top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

להראות טוב בדרכים - מכונות אוטומטיות למכירת מוצרי טיפוח


המותג Benefit מכונות אוטומטיות כובש את השוק בשנים האחרונות, כאשר חנויות מסורתיות אינן מספיקות.

קניות בשדה התעופה ובכלל הופכות יותר ויותר לאחד מסוג הדברים, שאנחנו אוהבים לעשות.

בשדה התעופה אנחנו הרבה יותר ספונטניים מקניות ברוח החגים. כעת המותג Benefit עושה את קניה ליותר נוחה עם הגעתן של הדוכנים למוצרי יופי 'Up And Away beauty kiosks'.

הדוכן נראה כמו אוטובוס יופי בצבע וורוד, 'כמה חמוד'. המכונות האוטומטיות מצוידות עם 30 מוצרים של המותג הנמכרים ביותר, כולל מוצרי מיני מייק אפ, ערכות איפור ויופי לנסיעה וטיסה וכן מוצרים בגודל אמיתי כמו מסקרה ומוצרי פריימר מקצועיים Porfessional primer/.

"הקיוסק הקמעונאי האוטומטי" מגונדר בסגנון שיקי , סקסי עם החתימה של Benefit. כל קיוסק כולל מסך מגע אינטראקטיבי חכם. המשתמשים יכולים לגלוש ולקבל טיפים לאיפור ויופי לפני הרכישה.

ראשונה הגיעה המכונה Nailmatic של שאנל ואז הגיעה מכונה של BeautyMART בתוך חנות המותג Harvey Nichols - ועכשיו המותג Benefit משיק דוכנים למוצרי קוסמטיקה בשדות התעופה בארה"ב

"Benefit's Airport Beauty Buses".

למרות שזאת לא המכונה האוטומטית הראשונה, בשנת 2009, Sephora הקימה קיוסקים דומים בשדות תעופה של ארצות הברית ובתוך חנות הכל בו JCPenny. מוצרים מחברות Bare Escentuals, Dior, Philosophy and Korres יהיו זמינים במכונות האוטומטיות של Sephora. כדי לא להיות מאחור, הקמעונאית בריטית BeautyMART פתחה אחד בהארווי ניקולס. גם למותג שאנל יש מכונות אוטומטיות Nailmatic, שמוכרת לק, ומכונה , Le Volume de Chanel Mascara שמוכרת מסקרה. מכונות אוטומטיות של שאנל פופולאריות גם בבתי קזינו, והשימוש לא יכול להתבצע בכל במטבע. בתי קזינו מסוימים מציעים מטבעות מיוחדות של שאנל עם לוגו ללקוחות לרכוש לפני ביצוע הבחירה שלהם.

אפילו לוריאל קפצה לזירת המכונות האוטומטית. קיוסק היופי של לוריאל מוכר מסקרה, לק, צלליות, ושפתון, ומשלים עם מצלמה מובנית המנתחת את גוון העור כדי להתאים את הצבע הנכון.

לוריאל פריז ומותג הלקים Essie משתפים פעולה להקמת מכונות אוטומטיות ללק שיהיו מפוזרות בכל רחבי שדות תעופה.

איזו דרך טובה יותר להרוג את זמן בעת המתנה לטיסה שמתעכבת? הולכים למכונות האוטומטיות, בוחרים את צבע הלק האהוב עליך, ולאחר מכן מתיישבים באחד הברים בשדה התעופה ומתחילים למרוח את הלק על הציפורניים.

יש מכונות אוטומטיות שלקוחות יכולים לתקשר עם מסכים, מראות וחיישנים, שממליצים איזה סוג קוסמטיקה מתאימה לכם כדי לרכוש נכון. הקונספט הזה הולך ומתפתח גם לתחנות רכבת, שגם שם את מוצאת את עצמך לפעמים ללא מסקרה או מוצר טיפוח אחר.

הרעיון הוא כייפי ומביא משמעות חדשה להביע את היופי. יכול להביא לדרך חדשה, שמותגים כגון MAC וכדומה יגיעו לאזורים קטנים ורחוקים.

מה שנשאר לכם הוא לחפש בשדות התעופה באמריקה, במרכזי הקניות באמריקה ואנגליה את במכונות האוטומטיות שנמצאות במקומות של תנועה רבה של אנשים.

אפשר להסכים שזה ללא ספק ההמצאה הכי מגניבה וחמודה.

קניה מעימה!


 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page