top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

כלי אמייל למטבח ולאירוח


אמייל הוא חומר צבעוני הנוצר מהתכת אבקת זכוכית על שכבת מצע (כגון מתכת, זכוכית, קרמיקה, או אבן) על ידי אפייה (לרוב בטמפרטורה של 750 עד 850 מעלות צלזיוס). ניתן להתיך אמייל על רוב סוגי המתכות. אבקת הזכוכית נמסה, ולאחר שהיא מתקשה היא הופכת לחומר זגוגי, חלק ונוקשה, העמיד בפני אש וכימיקלים. האמייל עלול להיסדק או להישבר במקרה ושכבת הבסיס עליו נוצר, נמצאת תחת לחץ או מתעקמת. האמייל יכול להיות אטום או שקוף, וניתן ליצור אותו בשלל צבעים.

בגלל עמידותו של האמייל, הוא אידיאלי כציפוי לחפצים שאמורים להיות עמידים בפני חום או רטיבות. לכן נעשה בו שימוש רב בציפוי החלק הפנימי או החיצוני של כלים ומכשירים כגון תנורים, ארגזי לחם, סירים וקומקומים, ציפוי אמבטיות, בשילוט חוצות ועוד. בגלל צבעו המבריק של האמייל, נעשה בו שימוש רב גם לחפצי נוי, תכשיטים ובאומנויות.

האמייל עלול להיסדק או להישבר במקרה ושכבת הבסיס עליו נוצר, נמצאת תחת לחץ או מתעקמת. כאשר נשבר שביב של אמייל הוא חושף את הפלדה מתחתיו. כאשר זה קורה הפלדה מתחת באופן טבעי מתחמצנת אבל כלי האמייל נשאר בטוח לשימוש.

קיימים בשוק כמה חברות שמציעות מגוון רחב של כלי מטבח, כלים מעוצבים העשויים מאמייל.

חברת Riess מציעה מגוון כלי מטבח יפים אשר מוסיפים צבע, חן ושיק, מעוצבים, בנויים מאמייל, איכותיים ומושלמים למטבח ולאירוח.

כלי בישול מאמייל פורצלן של החברה מציגים שילוב מושלם של נוסטלגיה בלבוש מודרני. הסירים מאמייל של חברת Riess ניתנים לשימוש ישר מהתנור להגשה על שולחן, מה שהופך את ההגשה לאלגנטית המתאימה גם לשימוש יומיומי. הסירים הם תוספת מסוגננת ופונקציונאלית לכל מטבח.

כלי האמייל של חברת ריס מיוצרים באירופה ואינם נדרשים לאישור מכון התקנים בישראל.

הכלים עשויים מחומרים טבעיים, תוך שימוש באנרגיה ירוקה ומיוצרים באופן ידידותי לסביבה, לפיכך מושלמים

לבישול בריא יותר וחסכוני באנרגיה. ליבת הפלדה החזקה ובסיס שנבנה במיוחד מאפשר לחום להתנהל במהירות, ניתן כמובן להפחית במהירות התפזרות החום על ידי בישול איטי.

בשל ליבת הפלדה, כלי האמייל מתאימים לאינדוקציה ולכל סוגי הכיריים בכלל. מושלמים לאפייה בתנור ולשטיפה במדיח.

לאמייל פורצלן ציפוי עשוי מזכוכית, 100% חומרים טבעיים, המשמעות היא שכל המזון

וחומרי הטעם הטבעי, נשמרים. החומר נקי מניקלים ולכן מומלץ לשימוש בבטחה לאנשים אלרגיים לניקל.

הכלים עמידים ועם שימוש נכון נשמרים לדורות. כלי האמייל קלים מאוד לניקוי. הם אנטי בקטריאליים. המשטח החלק שאינו מכיל נקבוביות מבטיח רמה מושלמת של הגיינה. האמייל חומר ירוק ידידותי לסביבה וניתן למחזור מלא. בישול באמייל אורך כמעט מחצית מזמן הבישול בכלים אחרים.

סבתא'לה - היבואנית הבלעדית של חברת ריס בישראל.

Color rot, blau, gelb חברת Riess

Hotel profi classic חברת Riess

כלי אמייל של חברת ג'ימיני יבואנית כלי האמייל של חברת סמלטום הצ'כית.

חברת סמלטום הצ'כית מייצרת כלי הגשה למטבח ולנוי כמו ספלים, קנקנים, צלחות, סירים, מסננות וכלי הגשה לסוכר וחלב. את כל הכלים, העשויים מתכת, מעצבת מרקטה נובוטה, שמתמחה באמייל זה 15 שנה. הכלים מצופים באמייל צבעוני ומעוטרים באיורים נאיוויים המזכירים ציורי ילדים.

הכלים מעוצבים ושימושיים בצבעים ססגוניים וציורים מקסימים שישמחו כל אחד.

הכלים איכותיים ובעלי תקן, בטוחים לשימוש על גז, כיריים חשמליות ותנור אפייה. מתאימים לניקוי גם במדיח כלים. כלי אמייל במטבח מוסיפים צבע ועניין, בגלל החומר ממנו הם עשויים והדוגמאות שיש עליהם. אפשר להשתמש בהם לקישוט, כסלסילת פירות, או לשים בהם כלי מטבח.

ג'ימיני היא יבואנית בלעדית של כלי האמייל מחברת סמלטום פראג, למעלה מ 10 שנים.

כלי אמייל של חברת ג'ימיני יבואנית כלי האמייל של חברת סמלטום הצ'כי

מאז 1920 'פלקון' Enamelware הוא סמל של חיים בבתי הבריטיים. צבע הלבן עם שוליים כחולים ייחודיים מזוהים בנקל כעיצוב קלאסי של החברה.

כלי האמייל האיכותיים של חברת "פלקון" הם שם דבר ומעבר למראם הקלאסי והמצודד, ניחנו בפלוסים נוספים רבים. מלבד ההגשה והאכילה מהכלים הנאים, אפשר לבשל בהם מעל הכיריים גז וכיריים חשמליות, ולאפות בהם בתנור עד 270 מעלות צלזיוס, הם עמידים בחום וברטיבות וניתן להכניסם למדיח הכלים. התכונות הייחודיות של האמייל הן תוצר של הליך בו פורצלן התמזג אל פלדה עבה, והוא גם שמעניק להם בנוסף חלקות ועמידות בפני כימיקלים.

אבל, כמו גם אלגנטיות נצחית, לכלי הבית מאמייל של חברת 'פלקון' יש המשכיות.

החברה ממשיכה לחדש את המגוון על ידי יצירת סטים בצבעים חדשים של כלי הבישול הקלאסיים והארכת האוסף לתחומים חדשים מעבר לכלי המטבח.

כלי האמייל של "חברת פלקון"

ניתן למצוא בשווקי הפשפשים כלי אמייל שיכולים לשמש אותנו לא רק במטבח, אלא גם בעיצוב חלל הבית ובגינה.

אי אפשר להתעלם מהכלים היפים האלה! עכשיו החברה מייצרת גם אביזרי אופנה, עגילים קישוטי שיער ועוד... כאן

קנייה מהנה!



 

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page