top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

מכונת גילוח חשמלית לא מהסוג של אפילצייה


הסרת שיער מהגוף לנשים היא פעולה קבועה ומוכרת לכולן. שלא כמו רוב הגברים, שיש להם, בדרך כלל, רק לגלח את פניהם, נשים צריכות להתמודד עם צמיחת שיער על רגליהן, בית השחי, אזור הביקיני, אזור הפנים, וחלקי גוף אחרים.

קיימים בשוק מגוון רחב של שיטות להסרת שיער כמו גילוח, מסירי שיער, שעווה, לייזר ועוד.

חלק מהנשים בוחרות לגלח במכונת גילוח חשמלית כי הגילוח הוא ללא כאבים ואינו כרוך בכימיקלים חזקים. אין צורך לחכות כמה שבועות עד שהשיער צומח בחזרה, כמו בשיטה עם שעווה.

הגילוח אמין ונותן בכל עת תוצאה כמעט מיידית. נשים עסוקות רבות מעדיפות להשקיע במכונת גילוח חשמלית. מכונת גילוח חשמלית לנשים לא מגלחת קרוב כמו סכין גילוח; עם זאת, חתכים, פצעי גילוח, אודם, צמיחה פנימית של שיער לאחר הגילוח וגירוי בעור מופחתים.

בעת רכישת מכונת גילוח חשמלית לנשים, צריך להיות מודע לסוגים והתכונות של מכונת הגילוח לנשים, שכן השיטה שונה במידה ניכרת משיטת גילוח רטוב בנושא הבטיחות.

ישנם סוגים רבים ודגמים של מכונות גילוח חשמליות לנשים בשוק, אך רוב הפונקציות באחת משתי דרכים בסיסיות. יש גם מגוון רחב של תכונות מיוחדות שניתן לבחור. מכונת גילוח רטוב / יבש מאפשרת למשתמשים את האפשרות של גילוח רטוב אפילו במקלחת או אמבטיה עם קרם גילוח, ג'ל, קרם, או קצף סבון, כמו גם את אפשרות הגילוח היבש. מכונת הגילוח בדרך כלל יכולה להיות טבולה לחלוטין במים, אם כי צריך תמיד לקרוא את הוראות הבטיחות ואת המדריך של כל מוצר ומוצר ביסודיות לפני השימוש. ישנם בשוק מכונות גילוח עמידים נגד מים אבל לא ניתן לשימוש עם מים.

מניסיון של שנים רבות בשימוש במכונת גילוח חשמלית, עדיף לגלח על אזור יבש לחלוטין לפני שנכנסים למקלחת. כמו כן לא רצוי לגלח מיד לאחר מקלחת.

רצוי למרוח קרם גוף לאחר גילוח. השימוש במכונת גילוח חשמלית יכולה להשאיר את העור עם מראה יבש, לא יפה. בעיה זו ניתן בקלות לתיקון על ידי לחות באופן קבוע, ולחות מייד לאחר גילוח. גילוח רטוב משמעו שימוש במכונת הגילוח החשמלית כאשר הרגליים או כל אזור אחר הוקצפו בקרם גילוח, קצף גילוח או סבון.

אין להשתמש בגילוח בשמן גוף, קרם גוף, או כל סוג אחר של קרם, מכוון שהקרם עלול להדביק את הלהבים. אותם צעדים הם בדרך כלל זהים בשימוש במכונת גילוח בטיחותית רגילה לבין מכונת גילוח לשימוש תחת מים.

שלא כמו סכיני גילוח או מחסניות חד פעמיות, את מכונת הגילוח החשמלית יש לנקות באופן קבוע. מברשת כלולה בדרך כלל עם מכונת הגילוח; המברשת מסירה את כל שערות ותאי עור, שנותרו בלהבים לאחר שימוש. ייתכן שניתן לשטוף את ראש מכונת הגילוח מתחת למים זורמים. חשוב תמיד לבדוק את הוראות הניקוי והאחזקה של המוצר והקפדה על בטיחות.

לנשים שרוצות לגלח את הרגליים, בית השחי, ובאזורי הביקיני במהירות ללא מים או קרם, מכונת גילוח חשמלי עשויה להיות התשובה. ללא הכנה רבה, אם בכלל, מכונת גילוח חשמלית פשוטה לתפעול וניתן להשתמש בכל רגע, מה שהופך אותה למוצר מושלם של הרגע האחרון, או גם הסרת שיער באופן קבוע.

נשים רבות שנמצאות בדרכים מגלות את הנוחות של מכונת הגילוח חשמלית. רק כמה דקות כדי לגלח רגליים במהירות הוא יתרון עצום. אחרי כמה שבועות של תרגול בשימוש במכונת הגילוח והסתגלות העור, רוב המשתמשות מגלות שהשימוש במכונת גילוח חשמלית, הגירוי בעור נעלם, וסוף סוף החופש הגיע.

מושלם לטיולים ונסיעות. בין אם אתם נוסעים לטיול בו יש נקודת חשמל, או לחילופין מטעינים את מכונת הגילוח לפני צאתכם לדרך, קל לנסיעה, והפעולה אינה מצריכה בעל מקצוע.

המכשיר מתאים לשימוש יומיומי.

קל לניקוי.

ניתן להשתמש במטלית יבשה כדי לנגב את הלהבים או להבריש במברשת הניקוי המסופקת על עם המכשיר. (שימו לב: שהראש של המכונה ניתן ברוב המכונות לשטיפה, אבל לא מומלץ לשטוף, כדי להאריך את חיי המכונה).

ניתן לגלח על עור רטוב, אך הגילוח לא יהיה מושלם, משום שהשיער הרטוב נצמד לעור ומקשה על הגילוח.

מומלץ להשתמש על עור יבש לפני המקלחת. במידה ואתם ממהרים לצאת החוצה, תוכלו לגלח במהירות ולאחר מכן לנגב את האזור המגולח במגבת רטובה ולאחר מכן לשים קרם הגנה או כל קרם אחר.

חשוב לדעת:

לא להתבלבל, לא מדובר במכשיר מסוג אפיליידי.

חשוב לבדוק אם המוצר מתאים לשימוש ברשת החשמל בישראל.

במידה ואתם קונים באתרים בארה"ב וקנדה ברוב המקרים צריך לרכוש טרנספורמטור בארץ.

אני לא שוטפת את המכשיר תחת מים זורמים או משתמשת במקלחת. את הלהבים אני מנקה אך ורק במברשת המיועדת.

המכשיר מתאים ביותר לבית השחי והמפשעה, פחות לרגליים והידיים.

שימו לב: לפני שאתם משתמשים בפעם הראשונה במכונת הגילוח החשמלית, אנא הקפידו על טעינה מלאה כ - 8 שעות או לפי הוראות היצרן.

ניתן להשיג את מכונות הגילוח החשמליות לנשים בחנויות השונות ברחבי ארה"ב, באתרים מקוונים כגון: Target (צריך לרכוש טרנספורמטור בישראל)

Aliexpress (מתאים לחשמל בארץ)

את מכונת הגילוח שלי מסוג Panasonic ES2207P קניתי באתר מקוון של החנות Target שבארה"ב ואת הטרנספורמטור קניתי בארץ. מכונת הגילוח Panasonic ES2207P נחשבת בין חמשת מכונות הגילוח הטובות לנשים. החיסרון היחידי שאין כבל חשמלי ולכן לא ניתן להמשיך את הגילוח ברגע שהבטרייה נגמרת.

גם המכשיר הזה קיבל דירוג מושלם של 5 כוכבים. מומלץ!!! Amazon


Panasonic Close Curves Electric Razor for Women, Cordless 3-Blade Shaver with Pop-Up Trimmer, Wet Dry Operation - ES-WL60-G (Mint)

קיימים מכונות גילוח קטנות וחמודות המופעלות על בטריות/בטריות לא כלולות. ללא כבל חשמל, קל לתפעול, מתאים לשימוש בשהייה מחוץ לבית, טיולים, עסקים, חדר כושר, לשימוש שגרתי ועוד.

מחיר מעולה קנייה טובה!

Clio Designs Palmperfect Electric Shaver in Patterns, Color and Pattern may vary

המחירים משתנים במספק לספק, מחנות לחנות ובכל יום ויום, לכן כדאי לבדוק ולהשוות מחירים לפני הרכישה. כמו כן גם הלינקים למוצרים משתנים, לכן רצוי לרשום בגוגל את שם המוצר וכך להגיע לאתרים המבוקשים במידה והלינק שבור או המוצר עבר מקום.

מכונת גילוח חשמלית לנשים היא אביזר חיוני והדרך הטובה ביותר להסרת שיער ללא כאבים, שכל אישה צריכה בחדר האמבטיה או בתיק בזמן נסיעות

קנייה מהנה!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page