top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

123greetings אתר ברכות מקוון


ברכות.jpg

123Greetings הוא האתר בחינם לשליחת ברכות ואיחולים (Ecards) מאוירים או באנימציה, מלווה במוסיקה ברשת דרך הדוא"ל לכל מטרה. באתר יש כרטיסי ברכה נפלאים לכל אירוע כמו ימי הולדת, יום נישואים, חתונה, החלמה מהירה, חיות מחמד, אירועים יומיומיים, ידידות, משפחה, פרחים, שמירה על קשר, תודה, מזל טוב ואיחולים מצחיקים.

באתר יש גם כרטיסי ברכה לכל אירוע כגון חג מולד, חג האהבה, חג פסחא, יום האם, לשנה חדשה, חג ההודיה, יום האב, ברכות של העונה, ראש השנה, פסח, ארבעה ביולי, היום של הבוס והרבה אירועים אחרים לאורך כל השנה.

לכל מאורע ניתן לבחור ממגוון ברכות מאוירות, ברכות עם מגע אישי ולשלוח אותן במייל, בתוספת כיתוב משלכם בעברית או באנגלית, שיעשו יום שמח ומיוחד לאנשים האהובים עליכם.

Best Mom Party!.jpg

בנוסף ניתן לשלוח הזמנה לחבר לבן משפחה לאירועים שונים כמו ימי הולדת, חתונה, יום השנה, מסיבות אישיות ומקצועיות, אירועים, הזמנה לארוחת ערב מיוחדת, הצעה לשופינג משותף, חגיגות ועוד.

Coffee And Conversation, Friendship Day!.jpg

באפשרותכם לבחור תבנית מתוכננת מראש של ההזמנה המבוססת על הקטגוריה של האירוע שבחרתם. ניתן להזין מידע מפורט על האירוע שאתם מתכננים ולבחור אנשי קשר לאותם אירועים מאנשי הקשר באתר, פנקס כתובות, או לייבא ממקורות אחרים כמו יהו, גימייל וכו' או לבחור אנשי קשר באופן ידני.

קיים באתר שירות תזכורת יום הולדת המאפשר לך לקבל התראות בדואר הנכנס שלכם כאשר יום ההולדת של אנשי הקשר שלכם מתקרב. ברגע שאתה מקבל התראה בדואר האלקטרוני, ניתן לתזמן בקלות את המסירה של Ecard תוך 30 יום, כך שלעולם לא תשכחו לאחל מזל טוב לחברים ומשפחה. כמו כן, בקטגוריה של ימי ההולדת שלי, ניתן לראות את הרשימה של ימי ההולדת הקרבים.

בחיי היומיום שלנו יש כל כך הרבה חברים, קרובים ואנשים אחרים שנוגעים בחיינו ועוזרים לנו בצעדנו שלנו. דרך האתר תוכלו להגיע לכל אותם האנשים הנפלאים ולספר להם איך אתם אסירי תודה.

באתר תאריכון בהתאם לחודש בשנה, והתאריכים בעלי המשמעות בכל חודש המוזכרים לנוחיותכם, כך שניתן לאתרם בקלות ולשלוח ברכה. יש קטגוריה של תאריכים פופולאריים וקטגוריה של אירועים הקרבים ובאים.

כרטיס ברכה שנשלח או התקבל נשמר בלינק קבוע, כך שניתן להמשיך ולצפות בכרטיס שוב ושוב.

כדי להשתמש באתר צריך להירשם. הרשמה קלה והשרות באתר בחינם.

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לנווט באתר, לבחור את הכרטיס המתאים לכם ביותר, להתאים אותו אישית לפי בחירתכם, אם תרצו תוכלו לשנות את המוסיקה.

מדובר בתחליף נהדר לכרטיסי ברכה, להגיד תודה, להזמנה לאירועים, חיי יום יום וסתם לאחל לחבר או בן משפחה יום נעים.

אתר שכולו הנאה

ברכות.jpg

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page