top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

שבוע האופנה של בגדי בגדי הים אביב-קיץ 2015


MBFW Swim 2015

מרצדס בנץ שבוע האופנה הוא אירוע הגדול ביותר בעולם של מעצבים של בגדי ים מכל רחבי העולם, אשר בוחרים את מיאמי כמקום להציג את קולקציות. למעלה מ - 40 מעצבים, ומותגים הציגו את עיצוביהם לעונת אביב- קיץ 2015.

עם 100,000 אורחים, שבוע האופנה חגג 10 שנים כאירוע אופנת בגדי הים המשפיע ביותר, כאשר העיר מיאמי ביץ נחשבת לעיר הבירה של בגדי הים.

מיאמי כ 10 שנים ברציפות מארחת את אוספי בגדי הים החמים ביותר לעונת הקיץ הקרובה. מול מעל 100,000 אורחים סקרנים הוצגו אוספי בגדי הים לאביב / קיץ 2015.

בין המעצבים

FRANKIE’S BIKINIS

Frankie's Bikinis

POKO PANO

DOLORES CORTÉS, BEACH BUNNY FEATURING THE BLONDS, CAITLIN KELLY DESIGNER SWIMWEAR, L*SPACE BY MONICA WISE, MIKOH, RIP CURL, MARA HOFFMAN, LYCRA, CM CIA.MARÍTIMA

MAAJI SWIMWEAR

Maaji Swimwear

כמדי שנה, גם הפעם החברה הישראלית גוטקס, מחברות בגדי הים הבולטות בעולם הציגה על המסלול במיאמי את אוסף בגדי הים. השנה הציגה חברת גוטקס קולקציה ראשונה בעיצובה של קרן גסנר, לשעבר מעצבת הקו של גדעון אוברזון, אשר החליפה בתפקיד את המעצבת היוצאת מולי גראד.

GOTTEX

Gottex

BELUSSO, MEEGAN ELIZABETH HAWAII, LULI FAMA, SUBOO, SAUVAGE, AGUACLARA SWIMWEAR, AQUARELLA SWIMWEAR, MIA MARCELLE, TOXIC SADIE SWIMWEAR, A.Z ARAUJO, LILIANA MONTOYA SWIM, MINIMALE ANIMALE and INDAH

CAFFÉ SWIMWEAR

Caffe Swim

6 SHORE ROAD

6 SHORE ROAD

Barraca Chic

Barraca Chic

wildfox spring-summer 2015 miami swim

wildfox spring-summer 2015 miami swim.jpg

We Are Handsome Swim 2015

We Are Handsome Swim 2015.jpg

מה יהיה אופנתי באופנת החוף ובגדי הים בקיץ 2015?

בשבוע האופנה במיאמי הוצגו בגדי ים עם הדפסים אקזוטיים, דיגיטליים ואתניים, ביקיני סקסיים, כמו גם בגדי ים שלמים מודרניים, בגדי ים עם שרוול ארוך, בגדי ים עם מוטיבים אמנותיים כמו סריגה, בגדי ים במראה שנות ה - 40 עם קו הגובה של התחתונים, מעל ומתחת לטבור, בגדי ים במראה דמוי עור, שמלות, ושמלות חוף.

כמו בשנה זו, בגדי הים הפופולאריים ביותר לשנת 2015 יהיו תחתוני ביקיני ותחתוני מותן גבוה. מרקמים ובדים מעניינים יישארו רלוונטיים.

Muymona Verano 2015 Colección bikinis Muymona 2015

Muymona_Verano_2015_Colección_bikinis_Muymona_2015.jpg

swim spring-summer 2015

swim summer spring 2015.jpg

צפייה מהנה!

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page