top of page
  • תמונת הסופר/תilana biller

ברוכים הבאים לשבוע האופנה בניו יורק שמתחיל ביום חמישי ה 4 לספטמבר 2014


newyorkfashionweek..jpg

ברוכים הבאים לשבוע האופנה בניו יורק שמתחיל ביום חמישי ה 4 לספטמבר 2014

nyfw.jpg

הקיץ מתחיל להירגע, ותעשיית האופנה משלימה את תוכניותיה להציג לעולם את מה שיהיה בחנויות באביב 2015.

שבוע האופנה בניו יורק הוא זמן בשנה כאשר קולקציות האופנה בינלאומיות מופעים בהופעת בכורה בניו יורק. בחודש פברואר, המעצבים מציגים אוספים האמורים להופיע בחנויות בסתיו. בחודש ספטמבר, המעצבים מציגים אוספים המגיעים לחנויות באביב.

בחודש ספטמבר הקרוב, עם הקולקציות של אביב 2015 יחגגו אנשים ומקומות ויעוררו השראה לשנה הקרובה. הקולקציות מציגות רשימה מגוונת ביותר של מעצבים מכל פינה בעולם. 04-11 לספטמבר, 2014 יהיו יותר מ- 80 מופעים, מצגות ואירועים מיוחדים של העונה החדשה במרצדס בנץ שבוע אופנה.

ניו יורק הפכה למרכז עבור מעצבים בינלאומיים המחפשים להופיע בפעם הראשונה עם העיצובים שלהם על אותו המסלול של המותגים המובילים האמריקאים.

בעונה זו, בשבוע האופנה מגיעים מעצבים מ 12 מדינות, כולל אוסטרליה, ברזיל, סין, צרפת, הודו, ישראל, איטליה, קוריאה, ספרד וארצות הברית, יחד עם 15 מעצבים יערכו את הופעת הבכורה שלהם.

"ניו יורק היא הבירה בסגנון של העולם ומרצדס בנץ שבוע האופנה מגלם את פעימות הלב של היזמיות והתרבות, שהופכת את העיר לכל כך התוססת", אמרו ג'ראד קלארק, סגן נשיא וגלובלי מנהל קריאייטיב, אירועים ונכסים IMG אופנה.

TCG-fashion-week-ny-oscar-proenza[1].jpg

האתר http://newyorkfashionweeklive.com מספק Live את שבוע האופנה בניו יורק באינטרנט, מספק חדשות ומאמרים במדינת ניו יורק בשבוע אופנה, ראיונות עם קובעי מגמות ותוכניות מסלול זרימה בשידור חי.

NewYorkFashionWeekLIVE הוא חלק מ FashionWeekOnline.com, "All-in-One" המשאב המקורי של שבוע אופנה.

אחרי שבוע האופנה בניו יורק, מגיע שבוע האופנה בלונדון בLondonFashionWeekLIVE.com, שבוע האופנה במילאנו בMilanFashionWeekLIVE.com ופריז בParisFashionWeekLIVE.com.

ניו יורק שבוע האופנה היה הראשון -"שבוע האופנה", שהתקיים בשנת 1943 ומאז לאור ההצלחה הכבירה שבוע האופנה הוא אחד תאריכי מפתח על לוח השנה של כל עיתונאי, גדולי תעשיית האופנה, מובילי הטרנדים החדשים, דוגמניות נחשבות ו Fashionista.

מספר מפיקים יצרו מופעים במהלך פרק זמן זה, ובכלל זה IMG / מרצדס בנץ, ואולפני Milk Studios שהפיקו בשבוע אופנה מופעים, שנערכים על ידי מפיקים עצמאיים ומעצבים ברחבי העיר.

שבוע האופנה בניו יורק נושא את הכותרת של יצרנית המכוניות מרצדס בנץ.

mercedes-benz-fashion-week-logo.jpg

 

 

 

{my private collection}

אוסף פרטי

a place for things i love

 

  • Facebook Classic
  • Instagram Social Icon
bottom of page