top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

חופפים על יבש


שמפו יבש הוא שמפו שמשתמשים בו מבלי להרטיב את השיער.

Batiste השמפו היבש מרענן את השיער בין חפיפות, משאיר אותו נקי ורענן, מוסיף לשיער נפח ומרקם, השיער קליל יותר ונוח יותר לעיצוב. התכשיר עוזר להאריך את הזמן בין חפיפה לחפיפה, ממתן את תדירות חפיפת השיער. בנוסף, מרבית החפיפות מצריכות לרוב שימוש במייבש שיער, פעולה זו פוגמת בשיער, ככל שמשיכת השיער על ידי מברשת הפן חזקה יותר, קיים סיכון להחלשת השערות.

בלבו של מרקם השמפו היבש יש עמילן חדשני המבוסס ב "אין צורך למים". השמפו היבש מסתגל לצרכיו של השיער, סופג את השומנים העודפים, ממזער את השומן בשורשים ומנקה את השיער.

השמפו היבש נותן לשיער משעמם וחסר חיים מהפך ללא מים.

הוראות שימוש:

מנערים את הבקבוק לפני השימוש, מחלקים את השיער לשבילים, ואת הספרי מרססים לכיוון השורשים במרחק של 20-30 ס"מ מהקרקפת. מחכים דקה, מעסים עם קצות האצבעות את הקרקפת משורש השיער למשך שתי דקות, כמו פעולת חפיפה, ולאחר מכן מברישים עם מברשת גדולה רגילה כדי להוציא את שאריות הלכלוך והשומן, ובנוסף לסדר ולעצב את השיער. האפקט שנשאר לאורך זמן.

Batiste Original מתאים לכל סוגי השיער, בעל ניחוח נקי ובישום קלאסי.

ניתן להשתמש ללא כל הגבלה.

בכל פעם שאתם מרגישים צורך ברענון השיער.

ניתן להשתמש אחרי החלקה, מתיזים על השורש בלבד - המוצר אינו מכיל מלח ואינו פוגם בהחלקה.

השמפו אינו פוגע בשיער צבוע, נהפוך הוא, עדיף להשתמש בשמפו היבש מאשר במים, כי מים גורמים לצבע לדהות מהר יותר. (בכל מקרה רצוי לבדוק את הוראות היצרן בכל תכשיר ותכשיר בנפרד).

מדובר בתכשיר חובה לכל בחורה, לכל אישה בכלל ולנשים עסוקות בפרט, אישה העובדת, מתאים לגברים, לאנשים עם אורח חיים עמוס, מתאים לטיולים (הספרי קל מאוד לנשיאה), אנשים ששוכבים תקופה ממושכת במיטה בגלל מחלה, למעשנים/ות מפיג את ריח הסיגריה מהשיער, אנשים בדרכים ובכל מקום שאנו רוצים להרגיש נקיים גם בין חפיפות.

דרך טובה להתמודד עם ימים חמים ולחים במיוחד או אחרי אימון כושר, אחרי מסיבה פרועה, לפחות עד החפיפה הבאה.

Batiste מציעה פתרון קל, יעיל, ומהיר לשיער שזקוק לחפיפה מהירה תוך דקות ספורות בלבד. אין משהו יותר ממשי וחיוני ממוצר זה שיכול להעלות את מצב הרוח.

כיום קיימים בשוק סוגים רבים של תכשירים, וחברות מהסוג הזה בטווח מחירים שונים. לרוב, השמפואים היבשים מגיעים באריזת ספריי בצבעים שונים, או באבקה בצבעים שונים.

יש המון ניחוחות וצבעים לבחירה, אני התנסיתי רק במוצר Batiste Original ושוורצקוף, ללא צבע עם ניחוח נעים.


Dove Detox & Purify Dry Shampoo Detox and Purify

ניתן להשיג מוצרים דומים בארץ במספרות, חנויות המתמחות במוצרי שיער.

לא כל חברה בחול שולחת את המוצר מחוץ לתחומה מכוון שהמוצר דליק כמו כל ספרי.

מה שכן ניתן לעשות לאלה שיש להם קרובים בחול. ניתן לשלוח לכתובת בחול ומי שמגיע לארץ או שמישהו שנוסע לשם יביא את המוצר לארץ.

כיום ניתן להשיג את המוצר ועוד מוצרים של מותגים אחרים בסופר פארם ובחנויות המתמחות לציוד למספרות.

מומלץ!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page