top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

Al fresco dining is eating outside


באקלים ממוזג, פופולארי לאכל באוויר הפתוח במיוחד בחודשי הקיץ, כאשר הטמפרטורות ומזג האוויר נוחים במיוחד. כדי לקדם ולהתאים את הפעילויות של הולכי הרגל, תיירים והחיוניות של אכילה באוויר הפתוח, חלק מהמדינות בעולם העבירו תקנות המתירות הסעדה, שרותי מזון ומשקאות ללקוחות בשולחנות שעל המדרכה עד שעות המאוחרות בלילה.

האכילה באוויר הפתוח מוסיפה ממד תוסס ומהנה לאוכל, מוציאה אתכם מהבית אל האוויר הצח, האוויר הפתוח, מעוררת את התיאבון ומאיטה את קצב החיים.

המושג Al fresco dining מדבר על כל סוג של אכילה באוויר הפתוח, בפארקים, ליד הים, אכילה בחצר, פיקניקים, מסעדות עם שולחנות על המדרכה, מסעדות בגגות מבנים ועוד...

בין אם אתם אנשים ספורטיביים או לא, אכילה בחוץ בערבי הקיץ הארוכים, מזמינה בילוי מרענן והיא תמיד חוויה מהנה לכולם. זה יכול להיות רגע מאוד רומנטי עם מישהו מיוחד או מפגש נפלא עם משפחה וחברים או סתם לשבת לבד וליהנות מהבריזה הקלילה בחוץ.

במזג האוויר הישראלי, הטמפרטורות נוחות ברוב ימות השנה דבר המאפשר ישיבה בחוץ, במרפסת או בגינה.

קריאה נעימה!

 

רוב התמונות בבלוג שלי באים ממקורות אחרים באינטרנט באמצעות מנועי חיפוש, בעיקר גוגל תמונות. הם לא שלי ואני לא הבעלים. אם מישהו מהקוראים חושב, שחומרים מסויימים, תמונות, שאני מפרסמת פוגעים בזכויות היוצרים, אשמח אם תשלחו לי הודעה ובה הצהרה כי אתם הבעלים של זכויות היוצרים, תתארו היכן החומר ממוקם, שלטענתכם מפר זכויות יוצרים ובקשה שאסיר את החומר.

Most of the images on my website come from other sources on the Internet using search engines, especially Google. If you believe that your copyrighted work has been used on my website in a way that constitutes copyright infringement, please send me a notice that contains identification and description of the copyrighted work that you claim has been infringed, and I will gladly remove the material from my website.

#alfrescodining לאכלבחוץבאווירהצח#

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page