק למגע, אחיד, ומוכן בצורה מושלמת לתכשיר השיזוף העצמי.

מאפיינים: - מחליק ומעדן את מרקם עור - מבהיר את העור

- נעים מאוד לגוף - קילוף על ידי גרגרים זעירים - מתאים לכל סוגי העור

בדרך כלל הגרגירים קצת יותר משמעותיים וקצת יותר חזקים לכן לא מומלץ לשימוש יומי.

הוראות שימוש:

יש למרוח את Body Polishing גרגירים בתנועות סיבוביות על עור לח עד שנוצר קצף עדין ורך, ולשטוף היטב במים.

יש להימנע ממגע עם העיניים.

לא לשימוש באזור הפנים.

המלצה:

פילינג עדין ניתן להשתמש על בסיס יומי, ופילינג גס יותר ניתן להשתמש במשך השבוע פעמיים או שלוש בשבוע.

אם אתן ממהרות ואין לכן את זמן להשתמש בסבון פילינג לגוף לפני השימוש במשזף עצמי, התוצאה תהיה ברוב המקרים כתמים על העור ולפעמים על המגבת. לכן רצוי להשתמש בפילינג 3 פעמים - בכל יום אחר - לפני מריחת קרם לשיזוף עצמי.

חשיבות הפילינג: לקבלת תוצאות אופטימאליות ומראה שיזוף טבעי ואחיד, מומלץ לעשות פילינג גוף, לפחות לילה שניים לפני השימוש, שיסיר את התאים המתים של השכבה החיצונית של העור.

אין למהר, צריך לשים דגש כאשר משתמשים בפילינג באותם אזורים הידועים כאזורים יבשים שנוטים לכתמים כגון ברכיים, קרסול ומרפקים.


דרך נוספת להסרת תאי עור מתים היא שימוש במברשת גוף יבשה.


במברשת גוף יבשה sericum


התקלחו עם מים חמים - לא קרים מדי ולא חמים מדי - נקו את העור באמצעות סבון רגיל (לא לנקות את הגוף בסבון עם הרבה לחות) כדי לשטוף את העור מכול השאריות.


דלגו על שעווה

דלגו על שעווה ביום השיזוף העצמי. אתן צריכות לחכות לפחות 24 שעות לאחר כדי למרוח את קרם המשזף.

הסרה בשעווה

Source: sheknowa.com

גלחו את הרגלים

למרות שנאמר שלא לעשות שעווה, אתן צריכות להסיר שיער לא רצוי מהרגליים. אם אתן משתזפות את הרגליים, הקפידו לגלח אותן לפני כן, זו גם דרך מצוינת להשיל שאריות לכלוך.

מריחת משזף עצמי על גבי השיער עושה שיזוף עם כתמים. גלחו את הרגליים הכי קרוב לפני מריחת כל מוצר שיזוף.

גילוח רגליים

יבשו לחלוטין את אזור המריחה לפני מריחת משזף העצמי, יבשו את האזור לחלוטין. יותר מדי לחות גורם לחומר השיזוף להחליק מהעור. אין למרוח קרם לחות, שמנים למעט בכמויות קטנות מאוד על הברכיים והמרפקים - באזורים שבהם הקרם בדרך כלל נספג יותר מדי. מעט הקרם עוזר לעצור את האזורים האלה מלהיות כהים מדי.

את הטעויות הגדולות ביותר בשיזוף עצמי בבית, נשים נוטות לשים קרם לחות על העור לפני מריחת המשזף העצמי. הקרם גורם לפסים כאשר הוא לא נותן למשזף להגיע לאזורים מסוימים.

שמירת השיזוף לאורך זמן

לאחר שהשיזוף נראה, אתן צריכות לשים לחות כדי לשמור על צבע למשך זמן ארוך יותר. "מספר הפעולות שישמור על זוהר הוא הלחות. אם העור שלך נשאר גמיש, אז השיזוף שלך ישאר לאורך זמן". James-Harknett מומחה לשיזוף עצמי.

אם נראה לכן שהצבע כהה מדי, אל דאגה. תעשו כמה מקלחות חמות והצבע ידהה. אם יש לכן מספיק זמן תשארו במים החמים לזמן ארוך יותר.

כיום יש אפשרויות למחוק את שיזוף Tan Eraser by Tan Luxe- פשוט לשפשף את הגוף כדי לעזור לצבע לדעוך.

יש להימנע ממגע על הפנים.

TAN-LUXEGlyco Water Self-Tan Eraser

TAN-LUXEGlyco Water Self-Tan Eraser

Exfoliating Body Polish מתאים גם לשימוש לאורך השנה

להסרת תאים וניקוי יעיל של עור הגוף * חידוש מראה העור בפעולה אחת * ההכנה המושלמת לפני שיזוף עצמי

פילינג גוף

מבחר גדול של Body Scrubs & Exfoliants+ Save this search במקום אחד כאן

amazon כאן

טוב לדעת!

Disclaimer: all images and information posted on this blog are copyrighted to their respective owners. I do not own any of the images posted unless otherwise stated. If you see your on my site without proper credit or you would like it removed, please contact me.

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page